Gå til innhold

Massakre hos Vivendi? (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette vil si at konsolutgaven av World In Conflict sansynlig ikke vil komme ut?

Dette er jo en tragedie uten like... jeg har jo gledet meg til sovjet assault utgaven til PC!!!!!

 

Så for dere som fortsjatt gidder å bruke tid på å laste ned piratutgaver av spill... GÅ Å LEK I SANDKASSA ISTEDE! Spill industrien(muligens EA Games)er ikke som filmindustrien, så gå å kjøp spill... WIC er verdt ver eneste krone pluss litt til.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg det forrige Riddick-spillet til 99 kroner på Spaceworld for et år siden i den tro at Xbox 360 sikkert støttet det (etter det jeg har hørt) beste spillet den første Xboxen hadde å by på.. Men neida..

 

Regner med at dette har noe med at de skal utgi en oppusset utgave til 360, men likevel.. Det drøyer visst no grønnjævlig..

Lenke til kommentar

Ghostbusters er hvertfall ikke kansellert...

http://www.destructoid.com/rumortoid-futur...ion-97180.phtml

 

Ut i fra det jeg leser om emnet, ser det egentlig mest ut til at de ennnå jobber med å finne ut hvordan de skal justere seg etter sammenslåingen. Tviler på at alle disse er kansellert. At de ikke ble vist på E3 tror jeg har lite med saken å gjøre. Blir det samme som å tro at grunnen til at HL2 Episode 3 ikke ble vist på årets E3-messe er fordi det ikke kommer.

 

"og hvorfor en planlagt Ghostbusters-visning på Comic-con ble kansellert i siste liten."

 

Ghostbusters ble demonstrert på Comic-Con...

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Sad news is sad.

 

Activision begynner å bli mer og mer lik EA. Til slutt er det vel bare de to som står igjen, som to monstre som har slukt alt dem har kommet over. Resistance is futile. You will be assimiliated.

 

Og kvaliteten på ny-utgivelser blir deretter. Bare se på hva Activision har gjort med Guitar Hero siden 2'ern...

Nei nei, Blizzard ender opp som eneste seriøse firma. Ingen ved siden, ingen over!

Lenke til kommentar
Sad news is sad.

 

Activision begynner å bli mer og mer lik EA. Til slutt er det vel bare de to som står igjen, som to monstre som har slukt alt dem har kommet over. Resistance is futile. You will be assimiliated.

 

Og kvaliteten på ny-utgivelser blir deretter. Bare se på hva Activision har gjort med Guitar Hero siden 2'ern...

Nei nei, Blizzard ender opp som eneste seriøse firma. Ingen ved siden, ingen over!

Blizzard er faktisk en del av Activision.

Activision Blizzard

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar

Ser iallefall at massive sier de har planer om å kjempe seg igjennom dette, er vel egentlig forventet uttalese.

 

World in conflict var forresten ikke en voldsom hit, selv om denne gameren mener det var strålende. 100 000 solgt har jeg hørt, men har ikke sett noe som bekrefter det.

 

 

Blizzard lever forresten godt på å gjøre folk til hjernedøde slaver. Yay til dem...

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=197451

Lenke til kommentar

Jeg har en kamerat i Massive, og jeg snakket med han litt om dette, og de er ikke så bekymret enda, de har alle enda tro på at exp pakka kommer ut, og de jobber for full guffe med nye brett akkurat nå. De var vist veldig bra og de var veldig spente.

 

Grunnen til at de ikke er så bekymret enda, er at de har et ganske stort ess i ermet, som de har tro på. Så ikke gi opp håpet på WiC.

Etter å ha snakket med min venn er jeg nesten 100% sikker på at det ordner seg

Lenke til kommentar
Jeg har en kamerat i Massive, og jeg snakket med han litt om dette, og de er ikke så bekymret enda, de har alle enda tro på at exp pakka kommer ut, og de jobber for full guffe med nye brett akkurat nå. De var vist veldig bra og de var veldig spente.

 

Grunnen til at de ikke er så bekymret enda, er at de har et ganske stort ess i ermet, som de har tro på. Så ikke gi opp håpet på WiC.

Etter å ha snakket med min venn er jeg nesten 100% sikker på at det ordner seg

Jeg takker deg for at du formidler denne kunnskap :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...