Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en app som skrur av alle melding og IM popups så jeg kan vise folk noe på mobilen uten at det plutselig skal dukke opp meldinger?

Usikker hvordan det er på andre telefoner, men på Samsung med Android 6 kan du slå av varsler for enkeltapper (som du ønsker å skjule meldinger fra) direkte i varselspanelet (nedtrekksmenyen). Du kan også bruke "Fest vinduer" / "Fest skjermer" funksjonen, det setter telefonen i "kiosk mode".

 

https://support.google.com/nexus/answer/6118421?hl=no

Lenke til kommentar

Jeg har installert og avinstallert veldig mange apper på min samsung galaxy s7 edge. Er det slik som det ofte er på pc, når en app/program avinstalleres så er det som regel alltid noe grums som blir liggende igjen på pc-en/telefonen ?

 

Problemet mitt nå er at batteriet på telefonen ikke holder en halv dag engang.

Lenke til kommentar

Jeg har installert og avinstallert veldig mange apper på min samsung galaxy s7 edge. Er det slik som det ofte er på pc, når en app/program avinstalleres så er det som regel alltid noe grums som blir liggende igjen på pc-en/telefonen ?

Problemet mitt nå er at batteriet på telefonen ikke holder en halv dag engang.

 

Hei hadde samme problem som deg, eg nullstilte telefonen å slettet ingen forhånds instalete app etter på, nå har eg meget god battari tid. Prøv det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...