Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer litt an på hva som skjer videre i overgangsmarkedet. Mange av topplagene har forsterket mer enn oss og vi trengte oppgraderinger uansett.

 

Trenger sårt en bedre DM/CM som kan være en kreativ makker til Eriksen, noe ala Modric og Van der vaart. Bentaleb har tatt store skritt som ballvinneren, men Mason har ikke nivået og Dembele går det (beklageligvis) alt for sent med. Holtby, Capoue og Paulinho har dratt og det samme ser det ut til at Stambouli gjør. Har heller ingen tro på at Carroll eller Alli skal komme inn og krevee den rollen fast. Tror Palace har gjort et røverkjøp i Cabaye og frykter at Schneiderlin endten blir for dyr eller går til f.eks. ManU.

 

Så er det jo spissplassen. Skal man tro å ryktene (må si jeg håper de stemmer), så er både Soldado og Adebayor færdig i klubben. Da trenger vi minst en ny spiss om ikke to.

 

Beholder vi Lloris på toppen av dette, er det ingen ting i mitt hode som sier at vi ikke er gode nok for topp4. Men Det er mange gode lag som er med i toppen og det blir nok jevnt igjen til neste sesong.

Lenke til kommentar

Vær glad dere er kvitt Kaboul. Elendig midtstopper. Vertonghen og Kaboul fungerte ikke som stopperpar i det hele tatt for dere.

På sitt beste var Kaboul en fantastisk stopper, han passer desverre dog ikke inn i en forsvarsfirer hvor det kreves fart (selv om han ironisk nok var en av Spurs' kjappeste på 100m i følge myten) og høyt press.

 

Tror og håper at han vil passe bedre i en lavere forsvarsfirer, fin fyr.

Lenke til kommentar

Begynner å lure litt på media. Lamela ut på lån til Porto med klausul på 7,5 mill neste sommer? Greit nok at han ikke har spilt slik en kunne forvente etter prislappen, men ærlig talt.  Ja, han mistet ballen litt lett, spesielt rett etter han hadde vunnet den. Og gjerne i situasjoner hvor motstanderlaget kom i overtall. (Jeg har nok ytret min misnøye mot ham  i diverse kamptråder etter slike situasjoner). Men statistisk sett var han av de bedre spillerne på Tottenham. Og mot slutten av sesongen hadde han flere kamper hvor "alle" sa han spilte bra.

 

Det å miste ballen eller slå feilpasninger i tåpelige situasjoner var han uansett ikke alene om. Jeg husker med gru noen kamper hvor Bentaleb gjorde flere slike brølere bare i løpet av første kvarteret, og jeg satt og skreik at han måtte bli bytta ut. Bentaleb blir hyllet, selv om han spilte som defensiv midtbane i et lag som slapp inn like mye mål som lag som rykket ned.

 

Nei, Lamela har på ingen måte levd opp til forventningene. Men første sesongen hans ble forstyrret av skade og managerbytte. Sesong to startet med enda et managerbytte. Jeg tror allikevel at han passer inn i systemet Poch prøver å spille, og at han kommer til å spille mange gode kamper for Tottenham kommende sesong.

Lenke til kommentar

Har vært på ferie så lite aktiv både på forum og diverse nyhetssider, men enig i begge postene dine Lubbis.

Allsidigheten til Dier var en av fordelene som ble nevnt av flere da han ble signert.

Spillende midtstopper, høyreback eller defensiv midtbane.

 

Kan godt hende vi får se han der en kamp eller flere i løpet av neste sesong selv om mye kan tyde på at Dembele får en ny sjanse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...