Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ha vært Sheringham eller Klinsmann.

 

Nigel Pearson var, forståelig nok, ikke nådig i kommentarene om dommeren etter kampen: http://www1.skysports.com/watch/video/sports/football/9770497/pearson-furious-with-arrogant-referee

 

Hadde det der vært Mourinho eller en annen profilert trener ville det gitt utestengelse. Ikke at jeg mener han sier eller gjør noe galt, er bare enda et eksempel på forskjellsbehandling og i slike tilfeller kommer det ofte de mindre profilerte til gode.

 

Når alt det er sagt: latterlig billig straffe. Jeg hadde blitt rimelig skuffet hvis vi hadde fått den mot oss.

 

Ellers rapporteres det at Lloris ble sendt på sykehus og at det var en flerre i kneet. Høres ikke bra ut. Utrolig klumsete av Walker i den situasjonen. Ikke bare hopper han med to strake føtter inn i en takling i egen sekstenmeter, men han drar med seg motspiller og skader utrusende (og ropende) keeper i samme slengen. Hadde det ikke vært offside ville det vært soleklar straffe. Jeg er så lei av disse idiotiske valgene flere av våre spillere tar, det er så mye dumhet utpå banen når vi spiller.

Lenke til kommentar

Walker har hatt en god del dårlige kamper nå ja, samme med Dier og til dels Vertonghen. Kan bli ille hvis skaden til Lloris er alvorlig.

 

Yedlin har jeg ikke lest noe særlig om så aner ikke, tviler på at vi får se ham i år. Lurer egentlig mest på hva som har skjedd med Fazio?

Lenke til kommentar

Så Walker fikk mye pes i kommentarfelt i dag. Hvordan går det med Yedlin?

Yedlin blir ikke med første laget før neste sesongen. Han har mye å lære. Han er utrolig raskt men mangler kunnskap om taktikk. Han spiller med USA landslaget mot Danmark på onsdag. Vet ikke om kampen blir tilgjengelig i Norge
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kampen mot Burnley var veldig svak. Man City dummet seg ut mot Crystal Palace, og da er det synd at Spurs ikke klarer å prestere bedre enn det de gjør. Fortjente faktisk å tape denne kampen, og det kunne fort skjedd også. Skal man ta igjen Man City, så må man prestere bedre og ta poeng mot de antatt svakere lagene. Og spesielt når Man City taper selv. Riktignok var vår kamp først, men det skal ikke ha noe å si. Prestasjonen var så dårlig at man hadde tapt mot et lag som setter sjansene bedre. Spillet må heve seg, men tror dessverre 4. plassen røk mot Burnley. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...