Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Einaste poenget med whammy i forhold til poengsum er at du får meir SP på SP-linjene. Det hjelper for øvrig ikkje å gå heilt amokk på den, så lenge streken er blå får du like mykje ekstra SP uansett om du vaier den fram og tilbake eller slår så kjapt du klarer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte World Tour til PS3 i går, etter ca 2 timer ble responsen på den ene cymbalen usannsynlig dårlig. Den fungerer om jeg slår skikkelig hardt, men er helt umulig å holde det gående på lengre ride cymbal seksjoner.

 

Bytter de sånt uten masse vas og tull, og må jeg levere hele esken?

Lenke til kommentar
Hva det er for noe? Tidenes enkleste FC og tidenes whammy-fest for de som er ute etter top scores.

 

Får man mer poeng av whammyingen? Trodde den kun var for å øke star power og for å forandre litt på lyden

du får ikke mer poeng av å bruke whammyen, men du øker starpoweren og forandrer litt på lyden ^_^

 

Ny video: Parabola expert vocals.

 

http://www.youtube.com/watch?v=3CuuyjWkiYo

 

1st place cross console :)

Endret av Guitarman
Lenke til kommentar

Er egentlig rimelig irritert, men vet noen om hvordan man kan fåå gamesavet sitt fra en ps3 til en annen? jeg har en hos mamma og en hos pappa, og gidder ikke å spille de første gigsa(som er de skjedeligste)...

Og det er ihverfall drit at man ikke har samme level, jeg har jo bare en PSn account :p

 

Noen som vet hvordan?

Savner det på flere spill også H.A.W.X, COD:WaW og COD:MW...

Lenke til kommentar

har noen fått tak i de "5 free songs"greiene som var for leeenge siden? Så jeg hadde fått mail fra de og prøvde og laste ned men fikk bare en error melding opp (8002311a) så sjekket litt rundt på nettet og fant ut at det var fordi sangen jeg prøvde og laste ned var til US verson, og ikke EU. Så fant denne siden http://community.guitarhero.com/forums/607...umposts-3159356

hvor det står at man skal sende melding til Neversoft for å få nye EU koder... Noen som har fått dette, lurer på hvor lang tid det tar før jeg får svar...og om det er Neversoft brukeren på den siden man skal sende mail til? Gleder meg til og spille Human og Nirvana!!!

Endret av MooseOnTheRun
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan kan jeg finne ut hvilke sanger som er gratis å laste ned? Finner ikke et filter som gjør at kun gratis sanger kommer opp osv.

Det står Free hvis den er det rett ved siden av låta, gjør det ikke? Husker ikke helt med WT, men GH3 og det meste annet er sånn...

 

Ellers er det vel bare å prøve å laste ned de låtene du vil.. Så funker det på de som er gratis.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hjelp! Jeg koblet til guitar hero settet til en annen ps3, og da jeg startet spillet oppdaget jeg at trommene fungerte som gitaren, og gitaren som trommer. Jeg prøvde å koble til hvert instrument på nytt, ett av gangen, men samme problemet. Noen som har opplevd det samme?

 

Ja, har opplevd det samme, men hos meg ble det løst når jeg røska ut alle, og satte dem inn en etter en (holde inne knappen på den dongle tingen).

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte settet mitt på komplett.no, og nå er skarptromma ødelagt. Kontakter jeg komplett for å få byttet settet, eller kan jeg gå til en hvilken som helst forhandler?

 

Du må nok kontakt komplett ja.

 

Jeg er nå møkk lei hele greia, er på mitt femte trommesett/gitar nå, og nå er de begge ødelagt igjen, har vært enten den røde eller den grønne tromma som har streika hver gang, og på gitaren er det strumbaren som tar kvelden eller overstrummer.

 

Så nå krever jeg pengene tilbake og venter på rock band 2 sett til PS3 ;)

Lenke til kommentar
Jeg er nå møkk lei hele greia, er på mitt femte trommesett/gitar nå, og nå er de begge ødelagt igjen, har vært enten den røde eller den grønne tromma som har streika hver gang, og på gitaren er det strumbaren som tar kvelden eller overstrummer.

 

Så nå krever jeg pengene tilbake og venter på rock band 2 sett til PS3 ;)

Sikker på at du ikke bare er elendig? :)

Lenke til kommentar
Jeg er nå møkk lei hele greia, er på mitt femte trommesett/gitar nå, og nå er de begge ødelagt igjen, har vært enten den røde eller den grønne tromma som har streika hver gang, og på gitaren er det strumbaren som tar kvelden eller overstrummer.

 

Så nå krever jeg pengene tilbake og venter på rock band 2 sett til PS3 ;)

Sikker på at du ikke bare er elendig? :)

 

hahaha ganske så sikker ja :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...