Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Koselig at noen stikker innom en gang i blant, selv om det er for å påpeke det åpenbare.

 

At jeg referer fra første treninga i preseason med ny manager via hva en spiller har uttalt på twitter betyr ikke at jeg tror alt vil være gull og grønne enger fremover, så naiv er ikke en gang jeg.

 

Men for all del, har man ikke bedre å gjøre så finnes det verre ting enn å få et par plusstegn på diskusjon.no.

Lenke til kommentar

Om det er noen jeg gjerne vifter pengepungen etter så er det Lloris.

Fransk landslagskeeper og kaptein i en alder av 25 år, og de vil "kun" ha £15m.

Buffon var vel nesten dobbelt så dyr i sin tid.

 

Lloris er en god langtidssignering.

Friedel er gammel og treg, Gomes har høy tabbekvote, og hvor skal jeg begynne med Cudicini?

Lloris har samme styrkene til Gomes, men er bedre på samtlige felt etter min mening, og er yngre.

 

£15m er ikke mye for en keeper i verdensklasse spør du meg.

Lenke til kommentar

EM ga til sammen hvor mange kamper for Frankrike?

I stedet kan man vel finne filmer fra hvordan han har gjort det i løpet av 7 år i Frankrike, han er landslagskeeper for en grunn.

 

Lyon slapp inn mange mål de siste årene, men de som faktisk skriver og jobber med fotball skylder på forsvaret til Lyon og ikke Lloris.

Alle målvakter gjør tabber, selv godeste Vorm og Krul, DeGea var jo en regelrett katastrofe til å begynne med, men er tilbake i varmen igjen.

 

Jeg gjentar: £15m for en spiller som kan spille til han er over 40 er ikke dyrt med tanke på Lloris sitt nivå.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke det er dyrt. Jeg liker bare ikke keepere som legger seg ned og slipper inn mål over seg på spiss vinkel. Men Gomes kan godt ta sin hatt og gå. Det samme med italieneren. Spørsmålet er vel kanskje mer om amerikaneren synes det er ok å ta siste året sitt på benken mtp. at han har stått fast i 10 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...