Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Da laster jeg ned VLC. Men hvordan skal jeg ligge inn filmene på iPhonen da? iTunes sier bare det er et ikke støttet format, må jeg legge den inn "manuelt" i mappene?

 

Jeg har også lurt på hvordan Bluetoothen fungerer. Har prøvd å koble den til bluetoothen i bilen, men den vil ikke oppnå kontakt. Og hvordan sender jeg en sang via bluetooth?

 

Legger ikke inn via iTunes. Må legge det inn via Cydia.

 

Evt. om man er litt mer dreven så går det an å manuelt legge inn via SSH.

 

Men lettest er via Cydia. Der finner du også mplayer som skal være like bra (om ikke bedre? må teste selv her nå ^^,)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan kan jeg sende/motta kontaktinformasjon via blåtann fra iPhone og over til andre mobiler?

 

Jeg må hjelpe noen og få til dette. Ubegripelig at en mobil i 2007-2009 ikke kan sende kontaktinformasjon og heller ikke motta via blåtann.

 

Min onkel trenger hjelp.

 

Vell må vell gi opp der.

 

Leketøyet har så mange begrensninger.

 

Du er den typen ja. Istedenfor å løpe ut på badet for å sippe, så kan du bruke det du har mellom ørene og heller prøve å komme på en annen metode?

 

La oss se..

 

Løsning numero uno:

 

Du kan ringe din onkel og lese opp nummeret på skjermen. Hvordan gjør man det? Vel, når en samtale er i gang, så trykk "Kontakter". Skroll til nummeret, og her kommer den viktigste delen; åpne munnen og si nummeret.

 

Løsning numero dos:

 

Gå inn i kontaktboken, finn frem kontakten, hold fingen på nummeret, nå vil valget "kopier" poppe opp. Trykk "kopier", og gå inn på "Meldinger". Lim nummeret inn i en SMS og send. Voila!

 

Merk: Er jeg frekk eller spydig nå, så er ikke det meningen. Jeg prøver bare å fremme poenget mitt. Jeg er bare lei av sytekopper.

Lenke til kommentar

Well. Jeg sytet kanskje litt...

 

Men da har jeg fått svaret mitt. iPhones OS er utdatert fra dag 1.

Når en "smartmobil" ikke kan sende kontaktinformasjon via blåtann synes jeg det blir litt for dumt.

 

Tanken er at han skal kunne dele og motta kontakt informasjon med andre.

 

Det er jo et lite ork og taste inn epost, tlf nummer og hele navnet til personen man skal legge til. Dette blir for dumt.

Lenke til kommentar
Men den som eier en iPhone har da råd til regningen.

Jeg synes nå ikke 4238,- for en opplåst 16GB iPhone 3GS kjøpt fra norsk butikk med garanti og alt er så dyrt egentlig, særlig ikke med tanke på at man for den prisen får inkludert 12 mnd Telenor Superpluss man kan bruke dersom man ønsker det.

 

http://nettbutikk.telenor.no/ProductSubscr...p;varekat=mobil

 

Man må ikke akkurat være stinn av gryn for å kjøpe en iPhone, selv om mange ser ut til å tro det.

 

edit: Og er 4238,- for mye penger kan man få en 3G på samme måte for kr 3338,- i stedet. ;)

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Det er det de som har andre mindre brukervennlige telefoner som regel tror.

iPhone er en smarttelefon som er lett å bruke for folk flest, derfor passer den ikke inn i verdenen til disse som regner seg som oppegående og faktisk får til å legge inn custom ROM, formatere de forskjellige "diskene" i telefonene sine osv.

Lenke til kommentar
Men da har jeg fått svaret mitt. iPhones OS er utdatert fra dag 1.

Når en "smartmobil" ikke kan sende kontaktinformasjon via blåtann synes jeg det blir litt for dumt.

Riktig, iphone har vært plaget av helt elementære mangler siden dag 1. Gen1 var en hårreisende dårlig telefon, men det er trist og unødvendig at de ennå ikke har klart å fått luket ut alle elementære mangler, selv etter flere generasjoner nå. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Men da har jeg fått svaret mitt. iPhones OS er utdatert fra dag 1.

Når en "smartmobil" ikke kan sende kontaktinformasjon via blåtann synes jeg det blir litt for dumt.

Riktig, iphone har vært plaget av helt elementære mangler siden dag 1. Gen1 var en hårreisende dårlig telefon, men det er trist og unødvendig at de ennå ikke har klart å fått luket ut alle elementære mangler, selv etter flere generasjoner nå. :thumbdown:

 

Og Windows Mobile har fortsatt det samme problemet som det hadde når jeg eide Qtek-enheter. Hva er poenget ditt?

Lenke til kommentar
Men da har jeg fått svaret mitt. iPhones OS er utdatert fra dag 1.

Når en "smartmobil" ikke kan sende kontaktinformasjon via blåtann synes jeg det blir litt for dumt.

Riktig, iphone har vært plaget av helt elementære mangler siden dag 1. Gen1 var en hårreisende dårlig telefon, men det er trist og unødvendig at de ennå ikke har klart å fått luket ut alle elementære mangler, selv etter flere generasjoner nå. :thumbdown:

 

Og Windows Mobile har fortsatt det samme problemet som det hadde når jeg eide Qtek-enheter. Hva er poenget ditt?

Hvilke elementære mangler mener du winmo telefoner har?? Sist jeg brukte en hadde den alle elementære funksjoner og vel så det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...