Gå til innhold

Se OL på nett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NRK har da samme tilbudet? Satt jo nettopp her på ferga og så på sykling, basket mm. Er masse å velge mellom, og er ikke begrenset av IE.

Skrevet

Og ikke minst uten reklame. Eneste ulempen med NRK er at kommentatorene kan være litt kjedelige, men når de har 6! nettkanaler dedikert til OL, så slipper de unna med det siden det er idretten som skal stå i fokus.

Skrevet

Det er ihvertfall godt å se at NRK følger opp den norske stats målsetning om å benytte åpne standarder.

Hadde bare flere tjenestetilbydere klart å tenke slik... :hrm:

Skrevet

Jeg synes det er ignorant av EBU å ikke tilby sendingen i et plattform-uavhengig format. Slikt tilhører 1998, ikke 2008. Det er tydelig at webmasteren/designeren ikke har peiling på hverken standarder eller tilgjengelighet og koder nettsidene ved hjelp av en gammel "for Dummies"-bok.

Skrevet

Jeg som er på ferie må ty til EBU siden NRK ikke vil tillate meg å se Ol siden jeg er utenfor Norge.

NRK har vel 4 kanaler såvidt jeg vet, men fordelen her er vel at de fleste tingene har kommentatorer.

Skrevet
Det er ihvertfall godt å se at NRK følger opp den norske stats målsetning om å benytte åpne standarder.

Hadde bare flere tjenestetilbydere klart å tenke slik... :hrm:

øh, WMV er ikke akkurat en åpen standard.
Skrevet

Har en såpass sterk magefølelse av at årets OL kommer til å gå på trynet på ett eller annet tidspunkt etter alt oppstyret foran at jeg knapt gidder å se på. Fett nok, kan se hvordan Tufte gjør det...

Skrevet

Til neste OL så bør NRK bruke Dirac for video distribusjon. Ikkje bare får dei betre biletekvalitet med same bitrate som idag, men den fungerer på alle plattformer.

Skrevet

Fra hovedsiden deres:

Den europeiske kringkastingsunionen og NRK har lagt ut gratis direktesendinger. Men du må bruke IE »

Her virker det som om også NRK krever IE noe de ikke gjør. Nå må dere snart skjerpe dere med disse tabloid ingressene.

Tilbake til topic:

Personlig er jeg veldig fornøyd med NRK sitt tilbud, ser ikke behovet for å bruke noe annet.

Skrevet

Flott at denne typen arrangement blir tilgjengeleg på denne måten. Det er fint at vi i større grad kan sjå på det vi ønskjer av dei ulike arrangementa. Som andre har påpeikt er det enkelte ting som kan vere betre, som å ikkje vere låst til ulike plattformer, men eg håper at ting betrar seg til framtidige arrangement.

Skrevet

Jaja, fortsatt ingen av dem som viser Judo i det hele tatt.. NBC viser judo live, BBC gjør.. og CBC, men ingen av dem er tilgjengelige for oss normenn :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...