Gå til innhold

Opprop mot Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Blizz har sagt at de vil prøve å gjøre fansen fornøyd. De har sagt at de vil høre på hva fansen har å si.

 

10k+ mennesker kommer med saklig, konstruktiv kritikk om hva de mener burde forandres. Whiningen er på forumene, selve petitionen er saklig og fin.

 

Hva er problemet ? 10 000 mennesker engasjerer seg for å prøve å få en etterlengtet tittel bedre (ja, bedre ifølge fansen that is). Må da være fint at noen tar iniativ til slikt ?

 

Ingen som truer noen til å signere noen ting. Ingen som truer dere til å lese "whiningen". Men jeg personlig syns det er fint at folk prøver å få Diablo litt mer i stil med de andre 2 spillene. Fint med litt variasjon innenfor franchisene deres. Variasjon = Tommel opp.

 

Jeg har signert iaff. Så får dere som mener dette er unødvendig whining, syting, klaging osv heller droppe å lese det. Det er vi som skal kjøpe spillet, betale for det. Må være lov å komme med et par meninger tilbake til de som lager det. Hva hadde vel spill vært om folk ikke kom med konstruktiv kritikk, stilte spørsmål ved ting etc.

 

-Hau

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du i det hele tatt lest oppropet? Der står det jo klart med kilde i uttalelser til blizzard, at den garfiske stilen er «satt». Ser en på bildeeksemplene er jeg overbevist om at dette oppropet har et poeng, og jeg har skrevet under.

Vi har sett noen få minutter med demonstrasjon, det ferdige spillet blir ikke utgitt på lang lang tid. Og noen tar seg 5 minutter med sharpen og å tone ned farger i photoshop. Og skriver "gay" på before-shotten. Syns ikke det er verdt å lage underskriftskampanje for.

 

Ser en på alle bildene i oppropet, er det ett som har denne teksten og med en helt annen font enn det som er brukt på de andre som har tekst i seg. Dette tyder vel på at det gjerne er flere forskjellige personer som har laget disse etter-bildene. At det ene med denne tåpelige teksten blir trukket frem her er vel tilfeldig, og bør ikke skygge for argumentet bak oppropet som fortsatt er like valid. Å si at Blizzard ikke kommer til å høre på fans kan være sant, men bør det stoppe noen fra å prøve å komme med konstruktive innspill?

Lenke til kommentar
Nå er det ikke vi som byttet ut bokstaver med tall i brukernavnet vårt, så skal du kalle noen fjortis så får du se deg i speilet.

 

Noen av oss har spilt Diablo uten å ha trynet dekt i kviser fordi vi var voksne da det kom ut, noe som jeg tviler på at du var.

 

Det der blir så fjernt at det ikke fortjener et svar engang. Grunnen til at tallet i brukernavnet er der fordi versjonen uten tall er tatt av andre de fleste steder. Og hva i (pardon my french) heiteste har det med noe som helst å gjøre? Eller folks eventuelle hudproblemer for den saks skyld?

 

 

Fordi du sa at folk som ikke likte den kunstneriske retningen til Diablo var tenåringer, mitt svar var at du er vel det nærmeste man kommer tenåring i denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+654231

et ikke om jeg går glipp av en del i tråden, men her er nå min mening:

Ja, jeg savner en del av den mørke og dystre feelingen i gameplay videoen, men jeg synes likevel blizzard skal ha ros for hva de har kommet med så langt..

Masse spennende! Jeg ble derimot litt forskrekket når jeg så igjen en gammel kjenning fra WoW. Grotesque.. Jeg ville syntes det hadde vært helt greit om de hadde klart å forandre på utseende av slike monstre.. Og sier meg derfor enig i at ting lener seg for mye mot WoW.

Men som en godtroende Diablo-tilhenger jeg er, og har den formeningen at Blizzard har utrettet mye stort, vil jeg jeg tro at vi alle får se et godt resultat når det endelig kommer ut..

