Gå til innhold

Uncharted trophies ute


HerrGhost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skal alle spill unntatt noen nøle så lenge med trofeer? :hmm:

 

Ikke alle mener det er lønnsomt å implementere trophies i allerede utgitte spill som salget har stagnert på. De fokuserer istedenfor å lage nye spill som seff må ha trophies :) Vi får bare ha tolmidighet og akseptere at det er lite trophies i en overgangsperiode.

Lenke til kommentar
da er jeg faktisk på 73% og mangler bare 4 trofeer :p litt tamt at 4 trofeer er 27 prosent da

 

Og de trofeene du mangler nå er vel å fullføre spillet på en av de andre vanskelighetsgradene? :p

 

38% eller noe slikt her.

 

 

Mangler brutal, også mangler jeg 1 treasure som jeg bare bruker guide nå for å finne.... også mangler jeg platinum, men den får jeg når de 2 andre er complete da så

Lenke til kommentar

Da var 51% av trofeene i boks, tror jeg gir meg her. Føler at jeg har fått testet trofésystemet greit nok nå, og jeg syns ikke at spillet blir noe gøyere med trofeer egentlig. Heller motsatt. Det blir liksom mer jobb enn moro. Faktisk syns at jeg Sony bør gi folk muligheten til å skru av hele trofé og level-systemet. Blir liksom litt feil at folk skal kunne bedømme mine gaming skills ut i fra et system jeg ikke er interessert i.

Lenke til kommentar

takk slugge..

 

Blir liksom litt feil at folk skal kunne bedømme mine gaming skills ut i fra et system jeg ikke er interessert i.

 

du er inne på noe der, 90% av trofeene går jo ikke på skills i det hele tatt..

menne nå tror jeg ikke folk gidder å sikle så mye på andre sine trofeer, hvem bryr seg ? Tror de fleste bare ser på sine egne trofeer og ser på det som en utfordring å klare mest mulig.. hva andre klarer er vel for de fleste likegyldig :) de fleste som klarer 100% på alle spill har jo garantert fulgt guider fra feks ps3trophies.org

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

ps3trophies har jo guider til hvordan man skaffer alle trofeene inkl videoer osv der det trengs.. Dette er jo ikke opp og går på uncharted, men det kommer jo.

 

Såpass ja.. joda kult om det påvirker home, da blir jo motivasjonen litt høyere. men igjenn er vel leiligheten i home bare noe du selv gidder å se på, på samme måten som trophies.. folk er vel å kikker de første dagene, men jeg tviler på at folk går å kikker på andre sine leiligheter særlig mye :)

Lenke til kommentar

man vet aldri, men jeg synes trophies forlenger spill, før så runda jeg ett spill en gang og la det på hyllen og kjøpte ett nytt... nå har jeg tatt opp igjen uncharted og rundet det 2 ganger til :) noe som ble min fjerde gang faktisk, og det var forsatt like kult.

 

Kan gledelig si at nå har jeg 100% trophies der :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...