Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Har 3 ordre med sporingsnummer. Den første ble merket sendt fra Dealextreme 3. november og siste 11. november, og alle blir sendt nå. Her er det altså Hong Kong Post som er virkelig trege. Ser heller ikke ut til at jeg er den eneste her som har måttet vente en stund på HKP i det siste...

 

Pakke 1 (10m HDMI-kabel)

DX: 11/3/2009 2:15:44 AM

HKP: The item (RB*********HK) left Hong Kong for its destination on 20-Nov-2009

 

Pakke 2 (2x 5m USB-kabler)

DX: 11/9/2009 11:38:33 PM

HKP: The item (RB*********HK) will leave Hong Kong for its destination on 20-Nov-2009

 

Pakke 3 (sku.6618, sku.6816)

DX: 11/11/2009 12:58:13 AM

HKP: The item (RB*********HK) left Hong Kong for its destination on 19-Nov-2009

Endret av Mathias-S
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beste lommelykt til under ~$35 (eller tohundrekronersgrensen, om du vil)?

 

Helst en lommelykt som går på "vanlige batterier" som man kan kjøpe i en hvilken som helst dagligvare.

 

Er det noen lommelykter som er "et kupp"?

 

Denne er i alle fall på toppen av de med ett batteri:

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1993

 

Har testet selv og flere bekjente som har. Men nå vet ikke jeg om du tenkte på en type som er enda større. Den der lyser i alle fall godt. Ligger en del bilder og filmer der som viser det også. Fin julegave også.

Lenke til kommentar
Har 3 ordre med sporingsnummer. Den første ble merket sendt fra Dealextreme 3. november og siste 11. november, og alle blir sendt nå. Her er det altså Hong Kong Post som er virkelig trege. Ser heller ikke ut til at jeg er den eneste her som har måttet vente en stund på HKP i det siste...

 

Pakke 1 (10m HDMI-kabel)

DX: 11/3/2009 2:15:44 AM

HKP: The item (RB*********HK) left Hong Kong for its destination on 20-Nov-2009

 

Pakke 2 (2x 5m USB-kabler)

DX: 11/9/2009 11:38:33 PM

HKP: The item (RB*********HK) will leave Hong Kong for its destination on 20-Nov-2009

 

Pakke 3 (sku.6618, sku.6816)

DX: 11/11/2009 12:58:13 AM

HKP: The item (RB*********HK) left Hong Kong for its destination on 19-Nov-2009

 

 

Venter på 78 ordrer her :) kommer vel til å få pakker til langt uti Januar tenker jeg, hehe.

 

Ser det kommer mail fra DX nesten hver dag om at nå er en ny forsendelse sendt.

Lenke til kommentar
Beste lommelykt til under ~$35 (eller tohundrekronersgrensen, om du vil)?

 

Helst en lommelykt som går på "vanlige batterier" som man kan kjøpe i en hvilken som helst dagligvare.

 

Er det noen lommelykter som er "et kupp"?

 

 

http://dealextreme.com/details.dx/sku.14450

 

og

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26123

 

Jeg angrer ikke et sekund på den lykta, den flood to throw zooming-tingen er også perfekt.

 

Disse batteriene gjør det gode bedre:

 

http://dealextreme.com/details.dx/sku.21474

Endret av Mendemizo
Lenke til kommentar
Haha, 78 ordre faktisk. Du er jo værre enn meg. Jeg har bare 12 på vei til meg selv.

 

Kun 5 av de er til meg, resten er for salg.

 

 

Men nå skal det sies at jeg også har 568 ordrer på vei globalt fra Japan, Kina, Tyskland og Nederland.

 

Har drevet på med dette en stund, det går for det meste i bildeler, men også mye elektronikk og data.

 

Har kontakter i hele verden :)

Lenke til kommentar

Fikk enda en mail idag..

 

Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time for airmail packages is not guaranteed.

 

Betyr det at HK post har sendt den?

Lenke til kommentar
Fikk enda en mail idag..

 

Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time for airmail packages is not guaranteed.

 

Betyr det at HK post har sendt den?

Nei, det betyr at DealExtreme har sendt varene til Hong Kong Post. Da tar det gjerne et par dager før de blir sendt videre mot Norge. Dersom du ikke har sporingsnummer vil du ikke få noe mer informasjon om varene før de er i Norge.

Lenke til kommentar
Fikk enda en mail idag..

 

Your order has been shipped from the fulfillment center. Delivery time is about 7 to 10 working days, as quoted by the post office (3 to 4 days for EMS Express). * Note that this delivery estimation is as provided by Hong Kong Post and like most post offices around the world delivery time for airmail packages is not guaranteed.

 

Betyr det at HK post har sendt den?

