Gå til innhold

The Dark Knight - spoilerdiskusjon


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Batman (Bale) er hovudkarakteren, eg synest det hadde vore merkeleg om Ledger vart nominert for ei hovudrolle. Me fekk ikkje sett så mykje av han, kom ganske langt ut i filmen før meg faktisk fekk sjå han. Eg skulle gjerne sett fleire scenar med han.

 

Ikke noe uvanlig om han blir nominert til oscar for beste hovedrolle. Er vel syvende og sist opp til WB og hvilken kategori de velger å la han "stille" i. Som nevnt, Hopkins som Hannibal hadde en enda mindre rolle i sin tid, men fikk Oscaren sin for beste hovedrolle. Både Jodie Foster og Hopkins vant faktisk oscar for beste hovedrolle i den filmen. :)

Lenke til kommentar
Hvis du er glad i ekstramateriale og et fint cover i hylla, så.

Ja, Det er jeg. Er bare 13 men er intrisert i film og eldre spill. Har invistert i en NES Og Nintendo 64. Syntes dere det er for tidlig for meg og begynne og sammle på film?

TDK Skal jeg ha uansett. Men om jeg vil ha den beste utgaven bør kjøpe special edition i blue-ray? Har ps3 men må jeg kjøpe dvd kontroll til den?

Lenke til kommentar
Aldri for tidlig å begynne å samle på film. Kjør på, gutt.

Takker, For oppmuntring. Tror jeg gjør det. Blir jo stas og se gjennom filmer fra nåtiden om 10 år :)

 

Edit: Og fra før 2000 tallet også selvføgelig.

 

Hva slags filmer bør jeg starte med? Som sagt så er jeg bare 13 så grensen går på 16 år.

Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Vel jeg synes at effekten var godt gjennomført, men det ble en smule for "pyntet" på en måte, altså en som har brent seg til de grader burde se enda mer jævlig ut, den utbrente huden ser neppe så "ryddig" ut, dessuten tror jeg ikke ett sekund at han klarer å se en dritt med det andre øyet etter en slik skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...