Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Snurreleif: Vet ikke om det bare er min pc, men da jeg klikket på den siste lenken din gikk hele pc-en i stå. Grå skjerm og ingenting funket. Bare til advarsel for andre. Kan selvfølgelig bare ha vært min pc, men tør ikke klikke på den igjen :p

 

Ellers er jeg litt usikker på AVB. Hadde ikke troen på han da Chelsea ansatte han heller. Tror Moyes kan være veldig bra. Fått mye ut av Everton med svært begrensede midler. Spiller kanskje ikke den beste fotballen, men det kan jo endre seg med et bedre lag og mer penger å bruke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snurreleif: Vet ikke om det bare er min pc, men da jeg klikket på den siste lenken din gikk hele pc-en i stå. Grå skjerm og ingenting funket. Bare til advarsel for andre. Kan selvfølgelig bare ha vært min pc, men tør ikke klikke på den igjen :p

 

Ellers er jeg litt usikker på AVB. Hadde ikke troen på han da Chelsea ansatte han heller. Tror Moyes kan være veldig bra. Fått mye ut av Everton med svært begrensede midler. Spiller kanskje ikke den beste fotballen, men det kan jo endre seg med et bedre lag og mer penger å bruke.

 

Sånn, nå slipper du link :p

 

 

Ang. AVB, så er det delte meninger i supporter-gjengen for øyeblikket.

Mange mener han er for uerfaren, og har blitt båret av dyktige mentorer og medarbeidere, samt at han ikke har et snev av man-management erfaring siden han aldri har spilt fotball selv, og dermed er mer egnet som en assisstent-trener eller lignende, mens den andre halvdelen mener det er et spennende valg og at han fikk alt for liten tid i Chelsea.

 

Personlig tror jeg AVB faktisk ble kalt inn til Chelsea fordi han skulle være den nye langsiktige løsningen, og at han skulle bli starten på generasjons-skiftet, jeg har ingen tro på at Roman ikke ser nødvendigheten i å "friske" opp klubben.

Problemet ble dog at AVB aldri fikk muligheten til dette, da han muligens på en veldig dårlig måte la frem planene eller visjonen sin til spillerne.

 

Er AVB mannen Spurs trenger?

Kanskje på et langsiktig perspektiv, jeg er såpass naiv at jeg velger å tro at AVB må ha lært noe av tiden i Chelsea, og så lenge han gjør ting på en måte som gjør Levy fornøyd, så er Levy en mann som står med en mer rak rygg i motgang enn det jeg tror Roman gjør.

Igjen, jeg tror personlig at den eneste grunnen AVB fikk sparken, var fordi media var ute med alle sine flotte "Chelsea flopper" osv overskriftene, og at spillerne så og si tvingte han til å gjøre noe med det.

Det stemmer iallefall med det jeg har hørt om at Roman visstnok var illsint på spillerne på grunn av måten de "frøs ut" AVB på (iallefall den eldre "klikken").

 

AVB kan være en mann for fremtiden, men så spørs det hvor langt man kommer uten erfaring med selve spillet.

 

 

Like spennende er det jo at vi har blitt linket til Blanc etter min mening.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Mohamed Moallim ‏@jouracule

What a difference a few hours make: Ajax and Spurs have reached an agreement (€12M) over the transfer of Jan Vertonghen. (NOS).

 

Har dere forresten blitt linket til noen kreative midtbanespillere som skal ta over for Modric om han drar? Eller noen ønsker?

Lenke til kommentar

Tottenham er blitt linket til alle spillerne som skal eller kan tenkes å bytte klubb i sommer. Og de fleste av dem som ikke skal også. Inkludert alle som antakeligvis bare hadde ledd om Spurs faktisk hadde lagt inn et bud.

 

De fleste som blir linka er bare oppspinn uansett. Mouthino ble linket i forbindelse med at AVB ble linket, f.eks.

Lenke til kommentar

Nå blir det jo ryktet at Tottenham blir solgt i sommer. I så fall kommer det nok veldig an på hvor mye nye midler som blir spyttet inn, hvem som blir solgt og hvor mye av pengene fra salg av Modric (og eventuelt Bale) som må bli satt til siden for å bygge den nye arenaen.

 

Nå kommer jo Huddlestone tilbake til pre season, så laget har jo en playmaker som kan gå inn og ligge i omtrent samme posisjon som Modric. I tillegg er jo Van der Vaart kreativ. Kanskje den nye treneren eventuelt finner ut at han er bra forspent på midtbanen og velger å prioritere spisser og stoppere i stedet for å erstatte Modric?

 

Det blir uansett bare spekulasjoner. Og spekulasjoner basert på ITK-info er egentlig veldig poengløst utover at det er kjekt å ha noe å snakke om rundt lunsjbordet på jobben etter at en har snakket seg ferdig med været.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...