Gå til innhold

Fotoutfordring - Analog uke


Anbefalte innlegg

Men siden dette er ikke et "salgsprojekt", tror jeg ikke som JP Danmark har noe imot hvis vi sender dette till deg. Till samme pris enn til andere deltager selvfølgelig.
Hvis de er halvparten så motiverte for slikt som JP Norge er, blir de med på stuntet i Danmark også :-) Men de har kanskje ikke noe restlager av Minolta-SLR?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har også bestilt pakken. Nu venter jeg bare på en email om, at jeg ikke må være med fordi jeg er dansk... :( Men jeg kunne ikke lade være med at forsøge...
Jeg kan ikke forstå at du ikke skulle få være med - men det kan tenkes at de vil ha noen kroner ekstra for å dekke frakten (med mindre du henter det i butikk :-)

Nei, poenget er som Japan Photo Norge og Japan Photo Sverige er samme bedrift, men Japan Photo Danmark har ingenting å gjøre med oss. De hår kjøpt namsrett for Danmark noen år siden. Vi har ikke tillatelse for a selge noe ting til Danmark og Japan Photo Danmarl har ikke rett å selge noe ting utenfor Danmark.

 

Men siden dette er ikke et "salgsprojekt", tror jeg ikke som JP Danmark har noe imot hvis vi sender dette till deg. Till samme pris enn til andere deltager selvfølgelig.

 

Men pssst! Ikke fortell kollegas fra JP Danmark :-)

 

Stephan

 

 

Hvordan er det hvis vi spesifiserer at vi vil ha det levert til butikk JPstoney? Må vi fortsatt betale frakt og postoppkrav? Kan gjerne gjøre det, er ikke det, men ville heller donert de 160kr som er til overs til Amnesty, fremfor store stygge Posten Norge :)

Lenke til kommentar
Kvaliteten på dette kamera må jo være a la de verste holga kameraene? Bestilte et alikevel og håper de ikke finner på å trekke 100 kr i frakt og 60 kr i postoppkrav nå da... når jeg spesifiserte at jeg ville ha de til JP Trondheim...

Som det er allerede nevnt, så er nok kvaliteten helt grei - på nivå med andre entry-level nivå speilreflekser.

 

Tom

Lenke til kommentar

En ting til: Jobben Japan Photo gjør ved å jobbe så tett med et entusiastforum som akam er så gjør de en kjempejobb! Slikt gir bare pluss i margen. Har ofte sett at ting folk lurer på om JP blir besvart i tråder. I tillegg til at er med på arrangørsiden i utfordringer og konkurranser. Kjempeflott!

Inntrykket mitt av JP som en seriøs bedrift har virkelig skyti i taket etter at jeg har sett deres engasjement, deres vilje til å løse problemer og misforståelser og lytte til sin målgruppe. Kjempeflott!

Lenke til kommentar
Hvordan er det hvis vi spesifiserer at vi vil ha det levert til butikk JPstoney? Må vi fortsatt betale frakt og postoppkrav? Kan gjerne gjøre det, er ikke det, men ville heller donert de 160kr som er til overs til Amnesty, fremfor store stygge Posten Norge :)

 

Som nevnt på JPs side der du bestiller kameraet, er det bare å skrive det i kommentarfeltet, så ordner de det.

Lenke til kommentar
Jeg er for lite flink til å printe ut bilder, så forhåpentlig vis kan dette hjelpe på litt.
Ja. Moro er det også at JP ikke sparer på kruttet når det gjelder fremkalling heller, men tilbyr "beste sort" papirbilder, 11x17 med hvit kant (regner med det er mulig å få matt papir også). Passer dårlig i album, men fantatisk fine å se på :-)
Lenke til kommentar
Hvordan er det hvis vi spesifiserer at vi vil ha det levert til butikk JPstoney? Må vi fortsatt betale frakt og postoppkrav? Kan gjerne gjøre det, er ikke det, men ville heller donert de 160kr som er til overs til Amnesty, fremfor store stygge Posten Norge :)

 

Som nevnt på JPs side der du bestiller kameraet, er det bare å skrive det i kommentarfeltet, så ordner de det.

 

Om man spesifiserer at man vil hente på butikk, og butikken ikke har, hva gjør jeg da?

Lenke til kommentar
En ting til: Jobben Japan Photo gjør ved å jobbe så tett med et entusiastforum som akam er så gjør de en kjempejobb! Slikt gir bare pluss i margen. Har ofte sett at ting folk lurer på om JP blir besvart i tråder. I tillegg til at er med på arrangørsiden i utfordringer og konkurranser. Kjempeflott!

Inntrykket mitt av JP som en seriøs bedrift har virkelig skyti i taket etter at jeg har sett deres engasjement, deres vilje til å løse problemer og misforståelser og lytte til sin målgruppe. Kjempeflott!

 

Dette er noe flere bedrifter burde gjort, synes tilliten til bedriften øker betraktelig når de "tør" besvare spørsmål i all offentlighet.

 

For et par år tilbake skrev jeg en tråd om en forsikring i sparebank1 og plutselig så lå det et svar fra kommunikasjonssjefen i sparebank1 i tråden. Personlig syntes jeg dette var et supert tiltak fra banken sin side. Etter å ha hatt et ublidt møte med selskapet i 2006 så er jeg totalkunde idag :D

Lenke til kommentar
I følge Japan Photo skulle det være 150 pakker tilgjengelig totalt. Ikke akkurat få, men vi gjør igrunnen regning med at alle går ut.

