Gå til innhold

Uncharted trophies ute


HerrGhost

Anbefalte innlegg

Noen som vet om (når) Sony har tenkt å stille Trophies som krav til utviklerne fra spillets dag én? Sånn som det er nå er det litt kjedelig å måtte spille igjennom spill på nytt for å få med seg Trophy-ene..

Tror ikke utviklere lanserer spill i dag uten trophies for så å gi ut patch... Det er så lite vits at... ja...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er trofea som kom med denne patchen dei same som alt var i spelet (sett bort frå at dei no er knytt opp mot Sony sitt system)? Med første augekast ser dei i alle fall rimeleg like ut.

 

Personleg har eg ikkje tatt meg bryet med å starte trofejakten enda. Eg er nesten ferdig med spelet, begynte før patchen kom ut, og orker ikkje å starte på nytt. Men det er i alle fall fint at spel får støtte for denne funksjonen. Eg sett sikkert pris på det når eg ein gong i framtida spelar spelet på nytt.

Lenke til kommentar
Du må gå ut av spillet, også trykke på den trophy-knappen. Da synkroniserer den ;)

 

Man trenger ikke gå ut av spillet. Bare få opp XMBen og sammenlign trophies med en på vennelista. Da vil den synkronisere seg.

 

Har en egen kanal på youtube der jeg legger ut guider på hvordan man skal skaffe trophies, og har en video for de fleste trofeene samt alle skattene i spillet. Bare trykk på linken i signaturen min.

 

Noen andre som har fått Platinumtrofeet enda?

Lenke til kommentar
Uncharted på "crushing" tror jeg er noe av det vanskligste jeg har spilt innenfor et tvspill. Herre Jemeni! Da hjelper det heller ikke at jeg spilte gjennom hele akt fire med i fast, uten å vite det. Shit ass ...

Hmm jeg syns faktisk det er et av de letteste spillene jeg har spilt på vanskeligste vanskelighetsgrad, det nytter bare ikke å stikke hodet frem, gjør alt så taktisk som mulig, vær feig og la fienden komme til deg, hold god avstand. Syns f.eks Ninja Gaiden spillene er mye verre, og det på de helt normale vanskelighetsgradene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...