Gå til innhold

Tekken 6 kommer kanskje til 360!


Darnell

Anbefalte innlegg

latterlig utsagn Frozt.. late gjerrige idioter? hvilket grunnlag og bakgrunn har du for å si det ?

 

- Tror du ikke sony har økonomer, markedsansvarlige osv som har litt mer kompetanse enn deg selv på feltet?

 

- Har du noen anelse om hva sony evt må betale for å beholde spillene? nei ikke jeg heller, derfor kan jeg ikke si at det er idiotisk og gjerrig av sony å ikke bla opp de nødvendige kronene.

Det er jo for fader ikke lønnsomt for enhver pris å beholde spillene på ps3, og når xbox360 har en mye større kundebase er det nok gigantiske summer spillutviklerne krever for å gjøre spillet ps3ekslusivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Hvem er det egentlig som bryr seg hvilke konsoller spillet kommer ut på ? Jeg sitter ihvertfall ikke å gliser for meg selv når jeg spiller, ved å tenke "håhå detta spillet kan ikke PS3 gutta spille!". Det gir vel utviklerne bare en mulighet for mer inntjening, noe som bør komme spillerne til gode.

 

Og jeg må vel legge til, at jeg aldri helt har sjønnt fasinasjonen av Tekken. Jeg liker egentlig slossespill, men jeg har enda til gode å se noe som skiller seg ut i mengden. Et mer realistisk slossespill er det jeg vil ha, uten fantastiske lyseffekter og usammenhengende animasjoner, kombinert med skrikende japser (hvorfor i all verden har ikke "raggdoll-fysikk" tatt veien til slossespilla?). Og jeg vet om disse "gate-slossing" spilla, men det er liksom en annen sjanger.. Synes liksom at den sjangeren har stagnert totalt de siste åra, uten noen som helst form for nyskapning..

 

Og for å gi trådstarter et godt spark bak (håper inderlig ikke du er eldre enn 15 år), så solgte jeg nettopp PS3'en min for latterlige 2000,- spenn. Nå sitter jeg igjen med 360'n, som jeg i motsetning til PS3, spiller på. (Så hah ta den!)

Jeg er nå kommet meg dit at jeg ser mer på hvilke spill jeg faktisk spiller, istedet for å se på logoen utenpå boksen..

 

litt OT: Mr.T, om du er samme Mr.T som herjer topplistene på 'Trials 2 SE', så er du min store helt :-)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Nå kan forpulte MS dra til helvete. Hvis 360 får Tekken også så klikker jeg. Ille nok at de stjal Virtua Fighter5 også etter at det hadde kommet på PS3 først. MS kjøper jo faen meg alt som er.

 

Fy faen som jeg skal ta glede av det når PS3 knuser 360 de neste årene. Ikke noe vil være bedre enn å se MS bli grust enda de har brukt milliarder på å kjøpe seg omtrent alle spillene PS3 har.

 

Hahaha! La meg gjette, du sitter å knapper ned frustrasjonen din på Windows XP?

Som andre har nevnt er det nok ikke lommeboka til MS som gjør livet ditt så forferdelig, men heller det at Sony ikke har større lommer som kan kjøpe eksklusivitet.

Du burde sette deg litt mer inn i ting før du åpner kjeften, sånn som nå fremstår du bare som en liten drittunge som har fått PS3 av Mamma og er piss redd for at konsollen du nå må klippe gresset for i de neste 5 år fremover skal bli denne generasjonens taper.

Lenke til kommentar
latterlig utsagn Frozt.. late gjerrige idioter? hvilket grunnlag og bakgrunn har du for å si det ?

 

- Tror du ikke sony har økonomer, markedsansvarlige osv som har litt mer kompetanse enn deg selv på feltet?

 

- Har du noen anelse om hva sony evt må betale for å beholde spillene? nei ikke jeg heller, derfor kan jeg ikke si at det er idiotisk og gjerrig av sony å ikke bla opp de nødvendige kronene.

Det er jo for fader ikke lønnsomt for enhver pris å beholde spillene på ps3, og når xbox360 har en mye større kundebase er det nok gigantiske summer spillutviklerne krever for å gjøre spillet ps3ekslusivt.

 

tja, det fakutm att noen ps2 exlusive spill ble multiplattform en stund før lanseringen av ps3 samt att mange andre ble multi etter att ps3 ble lansert tyder for meg att sony håpet de utviklerne ville være lojale mot sony i stenden for att de måtte betale utviklerne masse penger for og sørger for att titlene ble playstation exlusive og det får de svi for nå.