 

Hva kameraene gjelder, så jobber vi med å finne ut om en annen veldedig organisasjon er interessert i kameraene etter bruk, om noen ønsker å donere dem etter bruk. Om så er kommer mer info senere.

Ja akurat, vi har snakket om 150 stk. Men vi har faktisk hatt 176 i system. Jeg regne med som noen er demo modeller, derfor har vi sagt 150, men vi kan gjerne gir den bort til siste stk hvis deltaker aksepterer som noe stk er (lite) touched & tried.

 

Vi få på tiden sterke pågang på kundeservice av deltaker som spør hvis de kan henter kamera i butikk. Vi klarer ikke å handle alle spørsmal direkte på telephon akkurat nå, så gir jeg ut en liste med butikker som har physisk lagervare tilgjegelig.

 

Men husk å bestille på nett uansett!

 

Oslo Hegdehaugsveien 15 stk

Oslo Akersgata 4 stk

Oslo Byporten 2 stk

Strømmen 4 stk

Ski 2 Stk

Drammen 2 stk

Bergen 35 stk

Stavanger 4 stk

Trondheim 1 stk

Sandnes 1 stk

Haugesund 6 stk

Tønsberg 5 stk

 

Alle andere butikker har null. Disse tallene inkluderer ikke ordre fra idag, så det kan være betydelig mindere i denne butikker alerede. På hovedkontored i Greverud (kan også hentes der) og webbutikk (samme sted) har vi fortsatt gode kvantiteter tilgjegelig. Så det er mye sikkerer hvis dere ordre fra webbutikk med hjemmesending...

 

Lykke till :-)

 

Stephan

Lenke til kommentar
Hvordan er det hvis vi spesifiserer at vi vil ha det levert til butikk JPstoney? Må vi fortsatt betale frakt og postoppkrav? Kan gjerne gjøre det, er ikke det, men ville heller donert de 160kr som er til overs til Amnesty, fremfor store stygge Posten Norge :)

 

Som nevnt på JPs side der du bestiller kameraet, er det bare å skrive det i kommentarfeltet, så ordner de det.

 

Om man spesifiserer at man vil hente på butikk, og butikken ikke har, hva gjør jeg da?

Vi kan selvfølgelig sende ditt kit til den tilsvarende butikk. Men det kan tar lit ekstra tid fordi vi bare sender varer til en butikk hvis en pall er fullt (= lavere transportkostnader for oss). Så du besparer de 49,- men du må venter mellom 1 og tre dager...

 

Stephan

Lenke til kommentar

Jeg har fylt ut addresse og valgt at jeg vil få tilsendt pakken med Postens Servicepakke og betale med postoppkrav. Er det da meningen at jeg skal betale 259 kr(som det står på den siden før jeg bekrefter) eller vil summen bli mindre i om med at JP betaler litt av postoppkravet?

Lenke til kommentar
Jeg har fylt ut addresse og valgt at jeg vil få tilsendt pakken med Postens Servicepakke og betale med postoppkrav. Er det da meningen at jeg skal betale 259 kr(som det står på den siden før jeg bekrefter) eller vil summen bli mindre i om med at JP betaler litt av postoppkravet?
Du skal bare betale for kameraet + 49 kroner i frakt, altså 149,- kr. Jeg har fått en faktura på kontoen min hos JP, så jeg er ikke sikker på om det faktisk blir sendt i oppkrav, eller om det blir sendt som forhåndsbetalt servicepakke, og at de legger ved faktura oppi (eller ber folk laste den ned fra nettet). Uansett - det er 149,- som gjelder for dem som bestiller hjem.
Lenke til kommentar
Jeg er for lite flink til å printe ut bilder, så forhåpentlig vis kan dette hjelpe på litt.
Ja. Moro er det også at JP ikke sparer på kruttet når det gjelder fremkalling heller, men tilbyr "beste sort" papirbilder, 11x17 med hvit kant (regner med det er mulig å få matt papir også). Passer dårlig i album, men fantatisk fine å se på :-)

Nei besverre, ikke matt :-(

 

Volumina på analogt er alerede ekstremt lavt, hvis vi også splitte det i glossy og matt, så blir produktionskostnaden for høyt og vi må øke prisen - som vi ikke ønsker å gjøre...

 

Men over 80% har valget glossy mot matt uansett...

 

Stephan

 

Jeg har fylt ut addresse og valgt at jeg vil få tilsendt pakken med Postens Servicepakke og betale med postoppkrav. Er det da meningen at jeg skal betale 259 kr(som det står på den siden før jeg bekrefter) eller vil summen bli mindre i om med at JP betaler litt av postoppkravet?
Du skal bare betale for kameraet + 49 kroner i frakt, altså 149,- kr. Jeg har fått en faktura på kontoen min hos JP, så jeg er ikke sikker på om det faktisk blir sendt i oppkrav, eller om det blir sendt som forhåndsbetalt servicepakke, og at de legger ved faktura oppi (eller ber folk laste den ned fra nettet). Uansett - det er 149,- som gjelder for dem som bestiller hjem.

helt riktig!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...