Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Beta? Er ikke spillet sendt til trykkeriet a?

What the hell :(

 

 

Quote fra blog.wired.com:

Despite numerous delays and content cuts, Mythic Entertainment's Warhammer Online has been finalized and is being pressed onto discs bound for retail.

Finalized? Nei. MMORPGer er aldri ferdig ved release. Det er spillbart og klart for utgivelse, men dagen serverene åpner så kan du banne på at det ligger en stor patch og venter. Og flere kritiske patcher vil følge. Etterhvert vil patchene ha mindre bug fiksing og mer content adding.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste som kun får en blank side når jeg går inn på den linken?

 

henger meg på den jeg å... får bare opp dette:

post-100141-1220382710_thumb.jpg

siden er bare blank videre ned.. har oppdatert mange ganger og ventet i flere minutter uten at noe mer dukker opp..

 

noen som har en løsning eller alternativt sted å laste ned beta klienten?

 

PS: noen som har fått registrert beta key'en sin enda? får bare feilmelding når jeg skriver den inn på mythic account siden...

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som kun får en blank side når jeg går inn på den linken?

 

henger meg på den jeg å... får bare opp dette:

post-100141-1220382710_thumb.jpg

siden er bare blank videre ned.. har oppdatert mange ganger og ventet i flere minutter uten at noe mer dukker opp..

 

noen som har en løsning eller alternativt sted å laste ned beta klienten?

 

PS: noen som har fått registrert beta key'en sin enda? får bare feilmelding når jeg skriver den inn på mythic account siden...

 

war-europe.com er rimelig på tryne ca 90% av tiden, vet ikke hva dem surrer med jeg. Men du/dere er ikke alene....prøv denne linken for å laste ned spillet http://www.war-europe.com/#/clientdl/?lang=enl

 

En skal ikke behøve å installere spillet pånytt når retail kommer i salg, bare å patche og spille videre med samme build, så vet dere det.

 

For dere som ikke får noe bilde på war-europe.com så er dette kommet opp idag.

 

"We are shutting down the authentication system on the war-europe website to prepare the way for the new account systems that will be coming soon. During this time, you will not be able to log into www.war-europe.com. This will of course prevent you from using any of the registered services such as the fan art, fantales or fansite submission forms.

 

The beta forums will not be affected by this situation. Please be sure to keep an eye on the news for further information."

 

Ang beta key registrering osv så er dette infoen vi har fått fra GOA.

 

"Here are some further answers to your common queries. Also please note that there are some updates to the original download FAQ list which can be found linked from this page.

 

Why can’t I patch?

The game patcher and login servers are not yet online. They will be switched on closer to the Open Beta.

 

The news says the client is 12GB but I have only downloaded 9.4GB. Am I missing something?

No you’re not. The downloader itself is downloading compressed files which will be a little smaller and there will be additional downloading available during Open Beta. These are largely localised Voice Over files which will make up the remaining 3GB or so.

 

I would like to use my own torrent program, is there a torrent link available?

Yes of course, just use this link with your preferred torrent client.

 

I can’t enter my codes anywhere!

The page on the website where you can enter your codes is not yet online but will appear next week before the open beta begins. Keep checking the news page for news about this.

 

Will I be able to use this client for release?

Yes, you will be able to use the same client for release, it will just patch you up to the live version. No need to uninstall and reinstall from the box DVDs."

 

Bare å vente litt til nå så kan vi nok registrere oss iløpet av uka og starte patchingen så alt er klart til søndag! :) Waaagh!!!!

Lenke til kommentar
Ikke spill det spillet. det er bare fullt av bugs, dessuten er det som å spille på en beta test server. Mythic har driti på dråget, de har en spill utvikler som har litt for store tanker og litt for lite penger til å virkeliggjøre dem..... til og med aksje-kursen dems går ned det beviser at spillet er dårlig.

 

Kom til Age of Conan og opplev skikkelig MMO !!

 

Obvious troll is obvious, score: 1/10.

Lenke til kommentar
Ikke spill det spillet. det er bare fullt av bugs, dessuten er det som å spille på en beta test server. Mythic har driti på dråget, de har en spill utvikler som har litt for store tanker og litt for lite penger til å virkeliggjøre dem..... til og med aksje-kursen dems går ned det beviser at spillet er dårlig.

 

Kom til Age of Conan og opplev skikkelig MMO !!

 

din søte lille fanboy :love: ..

 

vist faen er det bugs når ett mmorpg spill slippes ut. Age of conan var/er fortsatt fullt av masse buggs. Age of conan var mer eller mindre en skuffelse for mange (ikke akkurat for meg), men det er nu så.

tør jeg tippe at fardi jobber i funcom? haha..

 

Og akkurat når var du med i betan?

Warhammer har allerede fått mye skryt på forums slik jeg har lest..

Endret av ezkoo125
Lenke til kommentar
Bare vent til du har spillt det en uke så skulle du ønske du var tilbake i AoC.. akuratt som alle kidsa som var i AoC ville tilbake til WoW.

 

hvorfor skal jeg tilbake til et spill som ble kjedelig i lengden? jeg er drit lei det nå!

og hva baserer du det på?

 

hvis War er en skuffelse klarer jeg å kose meg mer enn nok med TF2 + at det kommer mange nye spill som virker interessante.. Aoc er ikke noe jeg lengter tilbake til.

Lenke til kommentar

Prøve AoC og ville virkelig like det, men klarte det ikke. Det var altfor kjedelig, og når det i tillegg var så mange bugs at jeg ikke klarte å fullføre quester fordi jeg måtte vente flere minutter på at fyren som gav meg questene skulle dukke opp tok det ikke lang tid før jeg gikk tilbake til LotRO. Gleder meg til WAR, men LotRO er og blir favoritten min selv om jeg hatet filmene og ikke har lest boken på over femten år. ;)

Lenke til kommentar

Som i andre spill der det er fler enn meg involvert må jeg si det er det sosiale aspektet hos meg som slår inn, nesten litt mer enn hva bugg aspektet påvirker meg. Jeg skal være enig, og jeg ser frem i mot at Hyboria blir ennå mer interessant.

 

Jeg plastra vel mest den posten min som en spøk.. som svar til alle som brukte myyyye av tiden sin til å spamme diverse AoC forumer med hvor dårlige de var til å spille og hvor lite de egentlig brydde seg om andre spillere og community.

 

Ønsker alle samme lykke til i Warhammer og håper dere møter like mange hyggelige folk der som jeg har møtt i AoC :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...