Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343
Jeg er lei av at batteriet går tomt på trommesettet.. er det noen som vet om man kan bruke USB MIDI kabel som en erstatning for det tråløse?? I tillegg så har jeg et problem.. for trommesette er jo nesten 50 ms forsinket.. det gjør meg skikkelig sur på grunn av at jeg ikke alltid treffer det jeg vil :(.

 

hva slags batterier bruker du da? jeg kjøpte meg en 60 pakke på nille, og de batteriene holder veldig lenge. har bytta 1 gang siden jeg fikk settet i november.

 

når det gjelder laggingen; du har sikkert prøvd å kalibrere lag i spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er lei av at batteriet går tomt på trommesettet.. er det noen som vet om man kan bruke USB MIDI kabel som en erstatning for det tråløse?? I tillegg så har jeg et problem.. for trommesette er jo nesten 50 ms forsinket.. det gjør meg skikkelig sur på grunn av at jeg ikke alltid treffer det jeg vil :(.

 

hva slags batterier bruker du da? jeg kjøpte meg en 60 pakke på nille, og de batteriene holder veldig lenge. har bytta 1 gang siden jeg fikk settet i november.

 

når det gjelder laggingen; du har sikkert prøvd å kalibrere lag i spillet?

Jeg vet at på jobben min (spaceworld metro) selger vi sånne superbatterier som skal vare en evighet. Mange har opplevd at digitalkameraer som bruker AA-batterier blir tomme fort, og disse batteriene er spesiallagd for å kunne tåle å bruke til å ta manga bilder, at kamerat slåes av og på ofte. Disse batteriene funker perfekt for meg, jeg har ikke byttet batterier i gh:3 gitaren min på et år, og når batteriene som jeg har i trommene mine nå blir tomme skal jeg kjøpe noen sånne ;)

Lenke til kommentar

Klarte Trapped Under Ice på expert nå, faen, det var deilig. Har bare fire sanger igjen som jeg ikke har klart da.

 

Har merket at jeg har blitt mye bedre i det siste. Før så hadde jeg ikke sjans på f.eks Pull Me Under, Crazy Train osv. I går bare prøvde jeg, og det gikk forholdsvis lett. Tok også Mr.Crowley og Stranglehold i går, og nå tok jeg Trapped Under Ice :)

 

Hadde faktisk 40 % på Solo 2 A. Takk gud for starpower :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Jeg vet at på jobben min (spaceworld metro) selger vi sånne superbatterier som skal vare en evighet. Mange har opplevd at digitalkameraer som bruker AA-batterier blir tomme fort, og disse batteriene er spesiallagd for å kunne tåle å bruke til å ta manga bilder, at kamerat slåes av og på ofte. Disse batteriene funker perfekt for meg, jeg har ikke byttet batterier i gh:3 gitaren min på et år, og når batteriene som jeg har i trommene mine nå blir tomme skal jeg kjøpe noen sånne ;)

Kva merke er det?

Lenke til kommentar
Jeg er lei av at batteriet går tomt på trommesettet.. er det noen som vet om man kan bruke USB MIDI kabel som en erstatning for det tråløse?? I tillegg så har jeg et problem.. for trommesette er jo nesten 50 ms forsinket.. det gjør meg skikkelig sur på grunn av at jeg ikke alltid treffer det jeg vil :(.

 

hva slags batterier bruker du da? jeg kjøpte meg en 60 pakke på nille, og de batteriene holder veldig lenge. har bytta 1 gang siden jeg fikk settet i november.

 

når det gjelder laggingen; du har sikkert prøvd å kalibrere lag i spillet?

Det har jeg. å det hjelper ikke. den vil bare kalibrere forsinkende vei. Men hadde jeg hatt en kabel så ville jo allt vert løst litt lettere :p

Lenke til kommentar
Hadde tenkt å kjøpe GHWT snart, men etter alle klagene i denne tråden driter jeg hardt i det.

 

Så jeg forhåndsbestilte denne herligheten istedet:

http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...ll&profile=

 

Har aldri hatt noen som helst problemer med spillet. Perfekt spill. Gameplayet er bedre enn GH3 etter min mening, hammer ons og pulloffs er mer realistiske, kontra treern.

Lenke til kommentar
Jeg vet at på jobben min (spaceworld metro) selger vi sånne superbatterier som skal vare en evighet. Mange har opplevd at digitalkameraer som bruker AA-batterier blir tomme fort, og disse batteriene er spesiallagd for å kunne tåle å bruke til å ta manga bilder, at kamerat slåes av og på ofte. Disse batteriene funker perfekt for meg, jeg har ikke byttet batterier i gh:3 gitaren min på et år, og når batteriene som jeg har i trommene mine nå blir tomme skal jeg kjøpe noen sånne ;)

Kva merke er det?

 

nei, det husker jeg ikke :p

Lenke til kommentar
Har aldri hatt noen som helst problemer med spillet. Perfekt spill. Gameplayet er bedre enn GH3 etter min mening, hammer ons og pulloffs er mer realistiske, kontra treern.

HOPO-timinga er langt betre ja, men dei kunne spart seg for den solonotane du ikkje treng halde kombo eller strumme for å treffe. Det blir alt for lett med det greiene der.

Lenke til kommentar

Good news folkens!!! :D

 

Var å bytta inn superbundle igjen i dag fjerde eller femte gang :p

Og til min store forskrekkelse, så er ikke trommene like som de gamle, de ser like ut, men rød, blå og grønn trommene er blitt hardere (mere rebound) og cymbalene har fått en annen tekstur (annen gummi), dette gjorde settet mye bedre å spille på en det gamle, samt at drumrolls ble lettere å treffe fordi stikkene spretter bedre :p

 

Og for første gang, funker alle trommene perfekt!

"glemte" å legge nedi den gamle kickpedalen også, så nå har jeg dobbel bass ;)

Lenke til kommentar

vel :D

 

Jeg slo sammen et gigantisk bra band i dag! (ps3)

 

Vi fikk:

 

3,327,765 på BYOB (1. plass)

3,951,218 på pull me under (1. plass)

1,987,893 på soul doubt (1.plass)

2,306,456 på trapped under ice (1. plass)

1,662,701 på born to run (1. plass) bruce springsteen dlc

1,421,110 på electro rock (1. plass)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...