Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
black orcs blir mørkere i "huden" i høyere rank

 

 

Ja vel? Stemmer dette? Isåfall, liker sånne små ting. Er det noen andre klasser som har noe lignende? Eller som det skjer noe spesielt med etter som de kommer i høyere rank? Bortsett fra at hver klasse for nye spells og slikt såklart.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
black orcs blir mørkere i "huden" i høyere rank

 

 

Ja vel? Stemmer dette? Isåfall, liker sånne små ting. Er det noen andre klasser som har noe lignende? Eller som det skjer noe spesielt med etter som de kommer i høyere rank? Bortsett fra at hver klasse for nye spells og slikt såklart.

 

Dvergne skal vistnok få lenger skjeg... det er all informasjon jeg har om emene :(

Lenke til kommentar
Og Blorc er hva for noe?

 

En fantasiforkortelse i Zlash sin imaginære verden ;) (Forkortelse for Black Orc, og hadde det ikke vært for at det hørtes helt for jævlig ut, mener nå jeg, så hadde det vel vært en grei forkortelse:P)

 

Det er faktisk ganske vanlig å si nå. Det høres ganske dumt å si BO på vent, blorcs er derimot flott. Akkurat som folk vil si engys, squiggis, discs, shammy etc.

 

Trodde ikke det skulle bli implementert fra starten.

 

Nopp, det vil ikke det. Og det er heller ikke noe bekreftet bortsett fra kommentarer som "ting vi gjerne vil se på i framtiden".

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

Fra Warhammer Alliance:

Folks,

 

Well, things have been, as usual, busy here at Mythic so I have lots of news to share. So, without further ado and no SNL references, here's the update on my update:

 

1) Significantly improved NPC pathing - Okay, in all fairness it wouldn't have taken much to improve on what we showed you folks during the PW. However, the NPC pathing is back to where it needs to be and while it still isn't perfect, well, it's a heck of a lot closer than it was just a short time ago. We identified a whole lot of bugs and squashed them.

 

2) Improved pet commands and responsivness - Well, pretty much same as above. Pets will no longer act as if obeying an order from you was the last thing in this world that they wanted to do.

 

3) Fixed an issue with textures blurring - Nothing like looking at textures through a blurred lens to make things look really sharp eh? Major improvements in and more OTW.

 

4) Enhanced Global Cooldown Mechanic - Well, for one the GCD actually shows the correct cooldown time and not the rounded up cooldown time (Hey, what a great idea, let's make it seem slower than it is. WOOT!). The slop timer is working fine right now and we'll continue to look at making the GCD and combat in general more responsive.

 

5) Continuing to improve Client Stability - As always, lots of fixes going in here. The client is supposed to be more stable (and looks like it so far) but until we get the masses back in...

 

6) Added new Graphics Settings and seeking more feedback from testers to guide future improvements. You asked for it, you got it. Well, in all fairness we were going to put these in anyway but it never hurts to nudge us a bit at times.

 

7) Target Nearest Target improved - Yeah! One of my pet peeves addressed.

 

8) Renown Gear changes and Potency of Potions increased. Tweaking, adding, subtracting, in other words (don't say "nerf", we're still in beta!) balancing.

 

9) Increased bonus for medal winners in PQs. PQs are supposed to be fun, joyous and not grindy. We'll continue tweaking and changing them wherever we need to do that to make it so #1. (okay, a ST reference)

 

10) Added more loot bags in Tier 1 PQs - Boy, it's going to be rather crowded when we launch so we just upped the loot for the Tier 1 PQs. We'll do the same to T2 as needed. And when the rush is over, we'll tweak downwards.

 

So, in terms of some other good stuff, lots and lots and lots of bugs fixed and lots of new stuff added to the ToK. But wait, there's more and we'll address some of it next week as well as more coming info in the next update.

 

Oh, and there's still no such thing as a miracle patch so don't expect one here. Just a ton of fixes, additions and adjustments. We have another major patch coming as well before launch. We don't believe in miracle patches (miracle whip is a whole other subject) here at Mythic but simply hard work and a talented team.

 

Much respect to my team that is really doing one heck of a job getting things ready for launch.

 

Mark

Lenke til kommentar

Jaja, nå som NDA-en har vært borte en god stund, så har dere vel fått sett litt videoer og lest dere opp om forskjellige classes og sånt. Så jeg lurte på hva dere har planer om å prøve når betaen kommer?

 

Jeg for min del er mest ivrig etter å prøve Engineer, Squig Herder, Marauder, Chosen, Black Orc og Witch Hunter. :)

Lenke til kommentar

hei: har noen spørsmål.

Dungeons i war? hvor mange er det? har hørt det bare er 3 stykker(å i så fall er de i lvl 40?).

 

noen her som har spillt betaen å kan si noe om dungeons? helst så utdypende som muligt:)

 

siste spørsmål: noen her som har lvl t lvl 20, 30 og 40? kan noen si hvor lang tid det tar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...