Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

At posten roter fælt er det ikke tvil om nei, var ute å skulle hente en pakke med 3000 boblekonvolutter som jo egentlig bør være litt bra størrelse på, hadde med sporingsnr, men hadde ikke fått pakkelapp da jeg ikke har vært hjemme i dag.

 

Nei, den visste de ikke hvor var, de snakket noe om at den var utlevert i går å greier.

 

Men når jeg kom hjem nå lå det pakkelapp i postkassen min, gikk på internett å prøvde å spore den, nei da var den forsøkt utlevert i dag, i tilegg så hadde jo Postdamene ringt landpostbudet.

 

Makan til rot altså :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At posten roter fælt er det ikke tvil om nei, var ute å skulle hente en pakke med 3000 boblekonvolutter som jo egentlig bør være litt bra størrelse på, hadde med sporingsnr, men hadde ikke fått pakkelapp da jeg ikke har vært hjemme i dag.

 

Nei, den visste de ikke hvor var, de snakket noe om at den var utlevert i går å greier.

 

Men når jeg kom hjem nå lå det pakkelapp i postkassen min, gikk på internett å prøvde å spore den, nei da var den forsøkt utlevert i dag, i tilegg så hadde jo Postdamene ringt landpostbudet.

 

Makan til rot altså :(

 

Hvor bestilte du boblekonvoluttene fra?

Lenke til kommentar
At posten roter fælt er det ikke tvil om nei, var ute å skulle hente en pakke med 3000 boblekonvolutter som jo egentlig bør være litt bra størrelse på, hadde med sporingsnr, men hadde ikke fått pakkelapp da jeg ikke har vært hjemme i dag.

 

Nei, den visste de ikke hvor var, de snakket noe om at den var utlevert i går å greier.

 

Men når jeg kom hjem nå lå det pakkelapp i postkassen min, gikk på internett å prøvde å spore den, nei da var den forsøkt utlevert i dag, i tilegg så hadde jo Postdamene ringt landpostbudet.

 

Makan til rot altså :(

 

Hvor bestilte du boblekonvoluttene fra?

 

 

Hehe, nei det er en bedrifts hemmelighet, men jeg betaler ca 2,- pr konvolutt, så jeg sparer en del i forhold til Posten, er litt inne på ideen med å bli kunde hos Bring også.

 

Å betale for Norgespakker fremfor Servicepakker er lite lukrativt.

Lenke til kommentar

Lurer på om det er ulovlig å selge ting man har kjøpt på dx/ebay ?

 

Foreks : jeg kjøper en ting på nett og når jeg mottar denne så ønsker jeg ikke å ha denne. Er det da ulovlig å selge denne ?

 

Sikkert kjempedumt spørsmål men :blush:

 

Jeg tenker sånn at hver gang en handler på for.eks DX så kjøper man flere enn man trenger og så selger man noen så vil jeg tro at en tjener fort inn det man har kjøpt ?

Lenke til kommentar
Lurer på om det er ulovlig å selge ting man har kjøpt på dx/ebay ?

[...]

 

Jeg tenker sånn at hver gang en handler på for.eks DX så kjøper man flere enn man trenger og så selger man noen så vil jeg tro at en tjener fort inn det man har kjøpt ?

 

 

Det er ikke ulovlig, så lenge du ikke selger så mye at du må betale moms av omsetningen og skatt av fortjenesten etc etc.

 

Godt tenkt, selv om det nok ikke er en original idé. :p

Lenke til kommentar
...personlig ser jeg ikke helt poenget med å sitte med ett HK som kun har Ide tilkoblinger i 2009.

 

Grunnen til det er at min brors pc er noen år gammel. Han skal kjøpe ny etter jul. men han har lyst på mer lagringsplass med en gang så istedenfor å kjøpe en IDE harddisk nå og en SATA rett etter jul er ikke vits. Da tenkte jeg at han kunne kjøpe en sata disk med en gang og en overgang slik at han kan bruke den på den han har nå og bruke den vidrere på neste pc, skjønner du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...