Gå til innhold

Uncharted trophies ute


HerrGhost

Anbefalte innlegg

Har ventet på patchen for å spille gjennom det en gang til, så det blir nok en gjennomspilling, men neppe noe mer enn det! Ingen trofe jager.. Blir mer som på 360, hvor jeg finner noen mål for de jeg vil ha og som kan være morsomme å klare.. f.eks 10x på SSHD, men etter å ha død 3 ganger på 9x så har jeg gitt opp! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, tror det kan lønne seg å spille gjennom spillet på easy for å få de fleste trofeer, deretter ta det på den vanskeligeste for å ta de resterende. Noen synspunkter?

 

Crushing (vanskeligste) får du vel bare ved å fullføre på hard? Jeg tok en runde på hard og en runde på crushing. Fikk platinum den 7/8-08 kl 00:58 :w00t:

Endret av JarlDR
Lenke til kommentar
Hmm, tror det kan lønne seg å spille gjennom spillet på easy for å få de fleste trofeer, deretter ta det på den vanskeligeste for å ta de resterende. Noen synspunkter?

 

Spill det på hard første gang, går greit å unlocke der, og da låser du opp crushing med engang. Spiller du på easy må du gjennom spillet 3 ganger. Jeg spilte gjennom på easy og angrer :p

Lenke til kommentar
Prøver å klare medaljen hvor en skal skyte 50 fiender uten å dø. Det er umulig! Hvordan klarer dere det?

 

Vi dør bare ikke :p. Jeg klarte det på hard. Hvis du ikke har klart innen du runder spillet må du nesten bare prøve på enklere vanskelighetsgrad. Så fort du får den kan du feks starte på nytt på crushing og fullføre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...