Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg, eller er det andre som har stussa på at sangen "Too much, too young, too fast er skremmende lik alt man har hørt av AC/DC? Alt er likt liksom :p

 

satt akkurat og tenkte det samme når jeg spillte den for en halvtime siden :D

 

DIgger bare spillet mer og mer.. etter at jeg fikk meg en høyere stol slik at jeg sitter mye høyere enn trommene er det mye mye lettere å spille.. Ligger plutselig på 93-98% på de fleste Medium sanger på trommer, får gi det en uke og to til med småspilling så bærer det løs på hard :)

 

En kan si hva en vil om guitar hero, men symbalene og det at en har 5trommer å slå på i forhold til 4 som på rock band synest jeg er HELT SJÆFS! Synest det er kjekkest å tromme på GH, bare synd RB har så mye bedre sanger :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Og jeg synes 90% av sangene i GH4 er bare 70 og 90-talls møl..jeg ville ha mere heavyrock enn 2-3 låter.

 

helt enig. derfor ligger GH og støver ned hos meg nå etter at jeg fikk rb2 til jul. gh er ikke i nærheten av å nå rb2 til knærne synes jeg.

Lenke til kommentar
Hvordan er det å bruke GHWT utstyret til RB2?

 

Jeg skal komme med svar når jeg får spillet til PS3 :)

 

Har venta i snart 20 dager nå, men det tar vel tid når det skal gjennom toll og dritt :no:

 

Edit: hvis du lurte på om alt funker, så gjør det det!

Det som kanskje blir litt uvant er at du ikke kan bruke den orange cymbalen på trommesettet.

Endret av marius883
Lenke til kommentar

GHWT-utstyret fungerer helt utmerket i RB2 også på 360.

 

Touch-feltet fungerer ikke hverken ved vanlig spilling eller i solo-partiene på RB2. Den oransje cymbalen er naturligvis heller ikke i bruk.

 

Eneste problem jeg møtte var, som vanlig, at den dårlige kvaliteten på GHWT-trommene. Cymbalen og rød tromme var begynnt å fuske og det forklarer nok at jeg fikk litt dårligere score enn jeg pleier. Med GHWT-utstyr som fungerer som det skal vil det nok være helt greit i RB2.

Lenke til kommentar

Jepp.. PÅ 360 er omtrent allt kompatible med hverandre.

På Ps3 er det litt verre.

Rb2 har det kommet en patch for lenge siden. den lar deg spille trommer på RB 2 med GH hero settet, å gitarene virker.

På Rb1 er det litt verre. Der virker gitarene, mic. men trommene har det ikke kommet noe til. Men det vil komme i frammtiden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...