Nei, det betyr at DealExtreme har sendt varene til Hong Kong Post. Da tar det gjerne et par dager før de blir sendt videre mot Norge. Dersom du ikke har sporingsnummer vil du ikke få noe mer informasjon om varene før de er i Norge.

Men det at HK post, skal sende den videre tar tid!

Forrige pakken min brukte 1 uke bare på og forlate HK, men etter det tok det 4 dager før jeg fikk hentelapp :)

Lenke til kommentar
Beste lommelykt til under ~$35 (eller tohundrekronersgrensen, om du vil)?

 

Helst en lommelykt som går på "vanlige batterier" som man kan kjøpe i en hvilken som helst dagligvare.

 

Er det noen lommelykter som er "et kupp"?

 

 

http://dealextreme.com/details.dx/sku.14450

 

og

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26123

 

Jeg angrer ikke et sekund på den lykta, den flood to throw zooming-tingen er også perfekt.

 

Disse batteriene gjør det gode bedre:

 

http://dealextreme.com/details.dx/sku.21474

 

Takker for tipset. Problemet med den lykten er 18650-batteriene. Så da må jeg kjøpe nevnte batterier, og så må jeg ha en lader (og kanskje en overgang/omformer til norske støpsler?) - og skal jeg dra med meg lykten rundt omkring må jeg også ha laderen og omformeren med meg. Eller er det noe jeg bommer på her?

Lenke til kommentar

Ai ai :D!

 

Bestilte på 16/11 :D

 

01138 Mini Pig 2 LEDs Flashlight White (3*LR1130 Included) x 1 Shipped $0.78 -

01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Shipped $0.01 -

05714 Glow-in-the-Dark Silicone Tailcaps for Flashlights (14mm Green / 10-Pack) x 1 Shipped $1.89 -

06423 Mini Blue Mushroom Ornament (Super Mario Series) x 2 Shipped $2.18 -

06429 Mini Yellow Mushroom Ornament (Super Mario Series) x 2 Shipped $2.18 -

08876 Spring Nodding Mushroom-Headed Figure x 2 Shipped $2.40 -

13525 Universal European AC Plug Travel Adapter

 

 

Statuser:

 

[16/11]: Waiting for Supplier

[17/11]: Order received - In stock

[19/11]: Packaging

[20/11]: Shipped via Tracked Air Mail (XXXXXX)

Lenke til kommentar
Ai ai :D!

 

Bestilte på 16/11 :D

 

01138 Mini Pig 2 LEDs Flashlight White (3*LR1130 Included) x 1 Shipped $0.78 -

01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Shipped $0.01 -

05714 Glow-in-the-Dark Silicone Tailcaps for Flashlights (14mm Green / 10-Pack) x 1 Shipped $1.89 -

06423 Mini Blue Mushroom Ornament (Super Mario Series) x 2 Shipped $2.18 -

06429 Mini Yellow Mushroom Ornament (Super Mario Series) x 2 Shipped $2.18 -

08876 Spring Nodding Mushroom-Headed Figure x 2 Shipped $2.40 -

13525 Universal European AC Plug Travel Adapter

 

 

Statuser:

 

[16/11]: Waiting for Supplier

[17/11]: Order received - In stock

[19/11]: Packaging

[20/11]: Shipped via Tracked Air Mail (XXXXXX)

 

 

Hvorfor tok du Drop Shipment and Gift Service? de fjerner bare DX logoen, verdien står på pakken uansett.

Lenke til kommentar

For de som har lest posten min angående Focalprice.com så har jeg nå nådd bristepunktet for min tålmodighet og velger å avslutte mine handler der, samt slette kontoen min. Dette foretaket er uten tvil det mest rotete og ustabile jeg noen gang har vært borti. Pakkene har vært forundringspakker uten betillt innhold. RMA request som tilsynelatende ser ut som å gå smurt men henger pga av miksing av av andre RMA´s.

Jeg har nå til gode en kupong på $6 som jeg ikke gidder å bruke, så visst noen liker å handle fra dette rotekottet så send meg en pm og kupongen blir deres. Første mann til mølla. Om den virker vet jeg ikke, men skulle ikke forundre meg om noe lurt skjer når den blir brukt.

 

Focalprice OUT!

 

(edit) Da var kupongen borte. Mountain dew var første mann til mølla, håper du får noe ut av den :)

Endret av Pontius Pilotus
Lenke til kommentar
*snip*

 

Dealextreme er vel ikke eneste butikk i verden som selger 18650-batteri? Mener at jeg så dem sist gang jeg var innom den lokale hobbysjappa. Skal du ut på en 14 dagers tur, har du med deg 5 batteri. Holder lenge med tanke på at LED bruker såpass lite strøm.

 

## massiv quote fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...