Gå til innhold

Opprop mot Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok det Diablo fansen såpass lenge før de ble sure?

 

Kanskje verden ikke har godt av Diablo III likevel?

Men men, uansett, det bildet over likte jeg faktisk best "med" farger, for det ga krypten en litt mer "hjemøskt" følelse istedet for den kjedelige grå monotome massen, men for all del, at burde finnes slike grå kjedelige monotome krypter i et spill om "Diablo" er jo klart.

 

 

Nei, jeg får vel signere og gjøre mesteparten av fansen en tjeneste.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Noen har brukt 5 minutter i photoshop på noen veldig prerelease screenshots, og så signerer 10.000 folk på at de photoshoppete bildene er bedre. Jeg tror mange av disse folkene hadde bestemt seg på forhånd for å klage, fordi de ikke liker grafikken i wow.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk fortsatt gjør slike ting, det har ikke vært et eneste underskrift kampanje på internett som noen spillutvilker har hørt på, man skulle tru at folk tok hintet 4 år siden. Og når det gjelder bildene, vi snakker om alpha versjon bilder, det er ikke en gang sikkert at de bildene vi ser kommer til å være med i det spillet som blir sendt ut.

 

 

I deres egen FAQ så sier de jo selv at "artistic direction" er så godt som ferdig

 

 

Q: The game is still under development, it's on pre alpha stage, we only saw the first act, much can change.

 

A: True, the game is still under development but the artistic direction isnt since it's one of the first steps in the development of a game, until you have a fully developed artistic direction and concept you cant easily move on with the development of the game, the artistic direction will tell the artists (modelers, texture artists, etc) how the game elements shall look and feel. Since this artistic direction is already fully and happily developed (words from Blizzard) this cartoon'ish and colorful style will be present in the whole game.

 

 

 

Vil heller at spillet skal se slik ut:

 

 

2zqr9yx.jpg

 

2jexp1x.jpg

 

vep6ix.jpg

 

Diablo32.jpg

 

Diablo31.jpg

 

1214657022122wu5oq6.jpg

 

itshouldrh5.jpg

 

my.php?image=makeluvnotwarcraftzs3.jpg

 

howitshouldlooklikevx5.jpg

 

 

 

 

 

Hvorfor skal det liksom være en slik barnevennlig og lys feeling over det hele?

Passer jo egentlig ikke i det hele tatt, bare se på forslagene til bilder de har kommet med, se hvor lite som skal til for at ting ser MYE mer riktig ut!

 

 

Burde hvert fall være mulig å selv aktivere "barnevennlig" grafikk i spillet, så vi som ikke ønsker det kan få en Diablo feeling.

 

 

 

De sa jo også at dette spillet lages med tanke på fansen, så da burde de vell også høre litt etter?

Lenke til kommentar
Ser også at det er 2 signatursider. En for de som ønsker denne forandringen (hvor det nå er nesten 10 000stk!) og for de som ikke ønsker (som har knappe latterlige 60stk). Det vil i grunn si at det er i grunn 99.4% som ønsker forandring kontra 0.6% som ikke ønsker forandring.

 

Wow. Du tror på synske og homeopati også eller? Bare fordi noen skriker høyt så betyr det ikke at det er en stor majoritet som er uenige.

Lenke til kommentar
De som klager skulle hatt i ræven med øks! Tviler på at det er fans av de forrige spillene i det hele tatt. Sikkert noen fjortisser som vil ha mer pupper og blod. Og det klages helt uten grunnlag. Spillet er i tidlig utvikling, og man har, fordi blizzard er fantastiske, fått sett litt av det de jobber med. Jeg syns "fansen" skal si tusen takk og vente til spillet kommer og så kose seg glugg i hjel. Ikke sutre som noen drittunger om noe de ikke har grunnlag for å uttale seg om i det hele tatt. Suppetryner altså. 15 minutter med demonstrasjon av konsepter og klasser og så vet disse amøbene liksom alt om hvordan spillet kommer til å bli, og om det blir dystert og mørke soner og alt mulig rart. Man får helt sikkert bruk for +15% light radius på hjelmen sin i diablo 3 også. Ta seg en bolle!!

Har du i det hele tatt lest oppropet? Der står det jo klart med kilde i uttalelser til blizzard, at den garfiske stilen er «satt». Ser en på bildeeksemplene er jeg overbevist om at dette oppropet har et poeng, og jeg har skrevet under.

 

Q: The game is still under development, it's on pre alpha stage, we only saw the first act, much can change.

 

A: True, the game is still under development but the artistic direction isnt since it's one of the first steps in the development of a game, until you have a fully developed artistic direction and concept you cant easily move on with the development of the game, the artistic direction will tell the artists (modelers, texture artists, etc) how the game elements shall look and feel. Since this artistic direction is already fully and happily developed (words from Blizzard) this cartoon'ish and colorful style will be present in the whole game

Lenke til kommentar
Har du i det hele tatt lest oppropet? Der står det jo klart med kilde i uttalelser til blizzard, at den garfiske stilen er «satt». Ser en på bildeeksemplene er jeg overbevist om at dette oppropet har et poeng, og jeg har skrevet under.

Vi har sett noen få minutter med demonstrasjon, det ferdige spillet blir ikke utgitt på lang lang tid. Og noen tar seg 5 minutter med sharpen og å tone ned farger i photoshop. Og skriver "gay" på before-shotten. Syns ikke det er verdt å lage underskriftskampanje for.

Endret av bo1e
Lenke til kommentar
Herrejesus, det spiller ingen rolle hva han som har lagd den har skrevet, forskjellene er tydelig, det er det som er poenget.

 

men du må innrømme at det er lettere å bli hørt når man gidder å "anstrenge" seg med å bruke saklige ord, istedet for å bruke en seksual-legning som var et banneord på 1800 tallet?

Lenke til kommentar

Jojo, skjønner poenget og at det er vedkommede som har lastet opp bildene sine ord og meninger, men er lett å skjønne at motstanderne av oppropet får litt bensin på bålet av slike folk.

 

Men for all del, jeg mener at det er viktig å huske at Diablo er et mørkt spill, og er enig i at som fan bør man få være kritisk.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Ikke at det har noe å si og selvfølgelig så spiller/har mange spilt wow (som også har vært diablo fans) Det jeg vil fram til er.. Man kan se klart å tydelig at en del wow-fans(sjekk Diablo3/New game released o.l threads på wow-forums) fortrekker den stilen som er nå(IKKE så RART!!) og, sjekker man diablo forums så er det mange som vil ha "mørkere" og "dystert o.l.

 

merk. jeg sier ikke ALLE, men mange. Så take a chillpill! ;O

 

 

Anyway.. Enig på mange av de punktene som nevnes! Men atm så driter jeg i grafikken. Så lenge gameplayet funker så er det greit for meg. Men selvfølgelig så kan grafikken ødelegge gameplayet ja.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...