Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

 

 

Forøvrig et av de absolutt teiteste ryktene så langt.

Hvor skal liksom dette ha oppstått, foruten om nå nettopp fra JTT?

Kildene jeg har lest sier dette, og det overrasker egentlig ikke, i og med at The Last of Us er et ps3 spill og ps3 solgte mye mindre enn xbox 360

Solgte PS3 dårligere en Xbox 360? Ikke kom her å sleng ut ukorrekt info.

PS3 er forbi x360 i salgstall om man liker det eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox 360 solgte mer i 2009 enn PS4 har solgt i år, og Xbox one solgte mer enn PS3 gjorde i 2008. Så ikke så overraskende om TLOU 2 blir Xbone exclusive ja :D=)

Hehe, større optimist enn deg er det lenge siden jeg har sett. Forøvrig så er logikken din og resonementet helt på trynet.

 

Markedet varierer fra år til år, i tillegg styrt av årets nyheter og annonseringer. Dra frem tall fra begge platformer i samme år så har du noe som henger litt mer på greip.

Lenke til kommentar

Xbox 360 solgte mer i 2009 enn PS4 har solgt i år

 

Så ifølge deg har PS4 solgt mindre enn 4.8 millioner konsoller så langt i år (under 9 millioner totalt), selv om det ble rapportert i august at dem hadde passert 10 millioner solgte konsoller til forbruker.

 

Når du først skulle plukke ut et år så burde du tatt 2010 (6,8 millioner solgte Xbox 360), men det er mest sansynlig ikke nok da PS4 sikkert har solgt noen millioner til siden august måned.

 

 

xbox-360-hw-sales-by-year.png

 

http://www.gamasutra.com/view/news/122961/Analysis_How_Xbox_360_And_Kinect_Nearly_Toppled_Wii_In_2010.php

Lenke til kommentar

 

Xbox 360 solgte mer i 2009 enn PS4 har solgt i år

 

Så ifølge deg har PS4 solgt mindre enn 4.8 millioner konsoller så langt i år (under 9 millioner totalt), selv om det ble rapportert i august at dem hadde passert 10 millioner solgte konsoller til forbruker.

 

Når du først skulle plukke ut et år så burde du tatt 2010 (6,8 millioner solgte Xbox 360), men det er mest sansynlig ikke nok da PS4 sikkert har solgt noen millioner til siden august måned.

 

 

xbox-360-hw-sales-by-year.png

 

http://www.gamasutra.com/view/news/122961/Analysis_How_Xbox_360_And_Kinect_Nearly_Toppled_Wii_In_2010.php

 

Jeg vil bare si at:

A) Du har funnet frem de amerikanske salgstallene til X360

B) Ikke mat trollet.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Mine kilder sier noe annet =)

Dine kilder? Du har inside information da eller? Forøvrig er Naugthy Dog (studioet som lager TLOU og Uncharted) eid av Sony, merkevaren The Last Of Us har Sony rettighetene til så vidt jeg vet. Hvorfor skulle TLOU komme på Xbox da? Det blir som om Halo skulle komme på PS4, eller Zelda på Xbox og PS.

Lenke til kommentar

 

Mine kilder sier noe annet =)

Dine kilder? Du har inside information da eller? Forøvrig er Naugthy Dog (studioet som lager TLOU og Uncharted) eid av Sony, merkevaren The Last Of Us har Sony rettighetene til så vidt jeg vet. Hvorfor skulle TLOU komme på Xbox da? Det blir som om Halo skulle komme på PS4, eller Zelda på Xbox og PS.

Det er bare trolling. Det ligger ikke en eneste nyhetssak fra en troverdig side om det.

Lenke til kommentar

 

 

Mine kilder sier noe annet =)

Dine kilder? Du har inside information da eller? Forøvrig er Naugthy Dog (studioet som lager TLOU og Uncharted) eid av Sony, merkevaren The Last Of Us har Sony rettighetene til så vidt jeg vet. Hvorfor skulle TLOU komme på Xbox da? Det blir som om Halo skulle komme på PS4, eller Zelda på Xbox og PS.
Det er bare trolling. Det ligger ikke en eneste nyhetssak fra en troverdig side om det.

Gikk opp for meg nå at JTT er den samme gjøken som kom med noe greier om salgstall på titanfall og sa at hans kilder sa noe annet.

Endte med at han sa at han ikke hadde noen kilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...