Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

USB-C er et problem helt til ALLE har det. Så blir det som de med iPhone 4 som hadde den gamle 30-pins kontakten, blir konstant plaga, til de tar til vett og handler nytt med USB-C  :tease:  :tease:

 

Slik er livet blitt! Men USB-C gleder jeg meg til jeg får på min, så blir det iallefall alltid rett vei!

 

lLcxrwG.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg ville sagt Google Pixel, men den lar seg dessverre vanskelig skaffe.

 

Er veldig nysgjerrig på svarene. Jeg har en S6 som begynner å svikte meg i samtaler etc, så mulig jeg må finne en ny.

 

EDIT: Ikke for å kapre spørsmålet, men jeg syns det er flere gode modeller vi ikke har tilgang på i Norge:

- Moto Z Force

- OnePlus 3

- Google Pixel.

 

Alle disse er på min toppliste, men jeg får ikke tak i disse via jobben. Jeg er svært misfornøyd med batteritid på min S6 (ble jo bedre med S7), men også SW som er bloated ift tidligere Nexus telefoner som jeg har hatt. At jeg en dag fikk installert 3 VG-apper via software oppdatering fra Samsung gjør meg ekstremt provosert. Man betaler ikke 6000+ for en telefon for at Samsung også skal tjene på reklame via oppdateringer. (ja, appene kunne, og ble, avinstallert umiddelbart, men det er ikke poenget). Kona har Xperia X og den er ikke noe mindre bloated. Er Huawai/HTC noe bedre? Andre alternativer?

Endret av Mixy
Lenke til kommentar

 

 Jeg har en S6 som begynner å svikte meg i samtaler etc, så mulig jeg må finne en ny.

Feil i oppkoblingen eller mikrofon / høyttaler?

 

 

Det er dårlig oppkobling, mange som klager på at de hører meg dårlig.. Kommer og går litt. Dette på tross av at samtalene skjer i Oslo med full pupp på 4G

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har en S6 som begynner å svikte meg i samtaler etc, så mulig jeg må finne en ny.

 

Feil i oppkoblingen eller mikrofon / høyttaler?

Det er dårlig oppkobling, mange som klager på at de hører meg dårlig.. Kommer og går litt. Dette på tross av at samtalene skjer i Oslo med full pupp på 4G

Slå av VOLTE og kjør uten. Signalsrytke indikator på 4G forteller ikke noe om voice over ip kapasiteten (jitter/pakketap/delay) ende til ende.

Neste jeg ville prøvd er uten HdVoice .

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spør her da jeg ikke finner en egen tråd for Huawei Honor 7.

 

Når jeg er i en samtale med noen, og noen andre ringer meg så blir den pågående samtalen avbrutt, og jeg får valget om å svare eller avbryte innringeren.. Finner ingenting i innstillingene om dette, noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Spør her da jeg ikke finner en egen tråd for Huawei Honor 7.

 

Når jeg er i en samtale med noen, og noen andre ringer meg så blir den pågående samtalen avbrutt, og jeg får valget om å svare eller avbryte innringeren.. Finner ingenting i innstillingene om dette, noen som vet hva jeg kan gjøre?

Har du ikke et "samtale venter" valg i telefonappinnstillingene?

 

Du kan også sjekke status og endre innstillinger for "samtale venter" via koder i telefonappen, trykk på ringeknappen etter å ha tastet inn disse:

 

Activate: *43#

Cancel: #43#

Status: *#43#

Endret av mandela
Lenke til kommentar

Har hatt samme abonnement i over to år uten at det har vært noe problem. Tror dette ble et problem etter jeg byttet til Huaweien.

 

Det er vel ikke noe "problem" om du får deaktivert det vel..

Mulig telefonen setter tjenesten på som default ved oppstart av ny telefon.

Prøv å sjekk status med å "ringe" *#43# med dialeren.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror jeg har fått issues med noe lightbleeding lignende på min Huawei Y6, kona har det ikke på sin Y6...

 

Det er ikke plagsomt, men jeg ser endring i farge på de to øverste hjørnene på skjermen.

 

Noen som har noe lignende issues? Det er vel ikke vanlig bleeding, jeg lurer på om det kan komme fra fuktighet ellno, men jeg har ikke noen andre problemer med mobilen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...