Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjøpte med GH:WT med trommer og hele greia, men så tl min store skuffelse får jeg bare brukt 2 av instrumentene mine samtidig :( /har ps3 40 gb)

 

er det noen mulighet for at jeg kan spille med alle instrumentene samditig? en slags 1-2 usb eller noe? så jeg kan spille med gitar, trommer, bass og synge?

 

Skjønner ikke helt hva du mener, på den dingsen du setter inn til gitaren, så har du jo 2 usb porter, så du plugger inn gitaren, så plugger du inn trommene på den ande usb porten på ps3 maskinen.

Så plugger du inn mic+gitar nr.2 på den dingsen til gitaren.

Lenke til kommentar

Kan kjøpe bare trommer til Rock Band, hvertfall..så man skulle jo tro det kommer en "drums only" pakke til GH4 også.

Jeg har hvertfall ikke bruk for noe mikrofon eller enda en gitar, har to GH3-gitarer allerede som ligger og støver ned.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Er det mulig å kjøpe kun trommene?

Ikke enda. :(

 

Jeg tipper at de ikke selger trommene separat fordi de har masse problemer med de.

 

Jeg er nå på mitt fjerde (ja, 4!!) trommesett, og det er heller ikke brukbart lenger, etter en uke med spilling på hard. :thumbdown:

Endret av marius883
Lenke til kommentar

Så det er ikke bare jeg som har hatt problem med trommene altså? Det var bra.

 

Den røde på trommene mine sluttet å virke, men det er ikke umulig å fikse selv.

Skrudde av bakdekselet, og så at ene ledningen var av. Avmantlet den igjen, og loddet den fast der den skulle være, så virket alt som det skulle igjen.

Virker fint enda, men blir litt bekymret når jeg ser alle andre som har hatt problemer.

 

Det er kansje ikke så lurt å gjøre slik som meg vist du vil at garantien skal gjelde? :)

Lenke til kommentar
Så det er ikke bare jeg som har hatt problem med trommene altså? Det var bra.

 

Den røde på trommene mine sluttet å virke, men det er ikke umulig å fikse selv.

Skrudde av bakdekselet, og så at ene ledningen var av. Avmantlet den igjen, og loddet den fast der den skulle være, så virket alt som det skulle igjen.

Virker fint enda, men blir litt bekymret når jeg ser alle andre som har hatt problemer.

 

Det er kansje ikke så lurt å gjøre slik som meg vist du vil at garantien skal gjelde? :)

 

Vel, de fleste får en ny pakke i butikken og de sjekker vel ikke loddinga på sensorene :p En kompis leverte et sett for et par uker siden og glemte å pakke ned gitaren, butikken sjekka ikke oppi boksen før han fikk et nytt sett så nå har han hele 5 gitarer :p

Lenke til kommentar
Har bestillt MIDI-USB kabel nå. Kicken er for sensitiv. : /

 

kciken min er nesten helt død, jeg har stilt sensitivitet på maks, hjelper ikke i det hele tatt, samt at grønntrommen også er nesten død :new_woot:

 

Begynte å merke at bassen ikke alltid registrerer, før så kunne jeg bare trykke når jeg synes den var på riktig sted, men nå må jeg konse skikkelig...

 

også synes jeg gitarene er skikkelig dårlige, når jeg skal trykke på en, så registrerer den noen ganger at jeg trykker 2-3 også "hammeronsene2 funker mye dårligere en de gjorde på legends of rock... Bruker gh:3 gitaren jeg ass

 

men hva er og gjør en MIDI-USB?

Lenke til kommentar
Har bestillt MIDI-USB kabel nå. Kicken er for sensitiv. : /

 

kciken min er nesten helt død, jeg har stilt sensitivitet på maks, hjelper ikke i det hele tatt, samt at grønntrommen også er nesten død :new_woot:

 

Begynte å merke at bassen ikke alltid registrerer, før så kunne jeg bare trykke når jeg synes den var på riktig sted, men nå må jeg konse skikkelig...

 

også synes jeg gitarene er skikkelig dårlige, når jeg skal trykke på en, så registrerer den noen ganger at jeg trykker 2-3 også "hammeronsene2 funker mye dårligere en de gjorde på legends of rock... Bruker gh:3 gitaren jeg ass

 

men hva er og gjør en MIDI-USB?

 

Har nøyaktig samme problemet. Skulle visst ikke opprettet en ny tråd likevel :p MIDI er et signal med lengde og styrke (ikke lyd, kun det fysiske signalet) som deretter benytter seg av f.eks sampler for å generere lyden. (enkelt forklart) Et midi-keyboard har ingen lyder, kun tangenter (og gjerne diverse skruknapper/fadere etc)

Lenke til kommentar

Jeg er lei av at batteriet går tomt på trommesettet.. er det noen som vet om man kan bruke USB MIDI kabel som en erstatning for det tråløse?? I tillegg så har jeg et problem.. for trommesette er jo nesten 50 ms forsinket.. det gjør meg skikkelig sur på grunn av at jeg ikke alltid treffer det jeg vil :(.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...