Gå til innhold

Blogg: Microsoft med Final Fantasy-krutt (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No er det vil slik at SE allerede har jobbet med PS3 utgaven i noen år allerede? Det var vel også nylig de kom frem til å bringe denne over på 360 pga. vesentlig større kundebase.

 

Men det skal jo bli litt artig å se kor mye man velger å komprimere 360 utgaven :)

Lenke til kommentar

Sannt nok, og det er heller ei fremmed å bruke mye herlig og imponerende CGI i spillene :) Og eg ser for meg disse ta vesentlig plass i HD.

 

Men herregud..ka gjør det om spiller ender opp på ein 2,3 eller fleire DVD`er? Folk stryker da vitterlig ei med på vei bort for å bytte DVD hver 8-12 time?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Sannt nok, og det er heller ei fremmed å bruke mye herlig og imponerende CGI i spillene :) Og eg ser for meg disse ta vesentlig plass i HD.

 

Men herregud..ka gjør det om spiller ender opp på ein 2,3 eller fleire DVD`er? Folk stryker da vitterlig ei med på vei bort for å bytte DVD hver 8-12 time?

 

Normale folk spiller vell ikke over 8-12 timer i strekk uten pause uansett så det er vell ikke et så stort problem :p

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig ikke de har fått dårligere kvalitet på FF PS3 utgaven siden de lager den til flere konsoller. Jeg er møkk lei av spill som får dårligere kvalitet bare fordi de skal gis ut på flere konsoller.

 

Jeg kjøper ikke denne FF om så er tilfelle.

Det blir jo ikke noe dårligere kvalitet for det. De porter bare spillet over til xbox360.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Så lenge det ikke blir som i gamle dager hvor man må bytte usekvensiellt mellom disker (dvs. at kan komme til å måtte bytte fra disk 2 til 1, så 1 til 3, osv.) så tror jeg ikke det vil være et så stort problem. Men jeg synes fortsatt at diskskifte virker litt primitivt, minner meg om Wing Commander III og IV, og Under A Killing Moon.

Lenke til kommentar
Det er altså bedre at andre fanboys skryter av at noe ikke kommer til Xbox?

 

Morsom logikk.

Såklart, nå har MS stjålet ett spill fra Sony, da er Sony skyldig oss ett nytt ekslusivt spill. Hvis ikke blir jeg utrolig skuffet over Sony :p Jeg blir veldig overrasket om Sony ikke kommer med noe stort ikveld.

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Det er helt høl i huet å være en "fanboy" i det hele tatt.

Man kan godt like forskjellige ting, men hvorfor i svarte skal folk grine og bli sure fordi sånne ting som dette skjer?

 

Det er bare smart av SE å gjøre det multiplatform, skjønner ikke dere det fanboys?

1.SE tjener mer penger som dermed betyr de får større kapasitet til å lage enda bedre spill som igjen er bra for oss.

2.At et spill kommer på den andre konsollen er jo bare bra, da får alle spilt et av verdens beste spillserier.

 

Hvorfor ikke nyte spillindustrien som den er nå isteden? Som jeg har sagt i flere andre tråder før.

 

Jeeez..

Endret av YojimboVII
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Faen takk for det stikket i ryggen Square Enix.u

 

Jeg håper virkelig ikke de har fått dårligere kvalitet på FF PS3 utgaven siden de lager den til flere konsoller. Jeg er møkk lei av spill som får dårligere kvalitet bare fordi de skal gis ut på flere konsoller.

 

Jeg kjøper ikke denne FF om så er tilfelle.

 

Greit for de som bare har 360, å få denne store tittelen. Men jeg håper virkelig Sony slår tilbake sterkt ikveld, og får 360fanboys til å holde kjeft med den jævla skrytinga om at de har fått dette spillet også.

 

HAHA! Er så utrolig morsomt å lese alle innlegg til PS3-eiere (merk: jeg bruker ikke fanboys), som blir forbannet.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Skjønner virkelig ikke hvordan det kan plage PS3-eiere at et spill som først var annonsert som PS-eksklusivt dukker opp på andre plattformer. Djeez... grow up.

 

Mass Effect, Forza 2 og Gears of War kan godt komme ut på PS3 for alt jeg bryr meg. Konsollene er såpass forskjellige at alle gamere har sin egen preferanse uansett.

 

Det som hadde vært knall er å legge til et kompatibilitetsopplegg på spillene, slik at PS3-eiere og 360-eiere kunne spille sammen online på samme spill uansett hvilken konsoll de bruker.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Jeg er ikke forbannet fordi jeg eier en PS3, men fordi spillene blir jevnt over av dårligere kvalitet når de gis ut for flere konsoller. Jeg kunne godt eid en Xbox360 også siden jeg også har en Wii, men jeg ville aldri visst hvilken konsoll spillet var av best kvalitet på.

 

Enkel logikk man burde forstå.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...