Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Vålerenga kunne sikkert solgt ut en 75000 kapasitets stadion til kampen mot United i sommer, men det betyr ikke at det er en god ide og bygge ny stadion kun for de 90 minuttene. Akkurat som Blizzard (og alle andre selskaper) ikke tripler serverparken sin for å møte rushet den ene dagen det er launch

 

*BOOOM knowledge bomb dropped* kan ikke annet enn å si. du har helt rett

Lenke til kommentar

Haha. Jeg kom til "terms of use" og godkjente den 4 ganger før "busy" meldingen kom opp igjen.

 

Men alvorlig talt, ingen som har vært ute i internettjungelen før forventet vel å få spille i kveld? Bare å gå å legge seg folkens!

 

 

 

Det var ingen serverproblemer da blizzard slapp Wrath of the Lich King- og Cataclysm-ekspansjonene til WoW. Der gikk serverene opp 0:01, og holdt seg der. De solgte begge mer enn Diablo 3.

 

nei...berre nei. satt en gjeng på vt, og når klokka var 01.30 var vel en 3-4 av 10 komt seg inn.

 

Rart. Min server (Ravencrest) holdt seg oppe hele natta. Kan ikke huske at jeg disconnectet heller.

Lenke til kommentar

Authenticator begynner å irritere meg litt nå, kanskje deaktivere den for kvelden..

 

Kan jo også sette den til slik at den bare trengs å trykkes inn en gang i uka. Altså for siden vil man alltid måtte trykke den inn, men for spill så vil den poppe opp en gang i uka bare, er en innstilling på account siden.

 

Joda, men det dreper litt av sikkerheten føler jeg.

Lenke til kommentar

Haha. Jeg kom til "terms of use" og godkjente den 4 ganger før "busy" meldingen kom opp igjen.

 

Men alvorlig talt, ingen som har vært ute i internettjungelen før forventet vel å få spille i kveld? Bare å gå å legge seg folkens!

 

 

 

Det var ingen serverproblemer da blizzard slapp Wrath of the Lich King- og Cataclysm-ekspansjonene til WoW. Der gikk serverene opp 0:01, og holdt seg der. De solgte begge mer enn Diablo 3.

 

nei...berre nei. satt en gjeng på vt, og når klokka var 01.30 var vel en 3-4 av 10 komt seg inn.

 

Rart. Min server (Ravencrest) holdt seg oppe hele natta. Kan ikke huske at jeg disconnectet heller.

 

Da spilte du ikke på Outland, gikk ned i øst og vest. Men så er det en av få servere som fremdeles har daglige køer selv den dag i dag.

Lenke til kommentar

Haha. Jeg kom til "terms of use" og godkjente den 4 ganger før "busy" meldingen kom opp igjen.

 

Men alvorlig talt, ingen som har vært ute i internettjungelen før forventet vel å få spille i kveld? Bare å gå å legge seg folkens!

 

 

 

Det var ingen serverproblemer da blizzard slapp Wrath of the Lich King- og Cataclysm-ekspansjonene til WoW. Der gikk serverene opp 0:01, og holdt seg der. De solgte begge mer enn Diablo 3.

 

nei...berre nei. satt en gjeng på vt, og når klokka var 01.30 var vel en 3-4 av 10 komt seg inn.

 

Rart. Min server (Ravencrest) holdt seg oppe hele natta. Kan ikke huske at jeg disconnectet heller.

Hadde også samme problem, værtfall ved cata release. Da var jeg vell inne for første gang i 4 tiden om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

Authenticator begynner å irritere meg litt nå, kanskje deaktivere den for kvelden..

 

Kan jo også sette den til slik at den bare trengs å trykkes inn en gang i uka. Altså for siden vil man alltid måtte trykke den inn, men for spill så vil den poppe opp en gang i uka bare, er en innstilling på account siden.

 

Joda, men det dreper litt av sikkerheten føler jeg.

 

Egentlig ikke. Logger du plutselig på fra en annen IP-adresse må du bruke authenticatoren igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har et annet veldig sært problem , når jeg laster ned spillet så står det "cancel" selv om nedlasteren sier at nedlastingen er ferdig , og samme hvor mange ganger jeg laster ned 7.60gb fila , så er det alltid feil med en eller annen Tome. fil under installasjon, merklige greier. Går det ann å reparere fila ?

Endret av Fleskelars
Lenke til kommentar

Slik går det når wannabe-Diablo-spillere og randoms vil være med. Vi som spilte Diablo II Classic hver dag i mer enn 10 år må lide. :wallbash:

 

Dere har jo selvsagt førsteretten til å spille. Det vet jo alle. Har du sagt ifra til Blizzard at du ikke kommer inn? Du må jo logge deg inn på spesialserveren de har satt opp kun til dere. Selvsagt skal dere ikke ha kø. Det er jo en skandale!

 

/sarcasm off...

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...