 

bare tenk på hvor potensielt større kundebasen til sony kunne vært hvis spill som; gta 4, burnout, ace combat, mercenaries 2, devil may cry 4 og silent hill 5 ikke var mulitplattform.

Lenke til kommentar

Tidligere var jo PS2 det eneste alternativet å regne med når det var snakk om for produsenter av konsollspill, nintendo sitt gamecube var omtrent kun støttet av nintendo og solgte dårlig, i denne generasjon har vi både PS3 og Xbox360 å regne når det er snakk om salgstall og spillutvalg. Naturlig at spill kommer til de konsollene som kan yte spillet sin rettferdighet.

Lenke til kommentar
tja, det fakutm att noen ps2 exlusive spill ble multiplattform en stund før lanseringen av ps3 samt att mange andre ble multi etter att ps3 ble lansert tyder for meg att sony håpet de utviklerne ville være lojale mot sony i stenden for att de måtte betale utviklerne masse penger for og sørger for att titlene ble playstation exlusive og det får de svi for nå.

 

bare tenk på hvor potensielt større kundebasen til sony kunne vært hvis spill som; gta 4, burnout, ace combat, mercenaries 2, devil may cry 4 og silent hill 5 ikke var mulitplattform.

 

hehe etter min mening er det bare gta4 og silent hill som er brukbare serier. De håpet vel heller at spillerne skulle være lojale.. de får nå vel vite om utvikleren har planer om 360 versjon før en eventuell budrunde avsluttes.

uansett var det ikke spillbiblioteket som lagde størst problemer for ps3 i starten.

Lenke til kommentar

Dette hadde jeg ikke helt sansen for. D-pad'en til MS er ikke akkurat god, og burde ikke fortjent et så flott spill som Tekken!

Blir spennende å se om flest mener det samme som meg, nemlig at fightingspill gjør seg på en PS-kontroller (tenker på SCIV, eller SFIV)

Lenke til kommentar
litt OT: Mr.T, om du er samme Mr.T som herjer topplistene på 'Trials 2 SE', så er du min store helt :-)

 

Er nok ikke det desverre, selv om det hadde vært kult å kunne være noens store helt :p

 

I mellomtiden venter jeg på denne:

post-97860-1216967312_thumb.jpg

 

 

Men den kommer nok aldri, for den lever kun i mine photoshop fantasier ...

Lenke til kommentar

Veldig fornøyd med ps2 stikkene, ligner playstatien 3 på de? Vet de ser like ut men i hardhet og sånt?

 

 

Xbox 360 holder jeg på å få lov til og kjøpe, har egentli litt lyst til og støtte sony pga ps2. Men kan like godt kjøpe helt annet merke når jeg ikke kan spille ps2 spill uansett, at spill kommer på multiplattform er positivt uansett!

 

Kommer Gears of war 2 og halo 3 plutselig til ps3 etter at jeg har kjøpt xbox, da blir jeg ikke akkuratt dritsur for at kompisen kan spille det samme som meg. Unner du ikke folk det?

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar
Veldig fornøyd med ps2 stikkene, ligner playstatien 3 på de? Vet de ser like ut men i hardhet og sånt?

 

 

Xbox 360 holder jeg på å få lov til og kjøpe, har egentli litt lyst til og støtte sony pga ps2. Men kan like godt kjøpe helt annet merke når jeg ikke kan spille ps2 spill uansett, at spill kommer på multiplattform er positivt uansett!

 

Kommer Gears of war 2 og halo 3 plutselig til ps3 etter at jeg har kjøpt xbox, da blir jeg ikke akkuratt dritsur for at kompisen kan spille det samme som meg. Unner du ikke folk det?

 

Skjønner at noen blir frustrert men det er en idiotisk måte å vise det på ved å bare slenge dritt om andre konsoller. Men exclusives er det som skiller konsoller fra hverandre og eneste grunnen til at ps3 selger er pga de har spennende exclusives foran seg, hadde xbox fått alle spill som ps3 hadde fått, hvem hadde kjøpt seg ps3? når den er dyrere i tillegg. Derfor når sony ikke åpner lommeboka for exclusives og microsoft kjøper seg inn i exclusives. vil folk bli forbannet fordi de sitter der med en konsoll til flere tusen kr som ikke engang har ordentlige exclusives lengre.

 

waah langt innlegg men det jeg mener ihvertfall. så sony må shape up og sikre seg gode exclusives.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...