Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ skurupu: seier ikkje at serverane gikk ned. Seier at det var et helvete å komme seg inn. dei som kom inn, holdt seg stort sett inne.

 

OK, kanskje bare det var jeg og vennene mine som var heldige. Men jeg kan ikke huske så veldig mye klaging i chat heller.

 

De som er i chatten er jo allerede inne så hva skal de klage for? :p

Lenke til kommentar

Slik går det når wannabe-Diablo-spillere og randoms vil være med. Vi som spilte Diablo II Classic hver dag i mer enn 10 år må lide. :wallbash:

Har du ventet i 10 år kan du vente litt til ;)

 

Jeg har ikke ventet pga de som står for designen er ikke de samme og er langt ifra tro mot Diablo-universet. Har lave forventninger men tenker å prøve spillet og gi det en sjanse som "et nytt spill" og ikke en oppfølger. Blir omtrent som når Jonathan Mostow pisset på Terminator-franschiset ved å lage Terminator 3: Rise of the Machines. Filmen var grei nok som en popcorn-movie men det var ikke en Terminator-film. Dette er heller ikke Diablo III bortsett fra navnet.

Lenke til kommentar

Har ikke engang stått fast på authentication en eneste gang de siste 15 minuttene, bare rett til Error 37, så det her ser mørkt ut. Gir meg her. Jeg er ikke nerd nok til å sitte oppe hele natta og irritere meg over connection errors og disconnects.

 

Satser på at det er mer stabilt i morgen tidlig.

 

Tre kvarter bortkasta på ingenting. :(

Lenke til kommentar

Slik går det når wannabe-Diablo-spillere og randoms vil være med. Vi som spilte Diablo II Classic hver dag i mer enn 10 år må lide. :wallbash:

 

Sånn går det når disse wannabeen og randomsene tvinges til å være online hele tiden når de spiller tenker jeg vi sier :)

 

AtW

 

Den dagen kjæresten din ligger og gråter i sengen fordi du ikke vil ha sex men heller spille Diablo II, skal du få være med i klubben :p

Lenke til kommentar

Wohoo.. Authenticated! Men stuck på retrieving hero list..

 

Slik går det når wannabe-Diablo-spillere og randoms vil være med. Vi som spilte Diablo II Classic hver dag i mer enn 10 år må lide. :wallbash:

 

Sånn går det når disse wannabeen og randomsene tvinges til å være online hele tiden når de spiller tenker jeg vi sier :)

 

AtW

 

Den dagen kjæresten din ligger og gråter i sengen fordi du ikke vil ha sex men heller spille Diablo II, skal du få være med i klubben :p

 

Da stapper du hu under pulten så hun kan kose seg litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...