Gå til innhold

ATI 47xx/48xx-tråden (4770, 4850, 4870, 4890, 4850x2, 4870x2)


FrodeA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at Ati flyttet på NDA og lanserer 4850 idag!

 

Ifølge fudzilla, og flere andre.

 

Når komplett selger de for 1450 kr kan vi iallefall forvente ned mot 1290 kr andre steder, det er en knall pris på kort som er omtrent på høyde med 9800GTX i singlemode, og mellom GTX 260/280 i crossfire!

 

Vil si Ati innfrir denne gangen:)

Lenke til kommentar
Noen rykter om et AGP kort i denne serien og? Noen som vet om Railtek brikken som brukes på bla. 3850 AGP støtter 4xxx serien?

er ikke mange AGP hovedkort med en CPU som er rask nok tipper jeg ;)

3850 er rask nok som den er på AGP ;P

4850 AGP blir vel trengere på AGP en på PCIe fordi AGP er for treg :p

Endret av wiak
Lenke til kommentar
hva skjer med at 4850 er fjernet fra ps.no? håper da ikke de sendte feil kort til meg i går. :confused: Pakken kom til OSLO kl 07:50, kanskje jeg får pakken i dag.

 

De har vel funnet ut at de ikke får lov til å selge dem ennå, og ønsker ikke å tråkke noen på tærne...

Fristende disse HD4850, men velger å holde lommeboken teipet igjen til HD4870 kommer.... AA modusene til HD4xxx så virkelig bra ut, og gledelig at selv med så bra AA så er ytelsen helt på topp.. Og det at COD4 ytelsen er mye bedre på HD4850 enn 8800GTS ser jeg på som en virkelig bonus.

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

1920x1200 med 4xAA er mine spill innstillinger, og her ligger jo HD4850 utrolig godt an, sweet... Tipper det er nettopp her HD4870 skinner som best, 2 av disse i crossfire kommer til å bli veldig bra.. Ser også til min store glede at Cat. 8.6 har bedret kraftig på enkelte irriterende ting med CF, så dette blir rett og slett kos :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...