Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å bli enige om at vi ikke skal drive med slik idioti som noen bittre forumbrukere bedriver tiden sin med på AoC forumet? Om Warhammer viser seg å være en gedigen skuffelse for enkelte og til og med kanskje massene, kan folk bare si meningen sin 1-2 ganger og la det være med det å gå videre med livet sitt og ikke forsøple det som kanskje kan bli et ålreit Warhammer Online forum her på diskusjon.no?

 

/wrist

Lenke til kommentar
Vet fortsatt ikke egentli om jeg skal prøve dette spillet, høres jo ganske kult ut ogsånn men kan noen forklare om RVR systemet og om det er helt likt wow også vidre?

 

http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/hom...07_podcast.html

 

Der forklarer de det, du må nesten spørre litt mer spesifikt.

 

Nei, det er ikke likt WoW, men du må nesten her også spørre hva du vil sammenligne.

Lenke til kommentar

Vi nærmere oss med stormskritt 7 september da Open beta visstnok skal slippes løs. For meg så ser Warhammer ut som, eller kanskje vil bli litt som "wow 2", mye av det mange liker fra wow er også i war, for eksempel, fremvisning av utstyr/måten våpen og rustning blir vist på.

En annen nydelig sak er jo Tome of knowledge boka til hver spiller, en plass hvor Din historie blir fortalt, oppdragsoversikt, hvilke fiender du har møtt etc. ala litt fra Lotro, det med titler i navnet osv. Public quests synes jeg høres greit ut, fordi hvor mange har ikke opplevd å komme til en populær sone/land for å så måtte vente på at fiender skal dukke opp igjen.

 

Jeg er også fan av systemet i war hvor karakteren/pet blir påvirket av alderen/nivået man er på, for eksempel white lion og black orc. Fordi det er litt kjedelig å se likens ut på level 1 som på level 30.

 

Og en annen ting er at warhammer har så mange nye, kule klasser å spille:)

 

Tror ikke at det blir noe problem å nå maks nivå i warhammer grunnet quest antallet, det samme kan dessverre ikke sies om AOC.

 

Helt til slutt vil jeg bare ta med en liten bemerkning til AOC, en av de virkelige store manglene til spillet er: dwarfs. :)

Lenke til kommentar
Tror ikke at det blir noe problem å nå maks nivå i warhammer grunnet quest antallet, det samme kan dessverre ikke sies om AOC.

 

Å komme til 40 er bare en liten del av lvlingen, får mye nytt ved å skaffe 80 renown ranks, nå i betaen(hvis det ikke er fikset) så går det rimelig raskt, og de skal gjøre det enda tregere ved release, det blir nok det store å komme til. Derimot så har det ikke så mye å si, renown får du ved å pvpe, og det er jo en stor del av spillet, så det er ikke som å grinde rep ved å drepe ulver.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Jeg er også fan av systemet i war hvor karakteren/pet blir påvirket av alderen/nivået man er på, for eksempel white lion og black orc. Fordi det er litt kjedelig å se likens ut på level 1 som på level 30.

 

Blorcs vokser ikke lenger når du går opp i rank. Dette var en tidlig kommentar i utviklingen om ting de ønsket å gjøre, men i ettertid så at det var flere komplikasjoner enn de forutså. Relativt usannsynlig at dette blir lagt til etter launch.

 

Løvene vil dog fortsatt vokse. Men det skal sies at i beta er det ingen mekanikk for å manuelt forandre utsende, bytte navn osv på dem.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Heller mest mot Sorcerer nå, men er ikke noe fan av dark elf male (nei, vil ikke være female) :shrug:

 

Goblin Shaman frister også litt, men da er det rasen Goblin og ikke klassen Shaman som frister.

 

Gi meg Goblin Sorcerer! :p

 

nå er da goblin shaman en rimelig grei nuker class da på lik linje som sorc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...