Gå til innhold

Opprop mot Diablo III (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vi jo selvsagt ALLTID være en gjeng med fanatikere når man snakker om nærmest religiøse begivenheter, det være seg Diablo, Star wars etc.

 

Vi vil ALLTID ha en gjeng med oppropere. De likte jo heller ikke at man moderniserte litt på gamle star wars, og nå er det samme gjengen som klager over Diablo 3 etter noen få screenshots... djeez

Lenke til kommentar

Har ikke fått sett noe særlig screenshots o/l fra Diablo 3 før nå nettopp, etter å ha lest underskriftkampanjen. De har en rekke gode poeng, og jeg er enig i det meste. Stilen er alt for tegneserieaktig, noe jeg forbinder med Warcraft universet, ikke Diablo, og jeg kan nesten si meg skikkelig skuffet over at de har valgt å nærmest klone World of Warcraft stilen her.

 

/signed

Endret av -Mr.T-
Lenke til kommentar

Signed!

 

I motsettning til sikkert mange andre har jeg tatt meg anledning til og lese det disse karene mener. Jeg var før dette skeptisk. Hva kan være galt? Er de galne? Etter og ha lest og SETT så er jeg ekstremt enig!

 

Det er for mange farger, det er for lyst, det er for lite skummelt som gjør at håra reiser seg. Det skal ikke så mye til før dette spillet ser ut til og leve opp til forventningene.

Lenke til kommentar

Syntes dette bar preg av klaging ved første øyekast, men etter å ha lest tråde og ikke minst det som er skrevet i selve oppropet, er jeg helt enig med inspillet. Jeg er eing at bildene til nå har altfor «lysting» stil. Skal en være tro til stilen som fenget meg og mange andre i D1 og D2 bør det gjøres en forandring. Håper de gjør det, da blir sikkert D3 enda bedre enn jeg tør håpe :)

Lenke til kommentar
Det vi jo selvsagt ALLTID være en gjeng med fanatikere når man snakker om nærmest religiøse begivenheter, det være seg Diablo, Star wars etc.

 

Vi vil ALLTID ha en gjeng med oppropere. De likte jo heller ikke at man moderniserte litt på gamle star wars, og nå er det samme gjengen som klager over Diablo 3 etter noen få screenshots... djeez

 

Jeg må bare få lov til å sitere meg selv...

Etter å ha lest gjennom hele innlegget og gått igjennom alle bildene må jeg si meg fullstendig enig.

 

/Signed

Lenke til kommentar
Ja jeg kødder, oppropet gjelder kun hvor lyst spillet er i traileren.

Oppropet gjelder også den artistiske stilen ellers. Noe jeg tildels vil si meg enig i, for cartoony for et Diablo spill.

Jeg vet. Mitt innlegg var ironisk og rettet mot simalarions usakligheter. Fansen reagerer her mye på mangel av makaber grafikkstil (ikke "mørk" nok), noe som var kjennetegn i hvert fall i første Diablo-spill. Og det å skru ned brightness eller spille med solbriller (hva faen??) kommer ikke til å gjøre koselige skjeletter til djevelske skapninger.

 

Grafikkstilen som blir vist på skjermbildene minner mer om Icewind Dale enn om Diablo. Jeg får heller ikke den klaustrofobiske følelsen av traileren i krypten som jeg fikk av første Diablo. Jeg har selvsagt ingenting imot at det er lysere/koseligere utenfor, men kryptene bør være litt skumlere enn dette her.

 

Helt enig. Nytter ikke og sette på solbriller for og få "koslige" skjelleter til djevelske skapninger. Skal en få det må en nok spise flengsopp rett før man starter og spille.

Lenke til kommentar

Er hvert fall enda mer idiotisk at noen har laget et opprop IMOT det første oppropet :roll:

 

 

 

Uansett, jeg er helt enig i hva de sier.

Gameplay videoen har et helt tydelig preg av cartoonish Warcraft3 / World of Warcraft feeling.

 

 

Hvorvidt du liker Blizzard sin "cartoonish" grafikk er jo en individuell sak, men jeg er helt enig at ting burde vært mye mørkere og dystert. Gameplay traileren har en "barnevennlig" feeling over det hele, som ikke er å finne i verken Diablo eller Diablo2.

 

 

Folk som sier det er for tidlig å klage så er jeg ikke enig, om man ikke sier ifra nå så blir det gjerne for sent. Er ikke jo ikke meningsløs whining vi snakker om her heller, de har faktisk gode argumenter og ingen kan nekte dem og si hva de mener.

 

Selv er jeg helt enig, jeg er begeistret over lanseringen, og gleder meg som en unge til spillet kommer! Og syntes gameplay videoen ser kjempe bra ut!

 

 

Men det må ikke forhindre oss i å være kritiske heller, vi må ikke bli så revet med at vi tar det som en fornærmelse at noen vil pirke litt. Vi snakker om en 15min lang gameplay video, jeg tror ikke den avviker så ekstremt mye fra det vi får se i slutt produktet at vi ikke har "rett til å si våre meninger"

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk fortsatt gjør slike ting, det har ikke vært et eneste underskrift kampanje på internett som noen spillutvilker har hørt på, man skulle tru at folk tok hintet 4 år siden. Og når det gjelder bildene, vi snakker om alpha versjon bilder, det er ikke en gang sikkert at de bildene vi ser kommer til å være med i det spillet som blir sendt ut.

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar

Ser også at det er 2 signatursider. En for de som ønsker denne forandringen (hvor det nå er nesten 10 000stk!) og for de som ikke ønsker (som har knappe latterlige 60stk). Det vil i grunn si at det er i grunn 99.4% som ønsker forandring kontra 0.6% som ikke ønsker forandring.

Lenke til kommentar
De som klager skulle hatt i ræven med øks! Tviler på at det er fans av de forrige spillene i det hele tatt. Sikkert noen fjortisser som vil ha mer pupper og blod. Og det klages helt uten grunnlag. Spillet er i tidlig utvikling, og man har, fordi blizzard er fantastiske, fått sett litt av det de jobber med. Jeg syns "fansen" skal si tusen takk og vente til spillet kommer og så kose seg glugg i hjel. Ikke sutre som noen drittunger om noe de ikke har grunnlag for å uttale seg om i det hele tatt. Suppetryner altså. 15 minutter med demonstrasjon av konsepter og klasser og så vet disse amøbene liksom alt om hvordan spillet kommer til å bli, og om det blir dystert og mørke soner og alt mulig rart. Man får helt sikkert bruk for +15% light radius på hjelmen sin i diablo 3 også. Ta seg en bolle!!

 

Enig. Synes denne sutringen er ganske utrolig. Og jeg så hele gameplay traileren, den var ikke "lysere" enn D2 etter min mening. Fatter ikke hvor disse fjottene vil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...