Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med med EMS fra DX?

 

Har brukt EMS før fra en annen butikk, og da gikk det veldig raskt, men nå har pakka fra DX ikke kommet noe lenger i sporingen siden 22/11. Og det synes jeg er litt rart. Siste oppdatering på trackingen sier at pakken har blitt sendt fra avsenderlandet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...personlig ser jeg ikke helt poenget med å sitte med ett HK som kun har Ide tilkoblinger i 2009.

 

Grunnen til det er at min brors pc er noen år gammel. Han skal kjøpe ny etter jul. men han har lyst på mer lagringsplass med en gang så istedenfor å kjøpe en IDE harddisk nå og en SATA rett etter jul er ikke vits. Da tenkte jeg at han kunne kjøpe en sata disk med en gang og en overgang slik at han kan bruke den på den han har nå og bruke den vidrere på neste pc, skjønner du?

Ikke at det er en sjangse for at pakken kommer før neste år da :p

Lenke til kommentar
...personlig ser jeg ikke helt poenget med å sitte med ett HK som kun har Ide tilkoblinger i 2009.

 

Grunnen til det er at min brors pc er noen år gammel. Han skal kjøpe ny etter jul. men han har lyst på mer lagringsplass med en gang så istedenfor å kjøpe en IDE harddisk nå og en SATA rett etter jul er ikke vits. Da tenkte jeg at han kunne kjøpe en sata disk med en gang og en overgang slik at han kan bruke den på den han har nå og bruke den vidrere på neste pc, skjønner du?

Ikke at det er en sjangse for at pakken kommer før neste år da :p

 

 

Har hørt at Nissen kommer tidlig i år :p

Lenke til kommentar
Ebay, det kommer kjapt. Prøv co.uk.

 

 

Du får det til å høres ut som om Ebay er en butikk, er ikke alltid det kommer like kjapt fra Ebay nei, jeg har handlet fra Ebay Usa, England, Frankrike, Nederland, Tyskland, Østerike, Taiwan, Italia og sikkert noen andre land.

 

Kjøpte for ca 4 uker siden noe fra en kar i England, eller ebay.uk om du vil og i dag fikk jeg hentelapp, dette etter utallige mailer frem og tilbake både til selger og Paypal, men nå er han tydeligvis blitt så pissredd for å få negativ karakter at han sendte en ny pakke med sporing da han påstår de 2 andre han sendte er forsvunnet i posten.

 

 

Men stort sett er erfaringene mine ganske positivt med selgere fra Ebay, det gjelder å vite hva man skal se etter.

 

Men mye av det som selges på Ebay kan man få tak i mye billigere selv, blant annet på DX.

Lenke til kommentar
...personlig ser jeg ikke helt poenget med å sitte med ett HK som kun har Ide tilkoblinger i 2009.

 

Grunnen til det er at min brors pc er noen år gammel. Han skal kjøpe ny etter jul. men han har lyst på mer lagringsplass med en gang så istedenfor å kjøpe en IDE harddisk nå og en SATA rett etter jul er ikke vits. Da tenkte jeg at han kunne kjøpe en sata disk med en gang og en overgang slik at han kan bruke den på den han har nå og bruke den vidrere på neste pc, skjønner du?

Hvis den er så gammel at den ikke har SATA ville jeg passet nøye på at den støtter harddisker på den størrelsen dere har tenkt å kjøpe...

Hva med en USB-disk?

 

-C-

Lenke til kommentar

Genialt.. Har ventet en stund på varer nå.

Bestilte 23 oktober.

 

Ble sendt fra Hong Kong 10 november (de måtte få den inn først)

Den kom frem til Oslo 12 November.. Fortsatt ikke hørt noe fra Posten.. Og siden jeg er vandt til å handle fra DealExtreme, så tenkte jeg ikke over at varen brukte lang tid fra de sa den var sendt.

 

Men sendte en klagemail til posten i stad.. Å holde en vare til under 200kr i 15 dager er ca 15 for mye.. Bruker 2 dager fra Hong Kong til Norge, og har hittil brukt over 15 dager på de siste 6 mila fra Oslo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...