Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Finnes det en oversikt over hvilke spillere som er med til USA? Er nysgjerrig på hvilke av de unge spissene det satses på for pr dags dato er overgangsvinduet en forbanna krise for oss, det er tre uker til serien sparkes i gang og vi har en, jeg gjentar én, dugendes spiss i troppen. Det verste er at han egentlig bare er god nok til å være back up hvis man har ambisjoner om å kapre 4. plassen igjen. Slik troppen ser ut nå (og da antar jeg at Modric blir solgt) er laget helt latterlig svekket. Vi mister våre beste spillere i samtlige lagdeler (King, Modric, Adebayor) samtidig som vi hverken har hentet erstattere eller forsterket på andre posisjoner.

 

Denne sesongen er jeg forberedt på en gedigen nedtur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper og tror at salget av Modric vil utløse litt aktivitet for oss på markedet, tror dog størsteparten av grunnen til at det er så stille nå er fordi Levy er i USA med sin syke kone eller hva det var.

 

Håper Modric drar til PSG og skaffer oss midler til å hente inn Moutinho og eller flere spisser.

Selv om vi ikke nødvendigvis blir forsterket etter vinduet er ferdig, så har vi iallefall fått en trener jeg har mye større tro på enn Harry.

 

Forøvrig morsomt at Bale spilte med nummer 9, drar AVB en frekkis?

Lenke til kommentar

Jeg nekter å tro at vår transferaktivitet stoppes av at Levy er mindre tilgjengelig enn normalt, såpass proffe må man vel anta at vi er?

 

Ellers så har jeg også tro på AVB men jeg frykter at han vil gjøre det dårlig i starten og få den utålmodige delen av fansen på ryggen, og da er veien til døra kort dessverre. Man kan si hva man vil om ‘appy Harry men hans kjennskap til den engelske stilen og måten han kom godt overens med alle rundt seg er lett å undervurdere. Når det er sagt er jeg glad vi ble kvitt han nå, tidspunktet var perfekt før han rakk å fylle stallen med aldrende stjerner.

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere har jeg ikke noe imot Harry som person, men han er rett og slett ikke god på det taktiske (hakk i plata), flott menneskekjenner og motivatør dog.

 

Levy er vel en del av transferboardet?

Mener ikke at vi kan forvente at det stopper opp helt fordi han er forhindret, tror og håper det beveger seg mer i kulissene enn vi tror.

 

Er dog urolig over at Arsenal og Chelsea høster inn spillere i øyeblikket mens vi sakker bakut etter en lovende start, som du er inne på.

Nå har jo Chelsea hentet inn Oscar også, så vi begynner å miste førstevalgene våre.

 

Lloris, to gode spisser og en Modric-erstatter så skal jeg si meg fornøyd dog.

Lenke til kommentar

Har tenkt til å reise med en kompis å se Spurs - Newcastle i feb'13. Hvor går man for å finne rimelige billetter/pakker til noe sånt?

 

Finnes ikke. Om du er medlem enten i tottenhamsvenner.no eller har Spurs-medlemskap så kan du få enten billigere Wing-reiser eller kjøpe billettene rett fra klubben før de går til general sale (det gjør de vel stort sett bare i midtukekamper mot dårlig motstand?).

 

 

Jeg har brukt samarbeidspartneren til Spurs, Thomas Cook, når jeg har kjøpt pakker (har reist med foreldre som har betalt, så da ble det femstjerners osv, pris hadde ikke noen betydning). Bakdelen er at billettene gjerne er langt ute på siden på langsidene og at pakkene er dyre. Fordelen er at hotellene stort sett er veldig bra (siden pakkene er dyre...). Ellers har som nevnt Wing pakker og det finnes masse andre selskaper som tilbyr det også. Det er bare å google i vei. Det finnes vel også en del folk på tottenhamsvenner.no som har tilgang på diverse sesongkort eller låner bort sitt medlemskap i klubben, men for å få kontakt med de så må en jo gjerne være medlem der.

 

 

Jeg har selv vært mest fornøyd de gangene jeg har klart å få tak i billetter utenom pakkene. Midt på langsiden med god oversikt og man kan velge hotell helt fritt. Spørsmålet er jo om du og kompisen din er medlemmer i klubben eller kan tenke dere å bli det.

Lenke til kommentar

Hmm, er vel med i klubben, men på ingen måte aktiv der, hehe. Tenkte å bestille der en gang tidligere, men da ble det ikke noe av. Jeg fant denne siden: http://www.fotballbi...enham/billetter, men tenkte bare å høre om noen her hadde noen gode råd. Har aldri vært i England på kamp før, og har alltid hatt lyst til å se dette oppgjøret :)

 

Når jeg sier medlem i klubben så mener jeg at du innehar et One Hotspur Bronze eller Lillywhite-medlemskap. Da kan du kjøpe billetter før de går på åpent salg via hjemmesiden.

Lenke til kommentar

Ille for Defoe dette, mistet faren like før EM, nå søstra og så var det broren som ble drept for noen år siden ...

 

Det står da vitterlig søskenbarn, ikke søster. Fortsatt trist men. Og en veldig merkelig måte å dø på...

 

Det har du rett i, men igår er jeg sikker på at det sto søster, så enten blingset jeg eller så har de endret artikkelen.

 

Stod søskenbarn når jeg sjekket ca. 10 minutter etter at du postet det i går :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...