Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Nå er det vel kun meg og meg alene som har uttalt dette, så det er ingen vits å bruke "dere".

Det var min mening, og jeg snakker kun for meg selv.

 

Men om det er så vanvittig irriterende at det fortsatt er verdt bruke tid på, så skader det ikke meg å prøve å begrense bruken av "Chelski".

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av en eller annen grunn hadde jeg fått det for meg at vi diskuterte spillere, og kunne derfor heller ikke forstå hvorfor det skulle være mer press som spiller i Chelsea enn i en av de andre store klubbene. Ser nå at jeg burde tatt meg litt bedre tid til å lese hva som faktisk ble diskutert. Jeg er for øvrig enig.

Lenke til kommentar

AVB driver å siler ut spillere han ikke vil ha i troppen.

I følge dailymail:

 

David Bentley, Jermaine Jenas, Sebastien Bassong, William Gallas and Kyle Naughton are all expected to be told they can leave this summer, while a number of the club's youngsters will be made available for loan.

 

Sandro, Steven Caulker and Gio Dos Santos will be given extra time to prove their credentials due to their involvement in the Olympic Games.

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2184633/Tottenham-boss-Andre-Villas-Boas-FIVE-door.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...