Gå til innhold

Trailer: Final Fantasy XIII (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre engelske stemmer enn i FFX i det minste... Men skulle gjerne hatt valget om å bytte til japansk. Mer skeptisk til at det er ganske lineært, liker egentlig best å kunne gjøre hva man vil, når man vil.

 

Det blir sikkert ikke noe mer linært enn FFX var.

 

Så lenge du får muligheten til å bruke airship til å besøke steder på nytt, og dermed utforske og oppdage nye ting, er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Med tanke på hvor mange andre sinnsykt gode spill som allerede har kommet og kommer framover i løpet av året så tviler jeg veldig sterkt på at det kommer opp på noen topp 10 lister for 2010 en gang. Og i hvert fall ikke opp på noen topp 5 lister... Hvis det gjør det så tyder det nok heller på at man bare lar seg blende litt for mye av at det er et FF-spill, heller enn et totalt gjennomført godt spill. Men for all del, kan jo godt være at du har ellers lite å se frem til av spill i løpet av året eller noe sånt :p og at det derfor kommer så høyt opp.

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor mange andre sinnsykt gode spill som allerede har kommet og kommer framover i løpet av året så tviler jeg veldig sterkt på at det kommer opp på noen topp 10 lister for 2010 en gang. Og i hvert fall ikke opp på noen topp 5 lister... Hvis det gjør det så tyder det nok heller på at man bare lar seg blende litt for mye av at det er et FF-spill, heller enn et totalt gjennomført godt spill. Men for all del, kan jo godt være at du har ellers lite å se frem til av spill i løpet av året eller noe sånt :p og at det derfor kommer så høyt opp.

 

For det er helt klart at det du mener kommer til å skje. Bit i det sure eplet og vent til året er over du. Så skal vi se hva som kommer på toplistene i år. Jeg har stor tro på Final Fantasy og det er da åpenbart at du liker andre spill. Og hvem er du som kan si at han har få spill å se frem til ettersom han gleder seg til Final Fantasy. Makan til frekkhet.

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Skal vi se.

Første gang jeg har blitt kalt frekk på et forum *wohoo* :p

 

Tenkte meg nok at det lille utsagnet om antall spill kom til å provosere litt. Men, ja, det får så være. Var mest ment som en spøk (derav :p smileyen), men det kan jo som kjent misforstås på nettet.

 

For all del, skal ikke si noe på at man kan ha store forventninger til spillet, er vel fort ganske naturlig for mange av oss når det gjelder FF. Det kan dog være en fordel å ha noe realistiske forhåpninger i stedet for å tro at det kommer til å nærmest bli GOTY materialet.

 

Også har vi jo da: "Åpenbart at du liker andre spill". Klart det, elsker mange andre spill, men vil da si jeg har et veldig godt forhold til FF også. (Eneste serien med spill jeg sannsynligvis eier fler av enn FF må være Sonic :p)

 

Min mening av FF13 er også formet av at jeg allerede har lagt ned over 40 timer i det, så foreløpig vil jeg mene at jeg har et bedre grunnlag å uttale meg om det enn de fleste andre på forumet her. Er dog gjerne åpen for diskusjon om både gode og dårlige punkter ved spillet etter at flere har hatt mulighet for å spille det.

Lenke til kommentar

Det var ikke ment som et utsagn som skulle håne noen, men, som jeg sa, mer som en spøk. Bare å beklage hvis det ble sett på som vel krasst, men var absolutt ikke meningen å såre noens følelser.

 

(Etter det jeg kan se var det dog ikke noe spørsmål å svare på, men et motargument fra din side som jeg forsøkte å "forsvare". Men men...)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...