Gå til innhold

Opprop mot Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hva disse idiotene venter seg. Diablo 2 var da overhodet ikke slik. Her snakker vi tross alt om en verden av magi og djevelen osv. og de vil ha realisme? Jeg synes spillet virker ganske mørkt, omtrent som Diablo 1.

 

Som Gordon Ramsay sier... Fuck me! That's utter bullocks and they're taking the piss!

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

ersonlig synes jeg grafikken som er presentert i D3 virker ganske fin, jeg er ikke så opptatt av at det skal være klinlikt d2, mange ting som ikke fungerer så bra der, jeg er mer opptatt av at det skal være gøy og bra. Og jeg tror vel neppe grafikken er lgd for å være "barnevennlig" bare fordi den ikke er mørk. Den har bare en litt annen stil.

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg har spillt altformye D2, og har ikke annet enn godt å si om D3 sålangt. Så de går litt vekk fra den mørke stilen, og spillet er bittelitt lysere, big deal. Det viktigste er at de tar vare på det isometriske perspektivet og gameplayen fra de tidligere spillene. Tror ikke jeg mister noe av Diablo stemningen fordi spillet er litt lysere enn D2 (som etter min mening var for mørkt uansett).

 

For oss andre som har venta på D3 i årevis og faktisk synes det ser bra ut, så er det irriterende at noen skal komme å spre kvalme med en gang.

 

 

Om det viktigste for deg er at de tar vare på det isometriske perspektivet og gameplayet fra de tidligere spillene så er det vel ikke noe problem at andre vil ha en litt annen grafisk stil på spillet? Det kommer jo på ett fett for deg da vel? Egentlig er det vel de som reagerer usakelig på at andre kommer med kreativ kritikk som sprer kvalme med en gang ;)

Lenke til kommentar
Er det noen Diablofans der ute som tror de kommer til å LA VÆRE Å KJØPE 3'eren pga dette?

 

Jeg kommer nok til å kjøpe det uansett, men jeg vil jo selvsagt at det skal leve enda mere opp til mine forventninger til en real oppfølger i Diablo serien... det er lov å prøve.

Lenke til kommentar
Her er et svært relevant spørsmål:

 

Er det noen Diablofans der ute som tror de kommer til å LA VÆRE Å KJØPE 3'eren pga dette?

 

Mest usaklige tråden jeg har sett på forumet her på leeeeenge.

 

 

De vil jo kjøpe det uansett, om så spillet stinker!

 

 

Det er jo lov til å gi kritiske tilbakemeldinger vettu ;)

Lenke til kommentar
Om det viktigste for deg er at de tar vare på det isometriske perspektivet og gameplayet fra de tidligere spillene så er det vel ikke noe problem at andre vil ha en litt annen grafisk stil på spillet? Det kommer jo på ett fett for deg da vel? Egentlig er det vel de som reagerer usakelig på at andre kommer med kreativ kritikk som sprer kvalme med en gang ;)

 

Ja det kommer egentlig på samme for meg, men jeg synes det er latterlig at folk skal finne noe å plukke på med en gang mens vi andre fortsatt sitter i lykkerus etter å ha fått bekrefta spillet vi har venta på altfor lenge.

Kreativ kritikk ja, men petitions er ikke så veldig kreativt om du spør meg, blir mer som et opprop for bortskjemte barn som tror deres meninger teller.

Men uansett, den underskriftskampanjen var jo uendelig kreativ i forhold til han som laga screenshot der han sammenligna den nye stilen med "wow gayness" :)

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Men folk som har et forhold til franchisen ønsker jo at den skal fortsatt være den franchisen de har spilt igjennom lang tid. HVa i svarte har det å ha en mening om spillet med å være "et bortskjemt barn som tror dets mening har noe å si"? Jeez, håper du forblør i dine egne meninger...

Lenke til kommentar

[unødvendig krass post.]

 

Jeg lukter den samme odøren som seg frem når Oblivion var på banen; folk klaget på de radikale grepene som skilte spillet ut fra sine forgjengere og ble møtt med oppgitthet og fornedring fra de andre som mente at man bare skulle være glad for at man i det minste fikk et nytt spill i serien. Den opprinnelige fansen tok avsand fra dette og gjorde noe med det (mods) mens kviseungene med sin xboks koste seg i et par måneder før spillet var glemt. Jeg tipper at hvis ikke blizzard gjør noe med grafikken så vil ihvertfall fansen ordne opp med egne patcher så godt det lar seg gjøre.

 

[/unødvendig krass post.]

Lenke til kommentar

Jeg er faktisk enig angående gamma/lysstyrken, de mørke bildene ser bedre ut, ikke bare at de er "mørkere" men ser faktisk mer diablo like ut, det som bekymrer meg med denna petisjonen er folkene som har startet den.

 

Mulige elitister/hardcore spillere, som også klager på at respecs ikke skal være med i d3 grunnet en haug med nostalogiske grunner, orker ikke list opp eller nevne noen får å være ærlig her, les på offical diablo forums. (Det var en tråd der hvor det var en elitist/hardcore spiller som faktisk klarte å irritere meg og få meg sint, men ikke nok til at jeg gadd å lage account, får å whine poste mot han, men han som mange andre mener respecs ødelegger hele diablo stilen.) argumentene dems er latterlig tynne, og det er snakk om e-peen og presse ut casuals, til å ikke ha de samme mulighetene.....) Btw Turkey het mass postern på diablo forumet, umulig å unngå han hvis du har lest noen tråder der...

 

Jeg som mange andre har ventet på diablo III i 8 år nå, og satt med grøssninger og tårer i øynene da jeg så gameplay videoen når den kom ut, da jeg så alle de positive og forbedringene de hadde gjort, gleder meg til amazon/hunter like char blir presentert.

 

Konstruktive kritikk som gamma/lysstyrke, som ikke preger gameplayet, men feelingen er jeg all go får. Whine om respecs osv som preger gameplayet forakter jeg.

Lenke til kommentar

Eg er fan, og hoppa i taket i glede når Diablo III vart kunngjort. Eg synest det såg heftig kult ut med gameplay og spells og slikt, men likevel synest eg og at sjølve Diablo-feelinga ikkje var på plass.

 

Diablo skal vere mørkt, mystisk, skummelt og creepy.

Det beste med Diablo-spillene er den følelsen man får av å gå rundt i mørket, høyrer ekko og bakrunnsmusikk. Springer rundt neste hjørnet utan å vite kva som er der. Plutseleg kan ein hær av demonar storme rett ut av mørket, og mot spelaren. Brennande piler flyr igjennom lufta, men det er for mørkt til å kunne sjå langt nokk til å vite kven som skyt dei.

 

Det er jo sjølvsagt pre-alpha og mykje kjem til å bli endrast osv... Uansett korleis det kjem til å sjå ut til slutt, så er det forseint å sei i frå når spelet har komt ut.

 

Eg hadde mange av dei samme tankane på lørdag når eg såg gameplay-filmen. Eg reagerte på dei sterke fargane, light radius, at våpena og den magiske ekstra damage-greiene på våpena såg ut som noko som var kopiert nesten rett frå WoW. Female barbarian ser ut som ein level 35 fury-warrior frå WoW. Minner godt om ein instance frå WoW for å vere heilt ærleg.

 

ss9-hires.jpg

 

Diablo-spel skal vere dark-fantasy. Eg håper at Blizzard greier å få til eit spel som fortjener namnet Diablo III.

 

Dette skal bli tidenes beste triologi.

 

Har signert sjølv, comments:

"Make it darker than black"

"Diablo is Diablo, not Warcraft"

 

 

Diablo31.jpg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...