Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Bah. Møtte akkurat en elite som jeg ganske enkelt ikke kan ta, i Act III Nightmare. Jeg kunne kanskje klart om det ikke var cooldown på potions, noe som irriterer meg grenseløst. Tredje gangen jeg har dødd nå. Jeg har gear nok til å klare meg helt fint hittil, bare denne eliten jeg ikke får tatt. Duden har Frozen Arcane Enchanted. Spiller solo barb med en Rogue follower.

 

*pønske irritert*

 

EDIT: Alle gode ting er fire? :p Fikk det plutselig til, uten at det var så vanskelig. Mye takket være Call of the Ancients og ingen andre mobs rundt.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som vil drepe Butcher for meg på Act1 Inferno?

 

Har bare komt til Quest 3 på act1, så satt pris på om en av dere har en waypoint neddi der.. :p

Kan ikke joine public game heller her, mtp det er på akkurat det questet mange lvl 60's gjør chest runs på :p

 

Kunne nok klart det solo, men orker bare ikke kjøre igjennom hele act1 ikveld : Merko#1340 isåfall :)

Lenke til kommentar

Belial er pain, blir nok stuck der en stund, 70% best try ! (inferno)

 

Make it 25% :) går nok ned i kveld.-...

 

DOWN!

 

Act3 INC! :)

 

Grats! Jeg har ikke engang startet på act 2. Har farmet Warden og Butcher for gear.

 

Men nå er jeg klar. 21k HP og 36k DPS Wizard. Kjøpte meg ny stav, som hjalp voldsomt på skaden min.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...