Gå til innhold

Blogg: Microsoft med Final Fantasy-krutt (X360)


Anbefalte innlegg

Altså SE har sagt at kvaliteten skal være like god på begge versjoner. De som hevder at dette er et stikk i ryggen så har SE gjort det før feks FF 7 (som skulle være på N64) SE ser at de tjener penger på å gi ut spillet i det vestlige markedet.

 

FF 13 versus er ennå ps3 exclusive og jeg tror sony har et ess i hånden ennå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, Sony mister flere og flere ekslusive titler over til multiplatform. Snart sitter de vel kun igjen med God of War 3, Team ICO og Gran Turismo. Wuhu.

 

Rolig nå bjønnen.

 

God of War III, Gran Turismo 5, Heavy Rain (vet for lite men..), InFamous, LBP, Motorstorm 2, Resistance 2 og Killzone 2 og mange fler lurer! Sony kan da iaffal skryte på seg at dem lager de fleste kvalitetsspill selv (og ikke kjøper rettigheter hos 3. party. JA, jeg vet det er smart bussiness!), kanke se Micosoft har spydd ut noe annet enn Halo fra sine studioer. Er sikkert et par til og da. Fable feks!

 

 

Før noen kommenterer, klar over noen av titlene jeg har nevnt er 2.party. Men annser disse så godt som 1. party når man tenker på forholdet til sony og utviklerne som er nevnt.

Endret av BåGan
Lenke til kommentar
Hm, Sony mister flere og flere ekslusive titler over til multiplatform. Snart sitter de vel kun igjen med God of War 3, Team ICO og Gran Turismo. Wuhu.

 

Rolig nå bjønnen.

 

God of War III, Gran Turismo 5, Heavy Rain (vet for lite men..), InFamous, LBP, Motorstorm 2, Resistance 2 og Killzone 2 og mange fler lurer! Sony kan da iaffal skryte på seg at dem lager de fleste kvalitetsspill selv (og ikke kjøper rettigheter hos 3. party. JA, jeg vet det er smart bussiness!), kanke se Micosoft har spydd ut noe annet enn Halo fra sine studioer. Er sikkert et par til og da. Fable feks!

 

 

Før noen kommenterer, klar over noen av titlene jeg har nevnt er 2.party. Men annser disse så godt som 1. party når man tenker på forholdet til sony og utviklerne som er nevnt.

 

Tenk på forholdet Sony og SE hadde og hva de har gjort nå. Husker hvor bombastiske enkelte var om at FF 13 kom til å bli MP spill og komme til X360 den dangen paven napper loff i vatikanen og det er snøballkrig i helvette. Vel, jeg tipper begge parter har det veldig koselig nå.

 

Sony er ikke uten gode spill nei, men deres posisjon som konsoll svekkes når 3dje parts utviklere som er ansett som sikre kort får kalde føtter og backer ut. Hvilken signaler sender det til andre aktører?

Lenke til kommentar

Final Fantasy 13 på X360 yay!!!

 

Bare glad at jeg kan nytte dette spillet når den kommer ut, nå kan jeg ha den gode følelsen av å spille dette spillet som mange PS3-eiere mente jeg ikke kunne.

 

PS3 har helt sikkert mange gode spill på lager så ingen grunn til å bli enten deppa eller sint.

Lenke til kommentar
Flere får oppleve den beste rpg-serien i spillhistorien

 

synest det er drøyt og kalle det rpg, er alt for lite frihet til det... og best? har du spillt baldursgate? NWN? morrovind? gothic?

 

jeg er litt konservativ når det kommer til rpg. gutter med surfershorts og hårvoks...... blir litt som om conan skulle danse balett :)

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Jeg kjøper nok denne FF uansett, det var et herlig syn å se traileren.

http://www.gametrailers.com/player/36267.html

Anbefaler å kjøre WMP utgaven i fullscreen, men husk at det er filmet fra salen i E3 så med det i bakhodet er det helt rått.

 

EDIT:

PS3 HOME med gametheamed rooms blir fabelaktig.

http://www.gametrailers.com/player/36415.html?type=wmv

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
360 renner jo over med RPG'er uansett. Dette er jo bare et til i rekken.

Æh? I wish...

 

I forhold til PS3 og Wii er jo 360 reine himmelen når det kommer til RPG faktisk.

Bortsett fra Oblivion, Mass Effect og Lost Odyssey synes jeg det er ganske fattig. Men du har sikkert rett med tanke på hva de andre konsollene har å tilby.

Nå er Fable 2 og Fallout 3 ikke så langt unna heller...

 

jeg er litt konservativ når det kommer til rpg. gutter med surfershorts og hårvoks...... blir litt som om conan skulle danse balett :)

Haha! Så bra sagt :D

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Flere får oppleve den beste rpg-serien i spillhistorien

 

synest det er drøyt og kalle det rpg, er alt for lite frihet til det... og best? har du spillt baldursgate? NWN? morrovind? gothic?

 

jeg er litt konservativ når det kommer til rpg. gutter med surfershorts og hårvoks...... blir litt som om conan skulle danse balett :)

 

er rpg i den forstand at karakterens statistikker har vel så mye å si for utfallet av en trefning den spillers reflekser og kunnskaper?

 

når det kommer til grafikk osv så tror jeg bare at jeg henviser til annen japansk underholdning, spesifikk manga/anime, hvor androgyne gutter omtrent er standard :S

Lenke til kommentar
FF XIII til 360?

Jeg visste det :D

Men du gadd ikke si noe?

Hvor skulle jeg si det, og hvem i helvette hadde brydd seg? Hm? Jeg kan banne på at du ikke hadde gitt faen i alle fall. Hvis du finner fram spaden og graver i de gamle ryktetrådene så finner du sikkert noe hvis du først nå finner ut at du skal bry deg, når du syns noen oppfører seg litt selvgod eller hva enn fikk deg til å svare som du gjorde.

 

Beklager sent svar.

Lenke til kommentar

Mye småkjekling her.

 

FF13 er et ekstremt vakkert spill og jeg kjøper det kun pga. opplevelsen det gir. Et kunststykke.

 

Klarer man å kalle Zelda på Wii et kunstykke, med horribelt skuffende grafikk(omtrent alle spill på Wii har bedre grafikk enn Zelda), så er FF13 noe helt hinsides og det skal bli en lang nytelse på storskjermen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Klarer man å kalle Zelda på Wii et kunstykke, med horribelt skuffende grafikk(omtrent alle spill på Wii har bedre grafikk enn Zelda), så er FF13 noe helt hinsides og det skal bli en lang nytelse på storskjermen.

Jeg vet dette er OT, men må likevel ærlig spørre: Har du spilt igjennom Zelda: TP? Altså ikke bare sett på screenies eller andre venner spille.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...