Gå til innhold

Beyond Good & Evil relanseres i HD (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig så mange kultklassikere som får en relansering nå, dette sier jeg ikke nei takk til! ICO/SOTC, Oddworld Strangers Wrath og nå dette :) Selv om jeg ikke klarte å spille Beyond Good And Evil i mer enn 3-4 timer, så skal jeg gi det en sjanse nå. Jeg kjøpte spillet til PS2 rundt tiden når 360en nettopp var i hus og det gjorde jo at det ikke fristet å spille PS2-spill. Men nå skal jeg prøve igjen, i HD oppløsning :)

Lenke til kommentar

Må ikke glemme PoP og Splinter Cell heller SirKenneth89 :)

 

Og Sly Collection :p Dessverre så er jeg ikke så glad i nummer 2 og 3 i POP-triologien, men hvis prisen ligger på rundt 300kr så slår jeg nok til. Splinter Cell 1-3 frister det også å spille gjennom, etter den enorme skuffelsen som Conviction gav meg. Vil ha hardcore sniking!

Lenke til kommentar

Whohooo! Dette var dagens nyhet!

Har lenge ønsket å spille gjennom BGE igjen men x64 OS liker ikke BGE ser det ut som, får ikke kjørt ferdig installeren :o

Men uansett! Endelig!

 

Dette er et av de mest minneverdige spillene jeg noensinnne har spilt og for min del så ligger den på samme liste som Elder Scrolls: Morrowind etc, BGE er et fantastisk spill som definitivt fortjener en relansering.

Lenke til kommentar

Hva med Beyond Good and Evil 2? Er dette et tegn på at det kommer likevel, eller er Ubisoft bare ute etter å melke nostalgike?

 

Hmmm

 

 

Hvorfor kommer ikke 2ern istedet. Det så for jævlig bra ut når de viste det på trailer

 

Spillet er fremdeles på vei. Og at BG&E relanseres i HD kan jeg aldri tenke meg går ut over BG&E2 da det sikkert er noen andre som jobber med det. http://gamer.no/artikler/63338/beyond-good--evil-2-fortsatt-under-utvikling/

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Skalhaskalhaskalhaskalha! Gledermeggledermeggledermeggledermeg!

Kanskje det er en slags forberedelse, ja? For å se hvor mange som prøver å kjøpe HD-versonen av nr 1 for å se om det virkelig er verdt å lage en nr 2? Bare en teori. Men for min del er det av største nødvendighet å lage en toer uansett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...