Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vært veldig mange rykter i det siste på forskjellige økonomiske fronter. Den ene er jo selvsagt ny sponsoravtale i forbindelse med den nye arenaen. I tillegg har det vært spekulasjoner på at klubben kanskje går på børsen igjen for å selge deler av klubben for å skaffe penger til å bygge. Dette er på siden av kjøperyktene.

 

Det en må huske på er at rykter er ofte bare rykter. Hvorfor skulle random folk på twitter få tak i sånn info? Hvorfor skulle noen i Tottenham være interesserte i å lekke slikt?

Lenke til kommentar

Ryktene går iallefall ut på at den 29ende rikeste familien i verden, noen rakkere i fra Kuwait, som var interessert i Liverpool i fjor skal være være våre nye eiere.

 

Håper vitterlig dette bare er et idiotisk rykte lagt ut for å få oppmerksomhet, klubbens rykte vil lide skulle noe slikt skje.

 

Som jeg skrev på min personlige twitter:

Investment = ok, becoming a rich familys toy = not ok.

 

Vi er Tottenham Hotspur, en klubb myntet på ære, tradisjoner, mot til å spille vår type fotball og attraktiv fotball, ikke på å bli en forbasket oljeklubb.

 

Nå sies det at det er en familie fra Qatar som har kjøpt en "controllable size" av klubben, mens en siste sier vi ikke har blitt solgt.

 

Silly season stinker.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Det florerte mye rundt vedrørende det var en ekte Facebook-profil eller ikke, så jeg ventet til det hele var offisielt :p

 

Fantastisk signering må jeg dog få si!

Nå trenger vi bare en spiss eller to, evt en erstatter for Modric og en keeper, så gir jeg AVB/Levy 10/10!

 

Nå går dette rundt på twitter:

 

Jan Vertonghen: ‘Milan and Arsenal wanted me, I'd rather join them but I wouldn't be a guaranteed starter there so I signed for Spurs’
. Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...