Gå til innhold

Diablo 3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Min CE har blitt videresendt fra Oslo retning trondheim 18.30 fredag. Vil dette da gjelde for denne også? Er det ingen mulighet for å få den på mandag ettermiddag?

 

Ja, dessverre. Den scannes inn på terminalen i ditt område. Så sorteres den til buret med riktig postnummer. Buret står der over natten og kjøres med bil rundt åpningstiden til PiB eller postkontor.

 

Husk at hvis du har bestilt CE (som meg) og enda ikke har fått den, så får du den tidligst tirsdag.

Posten leverer ikke pakker på mandager, kun brev.

Komplett har ikke sendt min CE, men hvis de gjør det på mandag, så tar det uansett bare 1 dag og den kommer på tirsdag.

Så om man har bestilt standard utgaven, kan man få den på Mandag da, altså brevpakke?

Jepp. Kommer i postkassa eller leveres til PiB/PK hvis for stor. Hvis den er for stor (sannsynligvis ikke) så får du melding samme dag om at den har blitt levert til hentekontor.

Endret av Guffaw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk mitt SE eksemplar fra komplett.no i dag. Sendt i går og bestilt dagen før (beklager hadoken79).

 

Starter med Wizard. Var noe treg i betaen (kom bare til level 7 med Wizard), men satser på at det blir bedre. Tror Monk eller Demon Hunter vil følge deretter. Bare synd at spillet lanseres mitt i eksamensperioden.

Lenke til kommentar

Blir det en char for singel og en for multiplayer? Eller kan vi bruke en over alt?

 

Meget irriterende at det ikke er med en paladin! Håper det kommer på en expansion.

 

Meget irriterende at det ikke er med en paladin med blessed hammer?

 

Jeg brukte aldri den hammergreia, kjørte zeal hele tiden.

Lenke til kommentar

Blir det en char for singel og en for multiplayer? Eller kan vi bruke en over alt?

 

Meget irriterende at det ikke er med en paladin! Håper det kommer på en expansion.

 

Meget irriterende at det ikke er med en paladin med blessed hammer?

 

Jeg brukte aldri den hammergreia, kjørte zeal hele tiden.

 

I Diablo 3 er alle karakterer online karakterer (du kan spille singleplayer online), så du kan spille litt alene, så litt med venner, så litt med fremmede, så litt PvP på samme karakteren akkurat slik som du vil.

Lenke til kommentar

 

Tenkte det var noe sånt ja. Men må jeg slette hele Battle.net-mappen, eller holder det at jeg sletter det Diablo-relaterte. Har jo SC og WoW inne også, og de er vel i samme mappe afaik.

 

Skulle tro det holdt ja, på den andre siden, så skulle man tro at noe som har vært under utvikling så lenge klarte å lage en uninstaller som virker....

 

AtW

Lenke til kommentar

Min CE har blitt videresendt fra Oslo retning trondheim 18.30 fredag. Vil dette da gjelde for denne også? Er det ingen mulighet for å få den på mandag ettermiddag?

 

Ja, dessverre. Den scannes inn på terminalen i ditt område. Så sorteres den til buret med riktig postnummer. Buret står der over natten og kjøres med bil rundt åpningstiden til PiB eller postkontor.

Har inntrykk av at pakker kjøres ut til PiB her på ettermiddagen (med hentelapp i posten dagen etter). Pleier å kunne hente pakken på PiB kvelden før estimert leveringstid. Men vi får se, jeg har også en CE på vei som ble videresendt fra Oslo på fredag kveld. :)

Lenke til kommentar

Min CE har blitt videresendt fra Oslo retning trondheim 18.30 fredag. Vil dette da gjelde for denne også? Er det ingen mulighet for å få den på mandag ettermiddag?

 

Ja, dessverre. Den scannes inn på terminalen i ditt område. Så sorteres den til buret med riktig postnummer. Buret står der over natten og kjøres med bil rundt åpningstiden til PiB eller postkontor.

Har inntrykk av at pakker kjøres ut til PiB her på ettermiddagen (med hentelapp i posten dagen etter). Pleier å kunne hente pakken på PiB kvelden før estimert leveringstid. Men vi får se, jeg har også en CE på vei som ble videresendt fra Oslo på fredag kveld. :)

Hehe, vi får se. Bor du i midt- eller nord-Norge? Det er terminalen selv som sender ut hentemeldingen, og de leveres med postbudet samme morgen som pakkene kjøres med lastebil. Gjelder her på Østlandet og terminalen på Alnabru.

Endret av Guffaw
Lenke til kommentar

Tenkte det var noe sånt ja. Men må jeg slette hele Battle.net-mappen, eller holder det at jeg sletter det Diablo-relaterte. Har jo SC og WoW inne også, og de er vel i samme mappe afaik.

 

Bare å slette hele mappen. Den er en tmp-mappe, i den forstand at Blizzard launcherne laster det de trenger automatisk hvis de ikke finner det i den mappen der. WoW og SC2 vil fungere like herlig.

Lenke til kommentar

Fikk du bestilt CE så sent? =0

 

Beklager, tok SE som forkortelse for "standard edition" da jeg er usikker på hvilken versjon de som fremdeles venter har bestilt.

Fortsatt ganske rart at komplett sender SE så tidlig som torsdag/fredag, og ikke startet med CE enda.

Men bra for deg :D

Lenke til kommentar

Min CE har blitt videresendt fra Oslo retning trondheim 18.30 fredag. Vil dette da gjelde for denne også? Er det ingen mulighet for å få den på mandag ettermiddag?

 

Ja, dessverre. Den scannes inn på terminalen i ditt område. Så sorteres den til buret med riktig postnummer. Buret står der over natten og kjøres med bil rundt åpningstiden til PiB eller postkontor.

Har inntrykk av at pakker kjøres ut til PiB her på ettermiddagen (med hentelapp i posten dagen etter). Pleier å kunne hente pakken på PiB kvelden før estimert leveringstid. Men vi får se, jeg har også en CE på vei som ble videresendt fra Oslo på fredag kveld. :)

Hehe, vi får se. Bor du i midt- eller nord-Norge? Det er terminalen selv som sender ut hentemeldingen, og de leveres med postbudet samme morgen som pakkene kjøres med lastebil. Gjelder her på Østlandet og terminalen på Alnabru.

 

Har ofte opplevd å kunne hente ut pakken kvelden før ETA ved å følge med på sporingen hos posten. (F5 hvert minutt fra kl 19.00 :p ) Optimistisk som jeg er satser jeg på at det også vil være tilfellet denne gangen, så kan jeg sitte og sikle over innholdet i CE mandag kveld :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...