Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Ny informasjon om legendary-revampen.

 

Sverd med +340 strength, +193% crit damage, +21% fire damage, sjanse for å summone en fuckings demon. LEGENDARY, ENDELIG.

 

Eneste som gjør den legendary er jo demon-spellen. Er den som er spennende. Ikke noe problem å finne 2 one-handers med 250str hver, litt crit dmg og socket. Med 100% Crit dmg i hver socket blir ikke det våpnet så legendary allikevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg mistenker er at disse "gimmick" affixene kun er for show og egentlig er fullstendig ubrukelige. F.eks demonen og engelen har sikkert latterlig lav hp, ca. 0 dmg output og fire chains skal jo bli delvis nerfet i 1.0.4. Men kan jo alltids håpe på det motsatte.

 

Uansett så er det jo bra nok at legendaries kommer opp på samme nivå som 1/1000000 rares. Få har råd til Radiant Star emeralds, og enda færre blir faktisk solgt.

 

De skal også endre måten two-hander dmg blir kalkulert på, så du vil få ganske så mye mer dmg enn man fikk tidligere. Det er også en two-hander på linken som viser 1500 dps med 192% crit, 304 dex, 11% ias og open socket.

 

A skill that currently does 75% weapon damage for 5 seconds, with a 2.0 speed weapon, will convert to at least 750% weapon damage over 5 seconds.

 

The skill becomes easier to understand, is a small buff for most one-hand builds, and a big buff for two-hand builds.

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode farming ruter i act 2? Endelig fått buffet opp gearet sånn at act 2 er relativt easy, og er greit lei av butcher runs :p

siste delene av zoltun kulle-questet er bra :)

 

Kunne du ha vært litt mer spesifik? :p

Husker nada fra akt 2, er lenge siden jeg gikk igjennom den på inferno og de siste ukene har jeg bare farmet act 1 :p

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Ny informasjon om legendary-revampen.

 

Sverd med +340 strength, +193% crit damage, +21% fire damage, sjanse for å summone en fuckings demon. LEGENDARY, ENDELIG.

 

Eneste som gjør den legendary er jo demon-spellen. Er den som er spennende. Ikke noe problem å finne 2 one-handers med 250str hver, litt crit dmg og socket. Med 100% Crit dmg i hver socket blir ikke det våpnet så legendary allikevel.

+21% fire damage er ganske ålreit, med mindre dette blir en vanlig affix etter patch?

Lenke til kommentar

Jeg vil gjette på at en grunn er i alle fall at Fiery Brimsone sannsynligvis kommer til å bli dyrere etter 1.0.4. Ikke med en gang, men når det er sånn at de legendarys som er i omløp faktisk er gode, så blir det dyrere å ødelegge de og dermed færre brimstones.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...