Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Trippier er forøvrig confirmed. Regner med alle har fått det med seg, men det gir meg en anledning til å poste følgende:

 

Endelig en som spiller til høyre på banen som kan slå innlegg!

 

(Statsene hans ellers er visst også veldig gode. Med unntak av en god del feilpasninger. Kilde: random fyr på et spurs-forum).

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trippier er forøvrig confirmed. Regner med alle har fått det med seg, men det gir meg en anledning til å poste følgende:

 

Endelig en som spiller til høyre på banen som kan slå innlegg!

 

(Statsene hans ellers er visst også veldig gode. Med unntak av en god del feilpasninger. Kilde: random fyr på et spurs-forum).

 

Jeg synes han var en av de bedre RB'ene i PL denne sesongen, og ja han har en fin innleggsfot.

Går forøvrig rykter (selv om dette ikke er rykte-tråden) om at klubben er villig til å høre på bud for Walker og er åpen for å slippe Yedlin på et års lån.

 

Her er en Squawka-sammenligning av Trippier, Walker (både årets og forrige sesong), Dier og Yedlin (fra MLS).

Endret av el mindo
Lenke til kommentar

61% pass completion. De andre har 80+. Hva er grunnen?

 

Har vel flere feilpasninger da. :p Han slår ifølge statistikken i gjennomsnittet lenger og flere "key passes" pr. kamp. Så da er det vel normalt at pasningstatistikken får en dårligere treffprosent. Blir jo litt det motsatte av disse DM'ene som har 89% pass completion og bare slår støttepasninger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har klubben bekreftet 2 inn og 2 ut:

 

Inn:

29. mai: "We are delighted to announce that we have completed the signing of Kevin Wimmer from 1. FC Köln."

19. juni: "We are delighted to announce that we have completed the transfer of Kieran Trippier from Burnley."

 

Ut:

30. juni: "We have concluded the agreement with Chinese club Guangzhou Evergrande for the transfer of Paulinho."

1. juli: "We have reached agreement with Hamburg for the permanent transfer of Lewis Holtby."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

http://www.squawka.com/news/why-bentalebs-new-contract-is-spurs-best-business-of-the-window/413186

 

Uten å vite veldig mye om Wimmer, så er jeg ganske enig med artikkelen.

Artikkelen du linker til er om Bentaleb og ikke Wimmer:

 

"Why Bentaleb’s new contract is Spurs’ best business of the window"

Og siden han ikke vet så mye om Wimmer, er han enig.

 

Interessante stats på Dembele i artikkelen forresten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

http://www.squawka.com/news/why-bentalebs-new-contract-is-spurs-best-business-of-the-window/413186

 

Uten å vite veldig mye om Wimmer, så er jeg ganske enig med artikkelen.

Artikkelen du linker til er om Bentaleb og ikke Wimmer:

 

"Why Bentaleb’s new contract is Spurs’ best business of the window"

Sexylubben forklarte det, men ja jeg vet ikke nok om Wimmer til å være uenig i at Bentalebs forlengelse er vår beste signering.

 

Var dårlig formulert av meg så beklager misforståelsen.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

http://www.tottenhamhotspur.com/news/dream-come-true-for-toby-080715/

 

Rimelig grei dekning i forsvarer nå. Tre forsvarsspillere inn så langt i sommer. Fem om man tar med de siste 12 månedene. Noen har vel sett hvor skoen trykker.

 

Spørsmålet er vel nå om han skal spille på midten? Gjør han ikke det for Belgia?

 

Edit: Høyreback på Belgia tydeligvis.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Hvis det finnes ut at ting ikke er gjort riktig blir jo spilleren ikke deres.

Og da må dere eventuelt kjøpe han fra klubben med forkjøpsretten og betale det de vil ha.

Og tror ikke de stresser så mye og vil selge videre uten et skikkelig klask på pengpungen til hottentotten :)

Dette er en sak mellom AM og S'ton.

Lenke til kommentar

Et søksmål mot AM hjelper lite hvis man ender opp uten spilleren.

Tjener vel noen millioner i erstatning i så fall? Det var uansett saker i media i vår hvor det sto at AM hadde tenkt å bruke klausulen, så det virker rart om de skulle ha glemt det.

 

Uansett. Hva skjer med Federico Fazio nå? Femtevalg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...