Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wings - Band on the Run

Van Halen - Hot For Teacher

Tool - Parabola, Schism, Vicarious

Ted Nugent - Stranglehold

Survivor - Eye of the Tiger

Sublime - Santeria

Smashing Pumpkins - Today

 

 

Skjønner ikke hvordan folk kan si at det er en dårlig Tracklist.. Latterlig, men smaken er som baken. Liker man ny musikk, spill RB, liker man gammel/neat musikk, spill GH.

 

Synes GH:WT er bedre enn RB, så hurra ^^

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har et lite problem nå.

Jeg kjøpte meg GH:WT igår. KUN spillet, uten gitar ellernoe, da jeg faktisk syns det er helt greit å spille med kontrollene.

 

Så jeg startet opp spillet, og fikk opp hovedmenyen, og valgte Quickplay --> Single. Da jeg trykte på single fikk jeg denne feilmeldingen:

"Warning, you must have a microphone connected to play vocals"

Fikk den meldingen der på alt annet også. Både band, training osv.

 

Må man ha en mikrofon for å få spilt?

Eller har det noe med at jeg kun bruker Playstation-Kontrollene, da jeg ikke har gitar?

 

Er forresten PS2 det er snakk om her.

Lenke til kommentar

Blæh! har spilt spillet i 3 dager nå, og allerede fusker trommene OG gitaren som bare pokker...trommene, er for lite følsom det ene sekundet, og for mye følsom det neste....gitaren funker ikke når jeg strummer nedover med mindre jeg strummer hardt! da blir d fort problemer på hurtige partier av sangene...heldigvis har jeg den gode gamle les paul fra 3ern så jeg overlever...men må vel alikevell bytte inn hele greia imårra...kan jo ikke ha det sånn!

 

Har fått slik midikabel fra redoctane, men hver gang jeg går inn i probrammet er alle trommene stillt på 10, må jeg save på playstation i tilegg til i programmet, eller skal det være sånn?

 

Ellers må jeg si meg enige med de som sier at tracklisten ikke var noe særlig...gh3 var ufattelig mye bedre på det punktet..men jeg regner med det måtte være slik da alle sangene skal ha gitar, bass, tromme og mikrofon i seg...ingenting er perfekt :ph34r:

Jeg likte ikke tromminga noe særlig og spiller bare på gitar (kan være for at trommene mine er mongo, eller for at jeg suger villt på trommer) Vil alikevell aldri kjøpe RB instrumentene, men kanskje spillene en vakker dag. Jeg har alltid vært en GH fanboy, og gå over til RB instrumenter vil være som å være utro med kjerringa :!:

Lenke til kommentar
Timingsystemet i GH3 er jo så enkelt at du kan strumme en halvtime for sent og fortsatt få noten registrert. Ikke trenger du å tappe notene på riktig tidspunkt på HA/PO heller.

Hva mener du med at man ikke trenger å tappe HO på riktig tidspunkt? Selvfølgelig må man det. Det er bare litt mer rom for treghet/for kjapp. Synes det bare er deilig, jeg.

Lenke til kommentar

Er kjempefornøyd med Guitar Hero4, dama spiller gitar og jeg trommer..

 

Trommer på easy var kjedelig, men på medium tok det seg opp og i dag spillte jeg ferdig med trommene på medium. I starten var symbalene helt mongo og jeg fikk ikke registrert slagene mine, men dette har kommet seg veldig.. Tracklisten er sånn halveis, 10-12 helt fantastisk kule sanger og mye bås. Sliderbaren på gitaren er og en konge nyvinning, den nye vrien på Bassen når du spiller på hard og expert er også kul..

 

ps: det er viktig å sitte høyt slik at du treffer symbalene med enden av trommestikkene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...