Gå til innhold

Trailer: Final Fantasy XIII (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen formening om det vil være forskjeller på 360 og PS3 versjonen? Hadde egentlig tenkt å gå for PS3, men..anyone?

 

Har hørt noen rykter om at PS3 versjonen blir bedre med tanke på grafikk og alt det der, PS3 versjonen blir i 1 CD siden vi har Blu-ray. Xbox derimot blir i 3 cder der de er komprimert, men dette er noe jeg bare har hørt. Gå for PS3 du siden det er or alltid kommer til å være best! :)

Lenke til kommentar

Noen som har noen formening om det vil være forskjeller på 360 og PS3 versjonen? Hadde egentlig tenkt å gå for PS3, men..anyone?

Jeg tror jeg går for Playstation 3 versjonen her. Den vil inneholde ukomprimert video og lyd, noe som er svært viktig i et såpass cutscene-drevet spill som Final Fantasy. Det er iallefall viktig for meg.

Lenke til kommentar

Spillet ser nydelig ut. Men de kunne ha spart seg for sangen. Var jo totalt malplasert.

Jepp, slik som så altfor mye annet i spillet også virker det som, basert på utsagnene til de som har spilt spillet en stund nå. Virker som om Square virkelig har gjort det store denne gangen!

 

Det som er så snedig og også mest leit, er hvordan Japaneserne forsøker å gjøre spillet mer "tilbøyelig" for Vesten og misforstår komplett hva vi egentlig vil ha. Vi vil ha world maps, flyvemaskin man faktisk kan fly rundt i verden med, selv! Vi vil ha byer med sjapper, backtracking, non-lineære dungeons, puzzles, EXP og levelsystem. Slik alle FF-spillene var frem til FF10. Nå virker det jo ikke som om det ligner på noe RPG lenger.

 

Venter uansett på anmeldelsen til Gamer.no så får de faktisk bestemme for meg :)

Lenke til kommentar

Spillet ser teknisk bra ut, men er ikke så interessert som jeg føler jeg burde være. Det er på en måte noe upersonlig ved det hele, samme type følelse som jeg fikk med Advent Children filmen. Figurene virker for glatte og platte, som om man har tatt snittet av alle typene i de tidligere FF spillene og ganget med 0,8.

 

Greit at de ønsker en viss kontinuitet mellom spillene, men her virker det bare som de har gått tom for ideer. Heller ikke stemmeskuespillet eller skriptet imponerer så langt, av det jeg har sett. Her spår jeg at det blir mange episoder av typen "I don't wanna see you get hurt because of me *hikst* *klem*".

 

Jada, alt var mye bedre før da man dreit og spiste i samme krok og alt det der... men det ble noe mer innvolverende og troverdig, for meg, ved å høre på Final Fantasy spillene når det var mitt eget hode som sto for stemmene. Til og med "this guy are sick" fra FF7 kunne jo røre meg til tårer på riktige tidspunkt. :cry:

 

Håper også den sangen forblir en trailer sang for å si det sånn...

Endret av Galten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...