Jeg vil heller ikke sagt at det er negativt at folk står ut med meningene sine, og derav undertegner en liste i håp om forandring for det bedre(etter undertegners ønske)..

Selv savner jeg:

-en lignende D1/D2 grafikk

-mer blod (men i forsiktig mengde)

-mindre WoW useende

-en mørkere og mer dyster verden (dette inkluderer selvfølgelig "light radius")

 

Men det skal likevel nevnes at det er så mangt vi ikke vet enda, og for alt vi vet kan det hende at blizzard har sine løsninger for mye av dette.

Håper likevel folk fortsetter med å nevne sine meninger og ønsker for det kommende ;)

En videre god sommer til dere alle, for nå er det på tide å hoppe ut, og bade i vann og sol mens man enda kan!

 

-Brag0n- ^^

Lenke til kommentar
Skal si meg enig i kritikken. Duse & koslige bilder hører ikke hjemme i Diablo. Det skal være ondt, mørkt og skummelt. Ikke noe WOW fjas. :thumbdown:

 

mhm, enig. Men mange wow fans fortrekker denne enn hva diablofans fortrekker.

bare sjekk diablofans forums og WoW/wc3 forums(Diablo3 / New game released o.l )

 

 

 

merk. sier ikke alle men mange! oO

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Forbauser meg ikke, da WOW har en annen aldersgruppe enn Diablo-serien :p nei, nå troller jeg.

 

Uansett, til dere som er motstandere av oppropet, _les_ det, og e eksemplene de kommer med. Da innser dere at det ikke bare er syting, men saklig kritikk som det kommes med.

 

En ting er iallefall sikker, viss equipment, og spesielt armour tar etter wow-designet, dropper jeg hele greia. Characters som løper rundt i Helly Hansen-inspirerte klær er ikke det helt store for meg. Det jeg har sett og spilt wow, virker det som om blizzard er overbevist om at jo bedre equimpentet er, jo mer jævlig må det se ut.

Lenke til kommentar
Diablo2 har da MASSE innhold som ikke er spesielt "mørkt".
Joda, Hele Act II over bakken er jo temmelig lys, og man kan ikke stikke bak en stol at det blir mye diskolys på enkelte brett i Act 5, men totalt sett er Diablo II ikke i nærheten av å være så lyst som det vi har sett av Diablo 3. I tilleg er den grafiske stilen en helt annen i Diablo 3 med tegneseriegrafikk og overdimensjonerte proporsjoner noe som står i stor kontrast til den mer realistiske stilen i de to foregående spillene.

 

diablo2-01145.jpg

Det er sol og lyse omgivelser i Lut Golein.

Lenke til kommentar

På utviklerpanelet ved WWI så sto dette blant punktene: "respect the franchise", man skulle tro de ville ha holdt grafikken i det minste i samme spirit som det andre spillet i serien, her valgte de derimot en enkel løsning med enorme shoulderpads og WoW-aktig grafikk, zoom litt inn på hun barbardama, ser akkurat ut som en paladin/warrior i WoW.

Lenke til kommentar

Det ene monstret i gameplay videoen er jo en FULLSTENDIG World of Warcraft ripp-off :dontgetit:

 

 

Altså de er jo KLISS like? Bare i Diablo3 så blir de en slags "miniatyr-modell" på grunn av fugleperspektivet, men uansett? De kan vell være en smule mer kreative enn som så?

 

 

Men er vell sikkert uttalelige andre monstre å hakke løs på også så :D

Lenke til kommentar

Jeg har spillt altformye D2, og har ikke annet enn godt å si om D3 sålangt. Så de går litt vekk fra den mørke stilen, og spillet er bittelitt lysere, big deal. Det viktigste er at de tar vare på det isometriske perspektivet og gameplayen fra de tidligere spillene. Tror ikke jeg mister noe av Diablo stemningen fordi spillet er litt lysere enn D2 (som etter min mening var for mørkt uansett).

 

For oss andre som har venta på D3 i årevis og faktisk synes det ser bra ut, så er det irriterende at noen skal komme å spre kvalme med en gang.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...