Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

er det mulig å gå på en ekstern side via nettleseren for å sjekke stats, gear, loot etc?

http://eu.battle.net/d3/en/item/

 

Men så vidt jeg vet, kan du ikke spore opp din egen character så vise hvordan den er. Kunn skill build.

 

Hadde vært greit med noe ala dette i en nettleser hvis du skjønner hva jeg mener :)

Hoovre musen over items og stats-vindu popper opp..post-21632-0-96064200-1337956463_thumb.png

 

Vet ikke om noen har postet link enda, men prøv denne. http://diablonut.incgamers.com/planner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en irriterende bug (tror jeg?) på AH.

Skal selve min Perfect Square Amethyst. Den billigeste på AH er 60k, mens jeg legger den ut for 59k. Men den til 60k står der forsatt.

Hvorfor tar ikke min den billigeste plassen? Var slik før når jeg testet..

 

Trakk tilbake Squaren og la den ut til 60k, da kom det plutselig opp en til 61400.. Lot andre fra General chatten teste for meg, min kom aldri opp. :(

 

Det er visst en bug som gjør at man ikke kan legge ut gems som man har craftet. Mine Perfect squares blir heller ikke vist på AH.

Lenke til kommentar

Har en irriterende bug (tror jeg?) på AH.

Skal selve min Perfect Square Amethyst. Den billigeste på AH er 60k, mens jeg legger den ut for 59k. Men den til 60k står der forsatt.

Hvorfor tar ikke min den billigeste plassen? Var slik før når jeg testet..

 

Trakk tilbake Squaren og la den ut til 60k, da kom det plutselig opp en til 61400.. Lot andre fra General chatten teste for meg, min kom aldri opp. :(

 

Det er visst en bug som gjør at man ikke kan legge ut gems som man har craftet. Mine Perfect squares blir heller ikke vist på AH.

Ahh :/

Dårlig. :p Håper det blir fikset asap. Håpet på at jeg kunne tjene lette 30k der.. :p

Lenke til kommentar

omg, har ikke vært pålogget på kontoen på noen dager, men ble skuffa når jeg logga inn... Quest jeg holdt på med var forsvunnet så jeg måtte inn å velge det på ny. Men den største skuffelsen var at nesten alt gullet mitt var borte =/

 

Leste noe om at diablo3 kontoer var hacket for ikke så alt for lengesiden , har jeg rett og slett blitt ett offer for det ? :(

 

Får man neppe noe tilbake ved å sende mail til Blizzard?

 

edit; ALT gullet var borte ja

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

omg, har ikke vært pålogget på kontoen på noen dager, men ble skuffa når jeg logga inn... Quest jeg holdt på med var forsvunnet så jeg måtte inn å velge det på ny. Men den største skuffelsen var at nesten alt gullet mitt var borte =/

 

Leste noe om at diablo3 kontoer var hacket for ikke så alt for lengesiden , har jeg rett og slett blitt ett offer for det ? :(

 

Får man neppe noe tilbake ved å sende mail til Blizzard?

 

edit; ALT gullet var borte ja

I alle tilfellene jeg har hørt, så har dem fått kontone tilbakestilt, da får man som regel det meste igjen. Kommer litt an på når den var sist tatt backup av.

Send inn en ticket og sett på en authenticator!! :p

Lenke til kommentar

Hei, jeg har akkurat kjøpt meg Diablo 3, jeg har registrert det og installert det, men når jeg skal logge inn. Så går det ikke fordi logginn knappen er bare mørk det skjer ingen verdensting...

 

Har du registrert CD key på battle.net?

Har du laget slikt et gamertag elelr hva det heter? spillernavn#0000

fant ut av det :p Endret av kasamo2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...