Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

likte denne konklusjonen på

Assassin's Creed Unity Performance Video Card Review

 

1419218249XUmGfq1uoa_7_1.jpg

 

:rofl:

 

http://hardocp.com/article/2014/12/22/assassins_creed_unity_performance_video_card_review/7#.VJl_ov8DE8

 

Det beste er kanskje dette:

 

Your Assassin’s Creed Unity Season Pass Free Game Comes With A Legal Catch

 

If you accept the game you are waiving ALL rights to sue Ubisoft for PAST, PRESENT AND FUTURE TITLES.

They're scumbaggery knows no depths.

Quote:
You hereby irrevocably and unconditionally RELEASE, WAIVE, AND FOREVER DISCHARGE AND COVENANT NOT TO SUE Ubisoft Entertainment S.A., and each of its past, present and future divisions, parent companies, subsidiaries, affiliates, predecessors, successors and assigns, together with all of their respective past, present and future employees, officers, shareholders, directors and agents, and those who give recommendations, directions, or instructions or engage in risk evaluation or loss control activities regarding the Campaign (all for the purposes herein referred to as “Released Parties”) FROM ANY AND ALL LIABILITY TO YOU, your assigns, heirs, and next of kin FOR ANY AND ALL CLAIMS, DEMANDS, CHARGES, LAWSUITS, DEBTS, DEFENSES, ACTIONS OR CAUSES OF ACTION, OBLIGATIONS, DAMAGES, LOSS OF SERVICE, COMPENSATION, PAIN AND SUFFERING, ATTORNEYS’ FEES, AND COST AND EXPENSES OF SUIT, KNOWN OR UNKNOWN, SUSPECTED OR UNSUSPECTED, ARISING OUT OF OR RELATED TO THE PURCHASE, ACQUISITION, RENTAL, POSSESSION AND/OR USAGE, AND/OR THE INTENT TO PURCHASE, ACQUIRE, RENT, POSSESS AND/OR USE, THE ASSASSIN’S CREED UNITY VIDEO GAME AND/OR THE ASSASSIN’S CREED UNITY SEASON PASS ON ANY AND ALL PLATFORMS, AND/OR RELATED TO THE CAMPAIGN, WHETHER CAUSED BY THE NEGLIGENCE OF THE RELEASED PARTIES OR OTHERWISE.

 

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2014/12/18/your-assassin-s-creed-unity-season-pass-free-game-comes-with-a-legal-catch.aspx

Endret av Nizzen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kunne jo kanskje gått for en:

i7-4980HQ

 

Som da har 3-500 MHz ekstra. Og har samme TDP, som igjen betyr at den ikke nødvendigvis vil gå utover det kjøleløsningen kan takle. Men viktigst av alt, så er det altså en med samme sokkel som 4710HQ. Problemet blir vel heller å skaffe seg en CPU, som er vanskelig da de ikke blir solgt til forbrukere.

 

Noen spesiell grunn til at du ønsker å gjøre det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kunne jo kanskje gått for en:

i7-4980HQ

 

Som da har 3-500 MHz ekstra. Og har samme TDP, som igjen betyr at den ikke nødvendigvis vil gå utover det kjøleløsningen kan takle. Men viktigst av alt, så er det altså en med samme sokkel som 4710HQ. Problemet blir vel heller å skaffe seg en CPU, som er vanskelig da de ikke blir solgt til forbrukere.

 

Noen spesiell grunn til at du ønsker å gjøre det?

 

Fordi føler att er bare CPU som ikkjer er så bra på PCen. Kjører jo spill som Skyrim uten problem på høyest grafikk innstilling. Men når kommer til nyere spill som krever endo meir så er det CPUen det står på. Som når ser på systemrequiermentslab.com(stoler no ikkje 100% på den siden når ser på enkelte spill) og tar Far Cry 4 som eksempel, så er pcen bra nok på alt untatt CPU. Derfor lurte bare om var mulig og eventuelt hvor dyrt/vanskelig... Er det veldig dyrt eller vanskeliger eller ikkje mulig selfølgelig så klarer eg meg no med den eg har...

 

Og som vanlig trøkte eg liker estaden får svar, men jaja fortjener vell ett ''liker'' når du prøver og hjelpe :p

Lenke til kommentar

I 99% av spill der ute vil det være skjermkortet som er for svakt. CPUen er mer enn kraftig nok for alle spill jeg kjenner til i alle fall, og en oppgradering som koster 4000-5000kr vil maksimalt gi deg 10 % mer ytelse i en situasjon hvor CPUen er flaskehals.

 

Systemrequirementlabs er egentlig ganske elendig og forstår seg ikke på og klarer ikke å skille modeller og klokkefrekvenser fra hverandre.

 

Ganske ubrukelig tjeneste til tider. :) Selv med det råeste av det råeste har jeg fått beskjed om å oppgradere.

 

Uansett. Er nok desverre like vanskelig å finne skjermkort å kjøpe, så man er kanskje like langt. Og der vil du måtte gå opp i strømtrekk for å finne noe bedre.

 

Så generelt sett så sier jeg at det ikke går ann. Men mulog det går å bytte kortet og presse kjøleløsningen i bytte mot mer støy og mindre batteritid.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...