Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg går her, eller i tradingtråden vurdering av et våpen, men prøver her.

 

Hvor mye er denne daggeren verdt?

1.50 ATK speed

935 dmg

200 Dex

69 int

 

Det enkleste er å søke på AH og se på ting med tilsvarende properties...

 

 

Et annet spm, er det mulig å kanselere auctions i AH på noen måte? La ut et item der, som ble grådig overpriset og dessuten vil jeg bruke det selv :p

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg går her, eller i tradingtråden vurdering av et våpen, men prøver her.

 

Hvor mye er denne daggeren verdt?

1.50 ATK speed

935 dmg

200 Dex

69 int

 

Det enkleste er å søke på AH og se på ting med tilsvarende properties...

 

 

Et annet spm, er det mulig å kanselere auctions i AH på noen måte? La ut et item der, som ble grådig overpriset og dessuten vil jeg bruke det selv :p

 

Er andre daggers her. noen har 250 Dex osv. Jeg har 218, MEN daggeren min har 100 mer damage enn de andre.

 

Daggeren med 100 damage mindre går for 3,8 mill

Lenke til kommentar

Er andre daggers her. noen har 250 Dex osv. Jeg har 218, MEN daggeren min har 100 mer damage enn de andre.

 

Daggeren med 100 damage mindre går for 3,8 mill

At de er lagt ut for så mye betyr ikke at de ikke selger.

 

Jeg fant en dagger med 137 dexterity, 975 DPS. Den er lagt ut for 3M, og er ikke biddet. Folk er ikke interesert i en dagger uten LoH. Ergo, tror jeg ikke du får mer enn 3M for den.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Ja, mens du er på AH. Sett PC-klokken din tilbake et par dager, og kanseler auksjonen.

 

Ble ikke det fikset for flere måneder siden?

 

Det funket nok dårlig gitt... Fikk en error når jeg trykka på cancel, stilte klokken frem i tid og da var de expired og ikke mulig å gjøre noe som helst. Må nok bare vente litt til da...

Lenke til kommentar

Et annet spm, er det mulig å kanselere auctions i AH på noen måte? La ut et item der, som ble grådig overpriset og dessuten vil jeg bruke det selv :p

Ja, mens du er på AH. Sett PC-klokken din tilbake et par dager, og kanseler auksjonen.

 

Den buggen vart vel fiksa sist måned?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hvorfor har de gjort slik at man ikke kan avbryte dem? Har lagt opp til feil pris utallige ganger, alltid vært nødt til å ringe kompis å be han kjøpe det opp for meg, selvom det ikke er alltid han rekker. (Lurer på hvor mange mill som har gått i vasken pga jeg er for rask når jeg er trøtt..)

 

Legger til en liten post med ting jeg selger, om noen har noen bud.

 

post-95268-0-65743600-1344978017_thumb.png

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Skulle selvfølgelig kjøpt det monk våpnet umiddelbart hadde det ikke vært for at jeg har sølt bort pengene mine på ett eller annet tull tidligere i uka her

Mjeh who cares, du får det gratis om du erpålogga i kveld :) (har slutta på diablo anyway, så hvorfor ikke være snill en gang? :) )

 

EDIT: da legger jeg meg, og det er lagt ut på RMAH, sorry :)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...