Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det berre eg som blir provosert av multiplayeren på pro battle?

Herregud så provosert eg blir av drittungar som spelar på hard og sler meg, sjølv om eg berre bommar på minimale antal notes.

No nettopp bomma eg på 1 (ja, du las heilt rett, 1!!!!) note og eg tok han berre med 10k poeng..? Det burde jo lønne seg meira å spela på Expert enn Hard... Eg såg bort på skjermen hans, han hadde berre single notes medan eg bytta mellom doble og triple... Heilt utruleg frustrerande...

 

Og ja - spelar online :p

Lenke til kommentar

GH2-gitaren har eg aldri prøvd, men både GH3 og GH:WT-versjonen er greie.

 

GH3-gitaren er framleis favoritten. På enkelte ting er GH:WT-strummebaren betre, men på andre ikkje. Den er lettare å slå kun ned med kjapt, men vanskelegare å alt-strumme kjapt med. Knappane er egentleg betre på WT-gitaren, men om eg treff litt skeivt så treff knappen noko hardt og slår. Aldri opplevd sånt på GH3-gitaren.

Lenke til kommentar

WT gitaren er konge og bruke.. Men har ikke hatt noe annet enn trøbbel. Den første begynte og "strumme" av seg selv. Fikk en ny en og den sluttet og "strumme" nedover, bare oppover fungerte.. Og den jeg har nå fungerer, men det "knepper" i strummen, akkurat som den hopper over et hakk på en måte.. Er vel sikkert ikke lenge før den tar kvelden heller..

 

Og så er det heller ikke noe liv i rødfargen på trommesettet lenger så jeg ble så f@ens forbanna...

Lenke til kommentar

Har 3'ern gitaren også, den har det aldri vært noe trøbbel med. Men jeg liker fakisk WT gitaren bedre.. Får mer rytme med den. Wii WT gitaren til naboen begynte også og "strumme" av seg selv etter 1 dag, og fikk en ny, siden har den holdt.

 

Bruker ikke trommene så mye, fenger meg ikke, men hadde vært greit og ha di i orden ettersom jeg har betalt for dem. Så får se om elkjøp vil ha trommene tilbake nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...